Przetargi.pl
Organizacja systemu PSZOK na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    Piłsudskiego 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
    REGON: 00054664400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl, www.umgdrobin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja systemu PSZOK na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Drobin. 2. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie na wydzielonym (ogrodzonym) terenie działki o nr ewid. 459/1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działanie 5.2 „Gospodarka odpadami”. 3. Przedsięwzięcie polegać będzie na budowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne powstające w gospodarstwach domowych, dostarczone przez mieszkańców miasta i gminy Drobin. Miasto i Gmina Drobin zobowiązuje się do wybudowania punktu zgodnie z niniejszym projektem, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a także wyposażyć punkt we wszystkie niezbędne kontener, pojemniki i narzędzia, wykonać odpowiednie oznakowanie W punkcie zbierane będą odpady komunalne selektywnie zbierane, z wyłączeniem zmieszanych odpadów komunalnych, metali, odpadów zawierających azbest i kuchennych odpadów ulegających biodegradacji. Przedsięwzięcie planowane jest w sąsiedztwie kotłowni miejskiej przy ulicy Padlewskiego. 4. Teren planowanego przedsięwzięcia obejmie obszar placu o powierzchni 870,00 m2. W obrębie punktu przewidziane są: a) kontener socjalno-biurowy / oznaczony na planie zagospodarowania A / z wyposażeniem oraz z wydzieloną częścią biurową oraz sanitarną, b) kontenery / B i C / i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów, infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje / przyłącze wodociągowe, szambo, instalacja oświetlająca plac i wewnętrzna / Łącznie powierzchnia terenu przekształcona w związku z realizacją przedsięwzięcia wyniesie maksymalnie 1134,00 m2, z czego łączna powierzchnia, liczona jako powierzchnia wewnątrz planowanego ogrodzenia, wyniesie 870 m2. Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów: 1) plac utwardzony o powierzchni 530,5 m2 oraz wjazd i zjazd z drogi dojazdowej; 2) kontener socjalno biurowy / A / z wydzieloną częścią biurową oraz sanitarną; 3) kontenery / B i C / i pojemniki / Kp, Zb, Zbl, K / do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów odpowiednio oznaczone i opisane; 4) ścieżka edukacyjna ( tablice edukacyjne i informacyjne), 5) infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: a) instalacja wodociągowa z przyłączem, b) szczelne szambo, c) instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, tablice informacyjne i edukacyjne, d) ogrodzenie (w tym ogrodzenie pełne od stron drogi) z bramą wjazdową oraz furtką i bramą wyjazdową, e) 2 przyczepy samochodowe, zieleń ozdobna i izolacyjna, f) 2 miejsca postojowe na samochody ciężarowe, g) Nowe nasadzenia i teren biologicznie czynny. 5. Wykonawca zobowiązany jest usunąć ewentualne kolizje sieci w uzgodnieniu z zarządcą tych sieci. 6. Teren, na którym będzie realizowana inwestycja nie jest objęty ochroną konserwatorską, ani innymi ograniczeniami, jak tereny górnicze, tereny narażone na niebezpieczeństwo powodzi czy tereny zagrożone osuwaniem mas ziemnych i innych. 7. Odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu powinny być przeprowadzone w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postępu prac. 8. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w: a) projektach budowlanych, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ, c) oraz Polskich normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 25a.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo. Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach