Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw poprzez budowę i montaż urządzeń zabawowych do oddziałów przedszkolnych przy: Szkole Podstawowej w Bobrowie (Zespół Szkół), Szkole Podstawowej im. Małgorzaty Sulek w Drużynach, Szkole Podstawowej w Kruszynach, Szkole Podstawowej im. Dywizjonu 303 w Małkach, Szkole Podstawowej w Nieżywięciu w ramach projektu Modernizacja 5 oddziałów zerowych na terenie Gminy Bobrowo

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-327 Bobrowo, 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo
    27 27
    87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw poprzez budowę i montaż urządzeń zabawowych do oddziałów przedszkolnych przy: Szkole Podstawowej w Bobrowie (Zespół Szkół), Szkole Podstawowej im. Małgorzaty Sulek w Drużynach, Szkole Podstawowej w Kruszynach, Szkole Podstawowej im. Dywizjonu 303 w Małkach, Szkole Podstawowej w Nieżywięciu w ramach projektu Modernizacja 5 oddziałów zerowych na terenie Gminy Bobrowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Budowa i montaż zestawów zabawowych w ilości 5 kpl. na przyszkolnych placach zabaw w miejscowościach Bobrowo, Kruszyny, Drużyny, Małki oraz Nieżywięć. Adres inwestycji: dz. nr 430 obręb Nieżywięć, gm. Bobrowo, dz. nr 293/9, obręb Kruszyny, gm. Bobrowo, dz. nr 116/1, obręb Bobrowo, gm. Bobrowo, dz. nr 65/5, obręb Drużyny, gm. Bobrowo, dz. nr 204/2, obręb Małki, gm. Bobrowo 2)Zestaw zabawowy powinien składać się z: -wymiary urządzenia: (nie mniej niż) szerokość 834 cm, długość 746 cm -10 punktów podparcia, -z jednej wieży zadaszonej, -czterech zjeżdżalni: jedna dwutorowa, druga pojedyncza, trzecia tubowa, czwarta spirala 360, -schodów wejściowych z poręczami, -podesty pokryte gumą o strukturze antypoślizgowej, -elementy wykończeniowe z motywami roślinnymi i zwierzęcymi, -wszystkie słupy ze stali ocynkowanej śr. słupa 114 mm, ścianka 2,2 mm, słupy wykończone poliestrem: 0,5 mm gr. powłoki poliestrowej, -zakończenia słupów (zatyczki) wykonywane z nylonu stabilizowanego UV -tworzywo barwione w masie, -łączniki systemu wykonywane z aluminium śr. wewnętrzna 114mm; wykończone jak słupy, -podesty, schody, platformy gotowe elementy ze stali perforowanej gr. 2 mm. -Elementy powinny być przygotowane (wyprofilowane do montażu). Posiadając otwory montażowe w odpowiednich miejscach, -elementy stalowe piaskowane przed nakładaniem tworzywa winylowego (materiał antypoślizgowy) gr. 4 mm, -elementy montażowe / złączne wykonane ze stali nierdzewnej, -elementy urządzenia z tworzywa wykonywane z niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV. -poręcze, pochwyty, inne elementy stalowe wykonywane ze stali ocynkowanej - śr. min pręta 32 mm oraz 25 mm wykończone poliestrem: 0,5mm gr powłoki poliestrowej, -kolorystyka zgodna z rysunkiem, -fundamenty betonowe. -w skład zestawu zabawowego wchodzi strefa bezpieczeństwa przed upadkiem wykonana z podsypki piaskowej o grubości 30 cm. Jako strefą przyjęto obszar kwadratowy o wymiarach 12,00 m x 12,00 m. 2. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet: IX. Działanie: 9.1 Poddziałania: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej -Załącznik Nr 8 do SIWZ 4. Dokumentacja techniczna składa się z dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiaru robót. Przedmiary robót maja charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Ustanawia się następującą hierarchię dokumentów w celu ustalenia w przypadku wątpliwości czy dany element do wykonania wchodzi w zakres niniejszego zamówienia: 1)Umowa wraz z załącznikami 2)Projekt budowlany, 3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4)Przedmiar robót. 5.Zaleca się, żeby Wykonawcy odwiedzili i zbadali miejsce robót pozyskując wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie prac. Koszty związane z ewentualnym przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca. 6.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. w dokumentacji projektowej wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 7.Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 8. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 9. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne a zwłaszcza parametry technologiczne. 11. Zamówienie należy wykonać z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a w przypadku ich braku Polskich Norm, polskich aprobat technicznych, polskich specyfikacji technicznych. 12. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 13. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł, brutto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach