Przetargi.pl
Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu „Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 32744 Łapczyca, Łapczyca
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 61 00 240 , fax. (014) 61 00 240 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
    Łapczyca 334
    32744 Łapczyca, woj. małopolskie
    tel. (014) 61 00 240, fax. (014) 61 00 240 wew. 21
    REGON: 85039204500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzosip.bochnia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu „Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu „Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia”. 2. Wycieczki należy zrealizować w terminie zajęć szkolnych - to jest z wyłączeniem wiosennej przerwy świątecznej - do dnia 19 czerwca 2019 r. W przypadku wycieczek, w których będą uczestniczyć uczniowie klasy VIII i oddziału gimnazjalnego (oznaczenie „GIM” w zał. 2 do SIWZ) zaleca się zorganizowanie wycieczek w okresie luty - marzec lub maj – czerwiec 2019r. ze względu na egzaminy klasy 8 i III Gim. w kwietniu 2019 r. 3. Szczegółowe informacje odnośnie wykazu planowanych wycieczek tj.: 1) nazwa szkoły i miejscowości, będącej początkiem wycieczki; 2) miejsce docelowe wyjazdu wraz z opisem (np. instytucji, która będzie zwiedzana); 3) liczbę uczniów uczestniczących w wycieczce; 4) czas trwania (w godzinach); 5) liczbę opiekunów – nauczycieli z danej szkoły; 6) dodatkowe informacje o programie wycieczki (przewodnik, koszty jakie będą do pokrycia w ramach wycieczki), określa szczegółowy opis wycieczek, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy do przedstawienia szczegółowego harmonogramu realizacji planowanych wycieczek (wraz z ich programem - określeniem godzin proponowanych kolejnych pozycji programu), opracowanego na podstawie opisu wycieczek (załącznik nr 2 do SIWZ) z uwzględnieniem rezerwacji biletów wstępu do miejsc wskazanych w wykazie. 4. Miejsce wyjazdu i przyjazdu: parking przy szkole, z której uczniowie biorą udział w danej wycieczce lub w przypadku, gdy w wycieczce biorą udział uczniowie z kilku szkół miejsce zostanie uzgodnione z Wykonawcą przed realizacją usługi. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w cenie usługi: 1) transportu uczestników z miejsc wyjazdu tj. szkół z rejonu gminy Bochnia do miejsc docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu, 2) miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę, 3) przewodnika (jeśli jest to wymagane w szczegółowym opisie wycieczek), 4) biletów wstępu dla wszystkich uczestników do obiektów wskazanych szczegółowym opisie wycieczek, oraz pokrycia kosztów zajęć oferowanych przez instytucje docelową, odpowiedniej do ilości uczestników liczby przewodników wymaganej w zwiedzanym obiekcie, 5) wynagrodzenia dla opiekunów (nauczycieli szkolnych): a) w przypadku wycieczek, których czas trwania wynosi więcej niż 6 godzin (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) Wykonawca zapewni wynagrodzenie dla każdego opiekuna, w wysokości 45 zł brutto za godzinę, w oparciu o czas wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ, bez względu na rzeczywisty czas trwania wycieczki, b) w przypadku wycieczek dwudniowych Wykonawca zapewni wynagrodzenie dla każdego z opiekunów w wysokości 600 zł 6) W przypadku wycieczek których czas trwania, wynosi więcej niż 8 godzin Wykonawca zapewni uczestnikom i opiekunom posiłek (kanapka – wędlina, ser, warzywa, napój - sok 100% 200 ml lub woda mineralna niegazowana 500 ml) oraz dodatkowo ciepły, jednodaniowy posiłek z napojem (np. naleśniki, pierogi, żurek z kiełbasą lub jajkiem czy bigos i napój np. kompot; z uwzględnieniem możliwości wyboru dla wegetarian), lub dwudaniowy obiad z napojem – jeśli jest w opisie szczegółowym wycieczek (zał. nr 2 do SIWZ); 7) W przypadku wycieczki 2-dniowej Wykonawca zapewnia: a) - Noclegi: pokoje dla uczniów 2 lub wieloosobowe z łazienką (ciepła i zimna woda), w przypadku opieki maksymalnie 2-osobowe z łazienką (ciepła i zimna woda).; b) - Śniadanie w drugim dniu (w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej: pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco, wędliny różnorodne, sery różnorodne: żółte, białe, dżemy, mleko, przetwory jogurtowe, płatki śniadaniowe, świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony, napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe [0,33 l/os.], woda mineralna gazowana i niegazowana [0,33 l/os.], dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło) c) - Obiadokolację w pierwszym dniu (składającą się co najmniej z zupy, dania głównego (mięsnego z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek z możliwością zamiany na menu jarskie), napojów (kawa, herbata, soki owocowe [0,33 l/os.], woda mineralna gazowana i niegazowana [0,33 l/os.], dodatków: cytryna, cukier, mleko); d) - Suchy prowiant w pierwszym i drugim dniu (kanapka – wędlina, ser, warzywa, napój - sok 100% 200 ml lub woda mineralna niegazowana 500 ml) 6. Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele danej szkoły, wskazani przez dyrektora szkoły. Liczba osób opieki oraz liczba godzin przewidziana na każdą wycieczkę podana jest w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i nie ulegnie zmianie np. jeśli wycieczka się przedłuży. 7. Wykonawca musi dysponować minimum dwoma autokarami spełniającymi następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym – aktualny przegląd i ubezpieczenie, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2003 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdu każdorazowo przed wyruszeniem w trasę lub wezwania w tym celu Policji. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) autokarem co najmniej średniopodłogowym (jeden stopień wejściowy, podłoga na poziomie ok. 36 – 75 cm nad poziomem jezdni) lub wyższym, c) spełniającym europejski standard emisji spalin na poziomie minimum EURO 3; d) wyposażonym w co najmniej 30 miejsc, e) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, f) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, g) posiadającymi nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, c) oznaczać pojazdy na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 9. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 10. Szczegółowy opis wycieczek stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli wykaże, że jest wpisany w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - podstawa prawna ww. wymogu: art. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tj. z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1553)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), szczegółowy opis wycieczek, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wyceną ryczałtową każdej z wycieczek, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacji z otwarcia ofert). Zobowiązanie innego podmiotu (wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ) jeżeli przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu korzysta z zasobów innego podmiotu. W przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przykładowy wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach