Przetargi.pl
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - opracowanie dokumentacji projektowej

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - opracowanie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego „Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia – modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - opracowanie dokumentacji projektowej” na co składa się: a) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztowej przebudowy, adaptacji i modernizacji terenu i budynków przy ul. ks. Ziemowita 12 w Gliwicach na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia z uwzględnieniem możliwości adaptacji pomieszczeń dla Państwowego Policealnego Studium Zawodowego Wokalno – Baletowego; dokumentacja ma zostać wykonana w ilości i formie wskazanej w paragrafie 3 ust. 1 wzoru umowy; dokumentacja ma zostać wykonana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego sporządzonego przez firmę Pracownia Architektoniczna "Archigraf" Jacek Mistur i uwag Zamawiającego wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i opisie przedmiotu zamówienia. b) złożenie właściwemu organowi kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę albo kompletnego zgłoszenia wykonania robót budowlanych i innych wymaganych przepisami pozwoleń i decyzji oraz uzyskania odpowiednio decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych ww. pozwoleń i decyzji, c) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji wykonanej przez Jednostkę Projektowania, d) pozyskanie wszystkich danych niezbędnych do sporządzenia dokumentacji, o której mowa w lit. a) oraz pozyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji (w tym także pozyskania zgody Ministra Infrastruktury i Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na odstępstwa od obowiązujących przepisów techniczno budowlanych) i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, e) przyjęcie wszystkich obowiązków Inwestora (Zamawiającego) w zakresie uzyskania niezbędnych pozwoleń i opinii do sporządzenia pełnobranżowego projektu budowlanego i projektów wykonawczych oraz nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji. Jednostka Projektowania zobowiązana jest przyjąć wszystkie obowiązki Inwestora (Zamawiającego) w zakresie uzyskania niezbędnych pozwoleń i opinii do sporządzenia pełnobranżowego projektu budowlanego i projektów wykonawczych oraz nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dalszej części SIWZ oraz: 1. wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), 2. opisie przedmiotu zamówienia [OPZ] (stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ), 3. programie funkcjonalno-użytkowym [PFU] sporządzonym przez firmę: Pracownia Architektoniczna "Archigraf" Jacek Mistur (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ). Rozwiązania projektowe oraz zakres dokumentacji projektowo-kosztowej mają uwzględniać wszystkie elementy wskazane w PFU o ile Zamawiający nie wskazał inaczej w SIWZ, wzorze umowy/umowie lub w OPZ. Zamawiający informuje, że wprowadza się następujące zmiany względem wytycznych wskazanych w PFU: 1. Zamawiający wymaga by przekazać mu obliczenia statyczne, a nie jak to wskazano w PFU jedynie "okazać obliczenia". Szczegółowe informacje o ilości i formie w jakiej obliczenia należy przekazać Zamawiającemu wskazano w OPZ (OPZ część II pkt. 3 ppkt. 2). 2. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzanie projektów w formie "projektów budowlano - wykonawczych". Jak to zostało wskazane w OPZ (OPZ część II pkt. 3 ppkt. 2. i 3) należy sporządzić projekt budowlany/projekty budowlane obejmujący/ce wszystkie branże w zakresie niezbędnym dla pozyskania stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, natomiast rozwiązania szczegółowe należy wskazać w projektach wykonawczych dla poszczególnych branż. 3. Zamawiający wskazuje, że pomimo iż w ramach PFU Zamawiający udostępnił m.in. „Inwentaryzację architektoniczno – budowlaną” i „Ekspertyzę stanu technicznego – wytyczne do projektu przebudowy i modernizacji budynku gimnazjum przy ul. ks. Ziemowita 12” wraz z załączoną dokumentacja fotograficzną i obliczeniami, to opracowania te mogą stanowić jedynie materiał pomocniczy dla Jednostki Projektowania, jednakże nie zwalniają Jednostki Projektowania z obowiązku dokonania weryfikacji stanu istniejącego obiektów i dokonania oceny stanu technicznego poszczególnych obiektów. 4.W ramach PFU Zamawiający udostępnił m.in. warunki techniczne gestorów sieci. Dokumenty te mogą stanowić materiał pomocniczy dla Jednostki Projektowania, jednakże nie zwalniają Jednostki Projektowania z obowiązku dokonania ich aktualizacji, uzupełnienia, a w razie konieczności także wystąpienia o nowe warunki techniczne. 5. W ramach "wykonania koncepcji programowo-przestrzennej wielobranżowej" Jednostka Projektowania sporządzi projekt koncepcyjny, jak to zostało wskazane w OPZ (OPZ część II pkt. 3 ppkt 1). 6. Jednostka Projektowania sporządzi projekt geotechniczny dla dobudowywanych części budynku szkoły i sali koncertowej (PFU wskazywało dobrowolność w zakresie wykonania tego opracowania). Każdy z wykonawców ma możliwość dokonania wizytacji budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 w Gliwicach, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu na potrzeby przygotowania oferty przez wykonawcę. Wizytacja nie jest obowiązkowa. Wymagany termin gwarancji: nie dotyczy, Wymagany termin rękojmi: Jednostka Projektowania udziela Zamawiającemu rękojmi na wykonaną dokumentację, od daty odbioru końcowego dokumentacji do czasu wygaśnięcia gwarancji i rękojmi na obiekt wykonany na podstawie opracowanej dokumentacji, jednakże nie dłużej niż 8 lat licząc od daty protokolarnego odbioru opracowanej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) – III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach