Przetargi.pl
Pakiet nr 1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Poprawa bilansu energetycznego budynków Szpitala w Suchej Beskidzkiej poprzez modernizację źródła ciepła wraz wymianą instalacji sanitarnych” Pakiet nr 2 Usługi doradcze przy wyborze wykonawcy oraz realizacji prowadzonych prac i rozliczeń ( projekt nr RPMP.04.03.02-12-0321/16) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 4.3 Poprawa efektowności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pakiet nr 1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Poprawa bilansu energetycznego budynków Szpitala w Suchej Beskidzkiej poprzez modernizację źródła ciepła wraz wymianą instalacji sanitarnych” Pakiet nr 2 Usługi doradcze przy wyborze wykonawcy oraz realizacji prowadzonych prac i rozliczeń ( projekt nr RPMP.04.03.02-12-0321/16) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 4.3 Poprawa efektowności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest : Pakiet nr 1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Poprawa bilansu energetycznego budynków Szpitala w Suchej Beskidzkiej poprzez modernizację źródła ciepła wraz wymianą instalacji sanitarnych” Pakiet nr 2 Usługi doradcze przy wyborze wykonawcy oraz realizacji prowadzonych prac i rozliczeń ( projekt nr RPMP.04.03.02-12-0321/16) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 4.3 Poprawa efektowności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr Obowiązki Wykonawcy: Pakiet nr 1 Obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego: a) zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) z wyłączeniem robót elektrycznych i niskoprądowych b) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych i instalacyjnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac, e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i bieżące informowanie o terminowości wykonania robót, f) weryfikacja dokumentacji i rozliczeń, g) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek oraz w trakcie przeglądu gwarancyjnego, h) Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego był codziennie na budowie, a w przypadku wystąpienia awarii – niezwłocznie. Winien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. Pakiet nr 2 Obowiązki Wykonawcy w zakresie współpracy doradczej przy wyborze wykonawcy oraz realizacji prowadzonych prac i rozliczeń w zakresie: a) analizy posiadanej przez inwestora dokumentacji technicznej, b) udział konsultacyjny w procesie postępowania o udzielenie zamówienia, c) udział w ocenie złożonych ofert i wyboru Wykonawcy, d) konsultacje formalno-prawne i techniczne w trakcie procesu realizacji, e) weryfikacja dokumentacji powykonawczej i rozliczeniowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Pakiet nr 1 • Wykonawca musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. Zm.), a w tym winien posiadać uprawnienia budowlane, do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2,4 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. Zm.) . • Wykonawca winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane. Pakiet nr 2 Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenia wymienione w rozdziale 6.1-6.4 specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykazy zrealizowanych usług (celem oceny doświadczenia Wykonawcy , zgodnie z opisem w rozdz. XII- opis kryteriów oceny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach