Przetargi.pl
Osuszenie i remont pomieszczeń piwnicznych oraz remont zabytkowego balkonu przy budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie, ul. Sokoła 13

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, Sokoła
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (17) 8669 402 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
    Sokoła 13
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (17) 8669 402 , , fax. -
    REGON: 27638600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Osuszenie i remont pomieszczeń piwnicznych oraz remont zabytkowego balkonu przy budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie, ul. Sokoła 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Osuszenie i remont pomieszczeń piwnicznych oraz remont zabytkowego balkonu przy budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie, ul. Sokoła 13’’ zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Budynek podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej. 3. Roboty remontowe będą wykonywane w obiekcie czynnym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa do remontu zabytkowego balkonu obejmująca: - projekt budowlany załącznik nr 1a - projekt wykonawczy załącznik nr 1b - przedmiar robót załącznik nr 1c 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 2 3) Dokumentacja projektowa do osuszenia i remontu pomieszczeń piwnicznych obejmująca: - projekt budowlany załącznik nr 3a - projekt wykonawczy załącznik nr 3b - przedmiar robót załącznik nr 3c 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 4 5. Harmonogram realizacji prac obejmuje: 1) Zadanie Nr 1 remont zabytkowego balkonu przy budynku, ul. Sokoła 13 a) Skucie tynków we wszystkich pomieszczeniach piwnicznych do sufitów objętych zakresem robót i projektem budowlanym. b) Czyszczenie murów poprzez piaskowanie oraz czyszczenie i usuwanie zdegradowanych spoin do głębokości ok. 2cm. c) Usunięcie posadzek, cokolików oraz oczyszczenie powierzchni z kleju poprzez szlifowanie. d) Wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej, wypełnienie przepony przy użyciu kremu iniekcyjnego na bazie silanów e) Wykonanie izolacji posadzek przy użyciu mineralnej jednokomponentowej elastycznej zaprawy uszczelniającej zgodnie z technologią nakładania poszczególnych warstw, oraz wykonanie wzmocnienia pod maszynę introligatorską z maty z włókna szklanego. f) Wykonanie odkażenia ścian preparatem przeciwgrzybicznym g) Prace konserwacyjne cegły, uzupełnienie ubytków i fragmentów zniszczonej cegły, spoin h) Wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach zgodnie z technologią nakładanie poszczególnych warstw i) Montaż ościeży i stolarki drzwiowej j) Ułożenie posadzek ceramicznych na zaprawach klejowych k) Malowanie ścian farbami odpornymi na porażenia biologiczne /farby krzemianowe/ o wysokiej przepuszczalności wilgoci. 2) Zadanie 2 Osuszenie i remont pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Sokoła 13 a) Skucie płytek ceramicznych na powierzchni balkonu i cokoły trzyścianie i usunięcie kleju i odpadających elementów wylewki oraz odpadających elementów czołowych b) Uzupełnienie elementów betonu wraz z wykonaniem zbrojeń szpilkami z prętów Ø 6 oraz zabezpieczenie ich zaprawą antykorozyjną c) Wypełnienie ubytków od dołu pod płytą balkonu pomiędzy wspornikami ubytków tynkiem renowacyjnym w kolorze istniejącym d) Wykonanie hydroizolację na płycie balkonu oraz cokołach z masy uszczelniającej, a także ułożenie taśmy uszczelniającej na styku płyta balkonu, ściana i drzwi balkonowe e) Wykonanie obróbek blacharskich wokół balkonu f) Oczyszczenie balustrady z farby i rdzy oraz pomalowanie farbą podkładową olejną, a następnie dwukrotne malowanie farbami akrylowymi g) Ułożenie na powierzchni balkonu płytek gresowych mrozoodpornych i antypoślizgowych oraz cokołów na zaprawie klejowej ze spadem w kierunku czoła balkonu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, Wadium w formie pieniężnej można wpłacić przelewem pieniężnym na konto: Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie nr 28 1500 1100 1216 5000 7895 0000 z dopiskiem ,,Osuszenie i remont pomieszczeń piwnicznych oraz remont zabytkowego balkonu przy budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie, ul. Sokoła 13’’ - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) 3. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 4. Wadium w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) należy w formie nienaruszonego oryginału dokumentu dołączyć do oferty. 5. Wadium w formie pieniężnej musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do chwili składania ofert tj. do dnia 17 lipca 2018 r. do godziny 10:00, a dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniądza musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku korzystania z pośrednika operacji finansowych lub osoby trzeciej do wniesienia wadium, w tytule przelewu (operacji) należy wskazać nazwę Wykonawcy w imieniu, którego wadium jest wnoszone. Jeżeli informacja, o której mowa wyżej nie znajdzie się w tytule przelewu (operacji), a niemożliwe będzie zidentyfikowanie Wykonawcy w inny sposób, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. W zakresie zwrotu i zatrzymania wniesionego wadium stosuje się art. 46 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu: 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b uPzp, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże: a) iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego na kwotę min. 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). 3) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże: c) że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty (zamówienia) polegające na remoncie oraz konserwacji budynku wpisanego do rejestru zabytków, a roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wartość każdego zamówienia (umowy) nie może być niższa niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) netto tj: bez podatku od towarów i usług. d) że posiada i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za wykonywanie co najmniej następujących funkcji: • Kierownika budowy (robót konstrukcyjno – budowlanych) – osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z doświadczeniem min. 5 letnim na stanowisku kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru w tym min. 3 lata przy obiektach zabytkowych. Osoba ta będzie pełnić funkcje kierownika budowy, • Kierownika prac konserwatorskich - osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków lub która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 r. poz. 2187). Zamawiający dopuszcza możliwość aby jedna osoba wykonywała więcej niż jedną funkcję wymaganą przez Zamawiającego pod warunkiem posiadania wszystkich wymienionych uprawnień oraz określonego dla niej wymaganego doświadczenia zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach