Przetargi.pl
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci w wieku od 7 do 16 lat na 14-dniowym turnusie nad Morzem Bałtyckim w związku z realizacją projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia 15C
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 641 32 12 , fax. 0-32 641 32 12
  • Data zamieszczenia: 2012-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Aleja 1000-lecia 15C 15C
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0-32 641 32 12, fax. 0-32 641 32 12
    REGON: 00344899400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci w wieku od 7 do 16 lat na 14-dniowym turnusie nad Morzem Bałtyckim w związku z realizacją projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci z rodzin korzystających z pomocy, wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, w wieku od 7 do 16 lat (urodzonych w latach 1996-2005) na 14-dniowym turnusie dla min. 20 maks. 25 osób. Wypoczynek ma być zorganizowany w miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim w bezpośredniej bliskości morza, w czystej ekologicznie okolicy o korzystnym klimacie. Zadaniem wykonawcy jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci w wieku od 7 do 16 lat (urodzonych w latach 1996-2005) na 14-dniowym turnusie nad morzem dla planowanej ilości dzieci wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej oraz zapewnienie uczestnikom wypoczynku dojazdu z Olkusza do miejsca wypoczynku i z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania wypoczynku na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 poz. 67 z późniejszymi zmianami). Wykonawca zapewni : 1 .OBIEKT : - usytuowany blisko morza, - w dobrym stanie technicznym, - duży teren ośrodka, bezpieczny i ogrodzony, - zespół boisk /piłka nożna, koszykówka, siatkówka/, - plac zabaw, - świetlice, TV i wideo, - całodobowy dostęp do telefonu dla kierownika grupy, - obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 21.01.1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr 12 poz. 67 z późn. zm.). 2. ZAKWATEROWANIE : - zakwaterowanie uczestników kolonii w pokojach maksymalnie 4 osobowych. - zakwaterowanie uczestników w jednym budynku przez cały czas trwania wypoczynku. - zabezpieczenie pościeli - zabezpieczenie odpowiedniej ilości węzłów sanitarnych wewnątrz budynku z ciepłą i zimną wodą w bezpośrednim sąsiedztwie pokoi (oddzielnie dla dziewcząt i chłopców) - nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach kempingowych, budynkach szkolnych, internatach, bursach. 3. WYŻYWIENIE : - cztery posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.); posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych. - suchy prowiant na drogę powrotną oraz podczas wycieczek, - możliwość wieczornego dożywiania /chleb + dżem/, całodobowy dostęp do napojów /herbata, woda z sokiem/, - zapewnienie obiadu poza obiektem w czasie wycieczek do miejscowości atrakcyjnych turystycznie. 4. OPIEKA PEDAGOGICZNA I MEDYCZNA : - zapewnienie całodobowej opieki nad uczestnikami wypoczynku przez wychowawców posiadających wymagane uprawnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 21.01.1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Kierownik wypoczynku letniego powinien mieć ukończony kurs dla kierowników placówek wypoczynku oraz co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej, - zapewnienie uczestnikom kolonii w czasie korzystania z kąpielisk opieki ratownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje, - zapewnienie całodobowej opieki medycznej wraz z lekami pierwszej pomocy /pielęgniarka z uprawnieniami - całodobowo, lekarz na każde wezwanie/, - zapewnienie izolatki dla dzieci chorych. 5. PROGRAM KULTURALNO - SPORTOWY: - organizacja czterech całodniowych wycieczek autokarowych z licencjonowanym przewodnikiem do atrakcyjnych miejscowości pod względem turystycznym, kulturowym, przyrodniczym z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów, - organizacja czterech dyskotek, - organizacja dwóch ognisk z pieczeniem kiełbasek, - organizacja zawodów i zajęć sportowych, - organizacja 1 rejsu statkiem po morzu, - zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłek: futbolowych, do siatkówki, do koszykówki, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych /szachy, warcaby, inne gry planszowe, w miarę możliwości stół do tenisa stołowego z rakietkami, siatka z kompletem piłek/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: - zapewnienia transportu uczestnikom wypoczynku z Olkusza do miejsca zakwaterowania i powrotu po jego zakończeniu /PKP, autokar/; - przewóz do miejsca zakwaterowania i powrót uczestników wypoczynku będzie się odbywał w godzinach nocnych w przypadku PKP, w dzień w przypadku autokaru; - zapewnienia opieki pilota podczas podróży w obie strony; - zapewnienia transportu sprawnym autokarem na organizowane wycieczki; - ubezpieczenia uczestników wypoczynku letniego na okres ich transportu, wycieczek autokarowych oraz na czas trwania wypoczynku. Wykaz dzieci zakwalifikowanych do wypoczynku letniego wraz z kartami kolonijnymi przekazany będzie Wykonawcy przed wyjazdem na wypoczynek. Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552410001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość dziennej stawki żywieniowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach