Przetargi.pl
Organizacja zajęć wyjazdowych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33330 Grybów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 450 140 , fax. 184 450 202
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12
    33330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 450 140, fax. 184 450 202
    REGON: 52779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja zajęć wyjazdowych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć wyjazdowych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne. 3.2. Wykonawca zorganizuje zajęcia wyjazdowe zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 9 do SIWZ wg poniższego schematu: 3.2.1. PAKIET I. Zajęcia wyjazdowe dla 2 grup koła przyrodniczego (KP1, KP2) do Bałtowa. 3.2.2. PAKIET II. Zajęcia wyjazdowe dla 2 grup koła przyrodniczego (KP3, KP4) do Bałtowa. 3.2.3. PAKIET III. Zajęcia wyjazdowe dla 4 grup koła matematycznego (KMAT1-4) do Bałtowa. 3.2.4. PAKIET IV. Zajęcia wyjazdowe dla 5 grup koła matematycznego (KMAT5-9) do Bałtowa. 3.2.5. PAKIET V. Zajęcia wyjazdowe dla 4 grup zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (DWG1-2, DWG4-5) do Bałtowa. 3.2.6. PAKIET VI. Zajęcia wyjazdowe dla 4 grup zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (DWG3, DWG6-8) do Bałtowa. 3.2.7. PAKIET VII. Zajęcia wyjazdowe dla 2 grup koła przyrodniczego (KP1, KP2) do Krosna i Korczyny. 3.2.8. PAKIET VIII. Zajęcia wyjazdowe dla 2 grup koła przyrodniczego (KP3, KP4) do Wieliczki. 3.2.9. PAKIET IX. Zajęcia wyjazdowe dla 3 grup koła matematycznego (KMAT1-3) oraz 2 grup zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (DWG1-2) do Wieliczki. 3.2.10. PAKIET X. Zajęcia wyjazdowe dla 3 grup koła matematycznego (KMAT4-6) oraz 3 grup zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (DWG3-5) do Warszawy. 3.2.11. PAKIET XI. Zajęcia wyjazdowe dla 3 grup koła matematycznego (KMAT7-9) oraz 3 grup zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (DWG6-8) do Warszawy. 3.3. Ostateczne terminy wyjazdów muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowej propozycji planu zajęć wyjazdowych zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Propozycja ta powinna zawierać minimum program zajęć wyjazdowych, o których mowa w opisie szczegółowym wraz z podaniem daty i orientacyjnych godzin. 3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie i mieniu zaistniałe podczas zajęć wyjazdowych. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży. (Dz. U. poz. 452). 3.7. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia środka transportu na 40 minut wcześniej przed planowanym wyjazdem celem sprawdzenia go przez uprawnione do tego służby. 3.8. W przypadku wystąpienia awarii środka transportu lub w sytuacji niedopuszczenia go do ruchu przez uprawnione do tego służby, Wykonawca zapewnieni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w niniejszej specyfikacji oraz w umowie w taki sposób, aby nie powodować spóźnień czasowych (max. 2 godz.). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 3.9. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji opisanej w pkt. 3.8. niniejszej specyfikacji, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie usługi zastępczej, za którą wszelkie koszty poniesie Wykonawca. 3.10. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego wyjazdu: 3.10.1. Wyposażenie apteczki w czasie podróży i pobytu w placówkach, łazienki i wydzielonego WC. 3.10.2. Przeprowadzenie procesu informacyjnego w dniu wyjazdu dotyczącego organizacji pobytu na miejscu na rzecz uczestników, oznaczenie miejsc, czasu i terminów zbiórek oraz koniecznych adresów i telefonów. 3.11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w harmonogramie (wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji) i programie zajęć wyjazdowych (wzór stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji) w zakresie zwiedzanych miejsc, po uprzednim uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego. 3.12. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia. 3.13. Jako rozliczenie z odbytych zajęć wyjazdowych Wykonawca dostarczy do trzech dni roboczych od dnia zakończenia zajęć wyjazdowych: 3.13.1. Listę obecności (wzór przekazany przez Zamawiającego). 3.13.2. Dokumentację fotograficzną – min 30 zdjęć z każdych zajęć wyjazdowych w formie elektronicznej na nośniku CD. 3.14. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.14.1. 63511000 – 4 Organizacja wycieczek. 3.14.2. 63500000 – 4 Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej. 3.15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 3.16. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach