Przetargi.pl
Otwarte strefy aktywności w Siennie, Janowie, Tarnówku i Nowej Wsi

Gmina Sienno ogłasza przetarg

  • Adres: 27350 Sienno, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
    ul. Rynek
    27350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
    REGON: 54289900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/index.php?ids=36

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Otwarte strefy aktywności w Siennie, Janowie, Tarnówku i Nowej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa czterech Otwartych Stref Aktywności (OSA) w wariancie podstawowym w następujących lokalizacjach: • Sienno – na działce ewidencyjnej nr 1522/3, • Janów – na działkach ewidencyjnych nr 204 i 205, • Tarnówek – na działce ewidencyjnej nr 369, • Nowa Wieś. – na działce ewidencyjnej nr 621/1, Każda ze stref będzie składała się z siłowni napowietrznej składającej się z 6 urządzeń (twister potrójny, wahadło, wioślarz, wyciskanie siedząc, orbitrek, biegacz) oraz strefy relaksu (stół do ping-ponga, gra integracyjna kółko krzyżyk, ławki parkowe). W ramach dodatkowego wyposażenia ustawione zostaną tablice z regulaminem, kosze na śmieci a teren będzie zagospodarowany zielenią i oświetlony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. Uwaga W dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót nie uwzględniono ustawienia oświetlenia oraz nasadzenia tui. W cenie oferty należy uwzględnić montaż 6 lamp oświetleniowych (po jednej lampie w Janowie, Nowej Wsi i Tarnówku oraz trzy lampy w Siennie) oraz nasadzenie 16 tui (po 4 na jedną strefę). Dokładną lokalizację lamp i tui należy ustalić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Oświetlenie Otwartych Stref Aktywności zostanie wykonane z wykorzystaniem lamp solarnych o parametrach nie gorszych niż poniższe: - źródło światła – oprawa LED min. 30W, - moc paneli słonecznych – min 350W, - pojemność akumulatora – min 150Ah, - sposób włączania – czujnik zmierzchu, - wysokość zawieszenia lampy – min 4m. Tuje do nasadzenia powinny być w dobrej kondycji i mieć wysokość ok 50-70cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2013r. poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. 2008r. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.). Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób jest możliwa tylko w okolicznościach i na warunkach określonych we wzorze umowy. Wszystkie osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób muszą posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się tym językiem w mowie lub w piśmie. W przypadku, gdy osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób nie będą posiadały znajomości języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się nim w mowie lub w piśmie, Wykonawca – własnym staraniem i na własny koszt – będzie dysponował osobą zapewniającą stałe i biegłe tłumaczenia na język polski z danego języka obcego oraz z języka polskiego na dany język obcy. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.sienno.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ., 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Dowód wniesienia wadium. 4) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1.1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach