Starostwo Powiatowe w Miechowie ogłasza przetarg
- Adres: 32200 Miechów, ul. Racławicka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 413 821 110 , fax. 413 821 118
- Data zamieszczenia: 2019-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Miechowie
ul. Racławicka 12
32200 Miechów, woj. małopolskie
tel. 413 821 110, fax. 413 821 118
REGON: 29994340000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miechow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu: „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. Kursów/szkoleń dla uczniów szkół zawodowych z powiatu miechowskiego objętych projektem w celu nabywania dodatkowych kwalifikacji w ramach wskazanego wyżej projektu który jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Szkolenie nr 1: Kurs operatorów wózków widłowych 1) Liczba uczestników: 66 uczestników (uczniów/uczennic) w dwóch grupach po 33 osoby. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 3) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy. 4) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie samodzielnej obsługi wózków jezdnych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycie wiadomości i praktycznych umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem. 5) Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do wydania uprawnień w zakresie: Kierowca - operator wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, z wymianą butli gazowych. 6) Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez UDT, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego lub książeczki operatora winien być wliczony w cenę kursu. 7) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 90% zdawalności egzaminu, jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, przeprowadzenia dodatkowych zajęć uzupełniających braki na własny koszt w wymiarze 2 godz. teoretycznych i 5 godzin praktycznych dla każdej osoby, która nie zdała w I terminie. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia badań lekarskich, wszystkim kursantom zakwalifikowanym w rekrutacji „o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie”. 9) Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone w grupach nie większych niż trzyosobowe na jeden wózek. 10) zabezpieczenia placu manewrowego zgodnie z przepisami bhp – wyznaczenia obszaru placu manewrowego – szkoleniowego taśmami z informacją o zakazie wstępu osobom postronnym; 11) zapewnienia kasków ochronnych i kamizelek odblaskowych dla każdego kursanta podczas zajęć praktycznych; 12) wyposażenia placu manewrowego zgodnie z wytycznymi programowymi tj.: w pachołki, palety, skrzynio-palety itp.; ( na jeden kpl. składa się nie mniej niż 4 szt. palety i 2 szt. skrzynio- palet oraz 9 pachołków na jeden wózek) 13) Termin wykonania : I grupa do 26.04.2019r., II grupa 10.06.2019r. Szkolenie nr 2: Kurs zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem 1) Liczba uczestników: 40 uczestników (uczniów/ uczennic). 2) Ilość godzin: min 40. Zajęcia powinny być prowadzone w formie: teoretycznej 15 godzin i praktycznej 25 godzin. Zajęcia powinny być prowadzone w grupie 20 osobowej (2 grupy). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy. 5) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem. 6) Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu: obsługi klienta, zarządzania i optymalizacji zapasów, roli i miejsca magazynów w logistyce przedsiębiorstw, systemu informacyjnego wspomagającego zarządzania logistyczne przedsiębiorstw, realizacji zadań transportowych, procedur wdrażania i reorganizacji logistyki w przedsiębiorstwie, kosztów procesów logistycznych, struktury organizacyjnej logistyki w przedsiębiorstwie. 7) Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące ukończeniu kursu, tj. dyplom oraz zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 8) Termin wykonania do 26.04.2019r., Szkolenie nr 3: Kurs fakturzystki/fakturzysty z obsługą komputera i kas fiskalnych 1) Liczba uczestników: 25 uczestników (uczniów/ uczennic), 2) Ilość godzin: min. 40. Zajęcia powinny być prowadzone w formie teoretycznej 10 godzin i praktycznej 30 godzin w dwóch grupach. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy. 5) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania wiadomości i umiejętności z obsługi kasy fiskalnej oraz programów magazynowych. 6) Zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności w zakresie: programowania i prowadzenia sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej i urządzeń komputerowych z uwzględnieniem popularnych programów komputerowych (inny niż Insert) wykorzystywanych w handlu oraz rozliczania utargów w placówkach handlowych. W szczególności zapoznać z: przepisami prawnymi związanymi z zawodem sprzedawcy, elementami towaroznawstwa handlowego, dokumentacją magazynową i handlową, programem magazynowym OPTIMA. 7) Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu, tj. dyplom oraz zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 8) Termin wykonania do 26.04.2019r Szkolenie nr 4: Kurs z zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy 1) Liczba uczestników: 30 uczestników (uczniów/ uczennic), 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 3) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu kwalifikacyjnego oraz uzyskanie uprawnień z zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy. 4) Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy w wymiarze nie mniejszym niż 14 godzin. 5) Kurs zakończy się egzaminem państwowym, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu winien być wliczony w cenę kursu. 6) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 70% zdawalności egzaminu. Jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, wykonawca przeprowadza dodatkowe zajęcia uzupełniające braki na własny koszt w wymiarze 5 godz. teoretycznych (dla grupy osób które nie zdały w I terminie) 7) Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem własnego sprzętu. 8) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu według programu • wybrane zagadnienia w zakresie przepisów prawnych, • charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin, • integrowana ochrona roślin, • technika wykonywania zabiegów w ochronie roślin, • zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko, • BHP przy sprzedaży i stosowaniu środków ochrony roślin W części praktycznej należy wykorzystać najczęściej występujące na rynku opryskiwacze i zapewnienie najczęściej występujących środków ochrony roślin. 9) Termin wykonania zamówienia: do 26.04.2019 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości; szkolenie nr; 1 – 1 000,00 zł oraz , szkolenia nr; 2, 3, 4 po - 200 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: • oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE WOLI (OFERTA) ZAWIERA 1 Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „Oferty cenowej” – Załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Oświadczenia 3 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4 Akredytacje Kuratora Oświaty 5 Doświadczenie w ilości przeprowadzonych szkoleń grupowych 6 Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych 8 Program szkoleń zgodnie z pkt. 3.3 SIWZ (przed zawarciem umowy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
Dodano: 2024-03-06 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego II
Dodano: 2024-02-25 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. „Turystyczno-Gastronomiczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego II”
Dodano: 2023-09-23 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. „Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego II”
Dodano: 2023-09-23 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego II realizowanego
Dodano: 2023-09-23 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. Turystyczno-Gastronomiczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego II
Dodano: 2023-09-23 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. „Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego II”
Dodano: 2023-09-09 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2023 r. – II etap.
Dodano: 2023-08-10 - Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2023-07-19 - Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2023-05-27