Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg
- Adres: 44310 Radlin, ul. Rymera
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 590 200 , fax. 324 590 205
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
ul. Rymera 15
44310 Radlin, woj. śląskie
tel. 324 590 200, fax. 324 590 205 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oświetlenie Parku Leśnego (aleje główne) w Radlinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W skład zamówienia wchodzi następujący zakres: wykonanie robót budowlano – montażowych związanych z budową oświetlenia parkowego w Parku Leśnym w Radlinie, pomiędzy ul. Wiosny Ludów, a Rybnicką. Podstawowe parametry techniczne oświetlenia: - długość sieci kablowej 576 m., - długość sieci przy szkole 82 m., - długość sieci przy schodach 45 m., - długość złączy zk 280 m. - słupy -25 szt. „parkowe”, 2 szt przy szkole, 6 szt. oświetlenie schodów - oprawy ze źródłem światła 33 szt. 25*32W led, 2*70W, 6* 13W led - typ opraw „parkowych” - wg opisu i szkicu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w pkt XXIII.1 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (Załącznik nr 5 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Wyceniony przedmiar robót. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4., złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną