Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2019-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 27625543000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej, dzielnica Rybnik-Północ; dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych - budowa dźwiękowego systemu powiadamiania alarmowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektu Ośrodka Pomocy Społecznej dla osób niepełnosprawnych poprzez budowę dźwiękowego systemu powiadamiania alarmowego. Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Ogólny zakres robót: - budowa okablowania do głośników - kabel TLgYp2x1 TK-HQ OFC w listwach elektroinstalacyjnych, - budowa okablowania do przycisków ROP oraz wyświetlaczy - kabel OWY 2x1,5 w listwach elektroinstalacyjnych, - budowa okablowania sterowniczego - kabel UTP 4x2x0,5 kat 5e w listwach elektroinstalacyjnych, - budowa okablowania audio - kabel YPMXekw 2x0,05 w listwach elektroinstalacyjnych, - dostawa i instalacja szafy dystrybucyjnej 12 U wraz z zasilaniem – 1 kpl., - dostawa i instalacja głośników naściennych – 14 szt., - dostawa i instalacja matrycy audio – 1 kpl., - dostawa i instalacja wzmacniacza audio – 1 kpl., - dostawa i instalacja odtwarzacza audio – 1 kpl., - dostawa i instalacja dotykowego panela sterowniczego – 1 kpl. , - dostawa i instalacja mikrofonu nabiurkowego na gęsiej szyi – 1 kpl., - dostawa i instalacja switcha – 1 kpl., - dostawa i instalacja wyświetlaczy panelowych – 2 szt., - dostawa i instalacja centrali sterującej wyświetlaczami panelowymi – 1 kpl., - konfiguracja i uruchomienie systemu powiadamiania. Szczegółowe specyfikacje elementów systemu są wyszczególnione w przedmiarze robót. Termin usunięcia wad i dokonania czynności eksploatacyjnych: do 7 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie lub czynności eksploatacyjnej. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że celem wykonania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem jest skuteczne powiadomienie osób niepełnosprawnych znajdujących się w obiekcie o konieczności opuszczenia obiektu podczas występowania zagrożeń np. wystąpienia pożaru. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót elektrycznych przy realizowaniu dźwiękowego systemu powiadamiania alarmowego – montaż głośników, wzmacniacza mocy, miksera, mikrofonu, - uruchomienie, konfiguracja i testowanie systemu. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Budynku Głównego SPW Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich w zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych wraz z modernizacją instalacji sygnalizacji pożaru
Dodano: 2022-07-14 - Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru – poziom techniczny
Dodano: 2021-02-18 - Modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej, systemu sygnalizacji napadu i włamania oraz monitoringu wizyjnego na terenie ekspozycji Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie" - etap II
Dodano: 2020-05-18 - „Modernizacja z wymianą systemu sygnalizacji pożaru w budynku Teatru Zagłębia”
Dodano: 2020-04-08 - „Modernizacja z wymianą systemu sygnalizacji pożaru w budynku Teatru Zagłębia”
Dodano: 2020-04-07 - Robota budowlana – zakup systemu oddymiania do budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
Dodano: 2019-11-25 - Modernizacja i rozbudowa instalacji przeciwpożarowej w pawilonie chorych J Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu
Dodano: 2019-10-24 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą "Termomodernizacja Hali Widowiskowo-Sportowej w Jaworznie" w podziale na 2 części:Część nr 1: Wykonanie instalacji przeciwpożarowej w budynku Hali Widowiskowo-Sportowej. Część nr 2: Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach Hali Widowiskowo-Sportowej.
Dodano: 2019-10-07 - Przebudowa Hali Sportowej przy ul. Baczyńskiego 4 w Sosnowcu celem likwidacji zagrożeń pożarowych w obiekcie
Dodano: 2019-03-28 - „Zaprojektowanie i wykonanie Systemu Ochrony Przeciwpożarowej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym w Jaworznie przy ulicy Zawiszy Czarnego 4”
Dodano: 2019-02-07