Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwonak.pl/; http://bip.czerwonak.pl/6918
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Osuszenie i adaptacja pomieszczeń piwnicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Owińskach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Osuszenie i adaptacja pomieszczeń piwnicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Owińskach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; 2) Wykonanie iniekcyjnej izolacji poziomej na ścianach fundamentowych; 3) Wykonanie izolacji pionowej na bazie cementu na wewnętrznej powierzchni ścian; 4) Wykonanie hydroizolacji poziomej na powierzchni posadzki w piwnicy: 5) Połączenie izolacji poziomej i pionowej przy zastosowaniu systemowych taśm uszczelniających; 6) Wykonanie nowych posadzek jastrychowych w piwnicy z betonu posadzkowego zbrojonego siatkami stalowymi; 7) Prace wykończeniowe; 8) Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń piwnicznych; 9) Wymianę części rur kanalizacyjnych i wodociągowych przebiegających przez piwnicę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do SIWZ, tj.: opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 6 do SIWZ, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiącej załącznik 8 do SIWZ. 4. Postanowienia inne: 1) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: a) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w STWiORB oraz zgodnie z Planem BiOZ, b) zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie ogrodzeń, instalacji, niezbędnych zabezpieczeń i wszystkich innych czynności koniecznych do zrealizowania robót w tym zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania; c) zasilenie terenu budowy w energię elektryczną i wodę na koszt Wykonawcy oraz bieżąca regulacja płatności za ich zużycie; d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie budową i robotami specjalistycznymi objętymi umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje (uprawnienia); e) zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych; f) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; Zamawiający nie odpowiada za materiały, narzędzia i urządzenia składowane na terenie budowy; g) z uwagi na prowadzenie robót na terenie szkoły Wykonawca z należytą starannością winien zapewnić bezpieczne warunki na terenie budowy oraz w jego otoczeniu, dające jednocześnie, w okresie prowadzenia robót, jak i w okresie wstrzymania robót, możliwość bezpiecznego dojścia do budynku, komunikacji wewnętrznej oraz użytkowania obiektu; h) wykonanie i utrzymywanie zaplecza do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości; i) jako wytwarzający odpady, zapewnienia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z ich utylizacją, zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2019, poz.1396 ze zm); - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2019, poz. 701 ze zm); j) przeprowadzenie niezbędnych prób oraz rozruchu mechanicznego i technologicznego instalacji i urządzeń systemowych zamontowanych w ramach wykonania przedmiotu umowy; k) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi urządzeń i instalacji wykonanych w związku z realizacją przedmiotu umowy; l) zapłata należnego wynagrodzenia Podwykonawcom, jeżeli Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale Podwykonawców; m) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku danych elektronicznych w formacie PDF i formacie edytowalnym. 2) W przypadku gdy konsekwencją realizacji przedmiotu Umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701 ze zm.), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; 3) Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) . 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847; Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy złożyć w oryginale. Zaleca się by dokument potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, tzn. w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem „Wadium - Osuszenie i adaptacja pomieszczeń piwnicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Owińskach, znak sprawy: BZ.271.10.2020.”, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, w okienku „odbiór dokumentów” znajdującym się po prawej stronie od drzwi wejściowych do urzędu, po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Kancelarii - tel. 61 654 42 04. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, z tytułu przelewu lub z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Osuszenie i adaptacja pomieszczeń piwnicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Owińskach, znak sprawy: BZ.271.10.2020.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ; zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 3 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XIII ust. 11; dowody równoważności, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdz. III ust. 4 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór niniejszego oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ulicy Grzybobranie w miejscowości Borówiec
Dodano: 2024-05-09 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25