Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Podegrodzie w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Gminie Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty i poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej - II

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 248
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4459033
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 018 4459033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Podegrodzie w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Gminie Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty i poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 5 części: 1) Część nr I - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Brzeznej - obejmuje: a) wykonanie strefy bezpieczeństwa i zagospodarowanie terenu, b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9a, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł oraz 11 a, b do SIWZ. 2) Część nr II - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Brzeznej Litaczu - obejmuje: a) wykonanie strefy bezpieczeństwa i zagospodarowanie terenu, b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9b, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł oraz 11 c, d do SIWZ. 3) Część nr III - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. płk. Narcyza Wiatra w Gostwicy - obejmuje: a) wykonanie strefy bezpieczeństwa i zagospodarowanie terenu, b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9c, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł oraz 11 e, f do SIWZ. 4) Część nr IV - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mokrej Wsi - obejmuje: a) wykonanie strefy bezpieczeństwa i zagospodarowanie terenu, b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9d, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł oraz 11 g do SIWZ. 5) Część nr V - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Rogach - obejmuje: a) wykonanie strefy bezpieczeństwa i zagospodarowanie terenu, b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9e, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł oraz 11 h do SIWZ. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określają załącznik nr 9 a, b, c, d, e, f, oraz załączniki nr 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł oraz załączniki nr 11 a, b, c, d, e, f, g, h do SIWZ. 3.6. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) wykonanie oznakowania terenu objętego inwestycją przed rozpoczęciem robót tablicą informacyjną dot. współfinansowania zadania z funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Wymiary tablicy wys. 70 cm, szer. 90 cm; tablica biała, napisy granatowe, - Logo: znak Unii Europejskiej (prawy górny róg tablicy) , znak Kapitał Ludzki (lewy górny róg tablicy), -Treść: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Gminie Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty i poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, - Rodzaj materiału: rama i słupki metalowe, tablica z tworzywa sztucznego (odpornego na warunki atmosferyczne), - Montaż - zabetonowanie słupków tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 1.500,00 zł dla części nr I, b) 1.500,00 zł dla części nr II, c) 1.500,00 zł dla części nr III, d) 1.500,00 zł dla części nr IV, e) 1.500,00 zł dla części nr V, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Podegrodzie w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Gminie Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty i poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej - II- dot. części nr. 4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 05.09.2014 r. o godz. 900. 5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach