Przetargi.pl
Otwarta Strefa Aktywności w miejscowości Rzeplino, Gmina Dolice

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73115 Dolice, ul. Ogrodowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 640 129 , fax. 915 640 237
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16
    73115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 640 129, fax. 915 640 237
    REGON: 81168565100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Otwarta Strefa Aktywności w miejscowości Rzeplino, Gmina Dolice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Część 1. ETAP I Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Rzeplino, Gmina Dolice, który dofinansowany jest przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach "Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym- Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018 Wyposażenie • Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe 1 zestaw zabawowy - wymiary 6,50x5,50x2,80m, strefa bezpieczna :10,10x8,50m szt.1 2 linarium stożek - wymiary ø2,0m, h=3,0m , strefa bezpieczna: ø6,0m szt.1 3 street workout II – wymiary 5,10x4,70x2,80m , strefa bezpieczna : 8,5x8,0m szt.1 • Wyposażenie strefy placu rekreacji ruchowej 1 podciąganie na pylonie –urządzenie dla niepełnosprawnych – wymiary 86x70x200cm , strefa bezpieczna +1,5m szt.1 2 trenażer ramion na pylonie - urządzenie dla niepełnosprawnych -wymiary 100x86x200cm , strefa bezpieczna +1,5m szt.1 3 rowerek ręczny na pylonie - urządzenie dla niepełnosprawnych – wymiary 98x80x200cm , strefa bezpieczna +1,5m szt.1 4 motyl odwrotny na pylonie – wymiary 139x46x203cm , strefa bezpieczna +1,5m szt.1 5 drabinka na pylonie - wymiary 89x100x230cm , strefa bezpieczna +1,5m szt.1 6 podciąg nóg na pylonie- wymiary 119x70x200cm , strefa bezpieczna +1,5m szt.1 • Wyposażenie strefy gier 1 stół do gry w szachy –wymiary 1,6x1,6x0,76m , strefa bezpieczna 3,6x3,6m szt.2 2 Kółko –krzyżyk – wymiary 0,12x1,0m, h=1,4m , strefa bezpieczna :3,0x2,4m szt.1 • Wyposażenie 1 ławka z oparciem ,wymiary 1,8x0,6x0,9m, h siedziska 0,4m szt.4 2 tablica z regulaminem –wymiary 0,7x0,68x2m szt.1 3 stojak na rowery 5 stanowiskowy –wymiary 2x0,55x0,4m szt.1 4 ogrodzenie panelowe h=1m 106mb. 5 kosz na śmieci szt.3 • Nasadzenia 1 drzewo jarzębina szt.2 2 tuje szt.10 Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz instrukcjami montażu. UWAGA! Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces- Zamawiający , zgodnie z art.29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań. Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą "lub równoważny". Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wymaganego wadium: a) całość zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 zł), b) część I zamówienia: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset i 00/100 zł), c) część II zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta i 00/100 zł), 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu (wpłacone jedynie przelewem na rachunek bankowy Gminy Dolice), b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030 w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym Oddział Dolice. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien przedstawić dowód, iż przelew został dokonany w ww. terminie. 7. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu powinno być w oryginale zamieszczone w ofercie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach