Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych .

Zespół Szkół im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-150 Wierzbica, ul. Pogodna 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 569 32 33 , fax. 82 569 34 35
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy
    ul. Pogodna 8 8
    22-150 Wierzbica, woj. lubelskie
    tel. 82 569 32 33, fax. 82 569 34 35
    REGON: 11072307000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej dla oddziałów przedszkolnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ oraz zgodnie z załącznikami do niniejszej SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi systemu oświaty i kształcenia. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostosowanie pomieszczeń, w tym dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w Szkole podstawowej w Wierzbicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ dla obu oddziałów przedszkolnych łącznie. Przedmiot dostawy należy dostarczyć do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy , ul. Pogodna 8, 22-150 Wierzbica, zgodnie ze zleceniem i uzgodnieniami Zamawiającego. Wyposażenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ. Przedmiot dostawy należy dostarczyć do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy , ul. Pogodna 8, 22-150 Wierzbica, w Szkole Podstawowej w Święcicy, zgodnie ze zleceniem i uzgodnieniami Zamawiającego. Organizację placu zabaw, w tym: urządzenia zabawowe wraz z ich uruchomieniem oraz montażem, wykonanie ogrodzenia oraz bezpiecznej nawierzchni placu zabaw zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót. Wykonawca w ramach wynagrodzenia uwzględni roboty ziemne, korytowanie, podbudowę niezbędną do wykonania bezpiecznej nawierzchni, w tym również odwiezienie nadmiaru ziemi i/lub gruzu na składowisko odpadów łącznie z opłatami. Analogicznie przy wykonaniu ogrodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ dla oddziałów przedszkolnych oddzielnie. Przedmiot dostawy należy dostarczy do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy, ul. Pogodna 8, 22-150 Wierzbica, zgodnie ze zleceniem i uzgodnieniami Zamawiającego. Organizację placu zabaw, w tym: urządzenia zabawowe wraz z ich uruchomieniem oraz montażem, wykonanie ogrodzenia zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ dla oddziałów przedszkolnych oddzielnie. Przedmiot dostawy należy dostarczyć do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Święcicy, zgodnie ze zleceniem i uzgodnieniami Zamawiającego Organizację placu zabaw, w tym: urządzenia zabawowe wraz z ich uruchomieniem oraz montażem, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Przedmiot dostawy należy dostarczyć do oddziału przedszkolnego w Szkole Filialnej w Wólce Tarnowskiej, zgodnie ze zleceniem i uzgodnieniami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci Zestawienia wraz z podaniem rodzaju i ilości urządzeń, asortymentów, materiałów, elementów, pomocy dydaktycznych etc. stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Wykonawca doposaży 3 placówki zlokalizowane na terenie Gminy Wierzbica, dla których Gmina jest organem założycielskim: a Oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Wierzbicy, b Oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Święcicy, c Oddział przedszkolny przy Szkole Filialnej w Wólce Tarnowskiej. Zamawiający - Zespół Szkół im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy - nie będzie pokrywał kosztów związanych z dostarczeniem zakupywanych pomocy dydaktycznych do poszczególnych placówek dostawy, przesyłki, transportu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż zamówionego wyposażenia , urządzeń ICT, itp. do oddziałów przedszkolnych. Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się z wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania ich postanowień. Wykonawca uzgodni w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy dokładny harmonogram dostawy wszystkich zamówionych artykułów do poszczególnych placówek. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu jedną fakturę VAT po zrealizowaniu całości zadania i odebrania przedmiotu umowy przez Zamawiającego - bez uwag. Stopień szczegółowości faktury określi Zamawiający. Faktura winna wyszczególnić urządzenia, materiały, sprzęty wraz z cenami jednostkowymi oraz łączną cenę brutto. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu realizacji zadania w terminie 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęty winne być równoważne z podanymi w Zestawieniu - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna te, które odpowiadać będą funkcjom, treściom i wartościom merytorycznym dla jakich są przewidziane. We wszystkich miejscach oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano nazwę producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Załączniki do SIWZ dla potrzeb opisania przedmiotu zamówienia i w celach poglądowych mogą wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń itp. znaki towarowe, normy, nazwy producentów lub pochodzenie co jednak nie przesądza o obowiązku ich stosowania przez Wykonawcę. Każdy przypadek użycia przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ znaku towarowego, normy, nazwy producenta lub pochodzenia jest równoznaczne z dodaniem zwrotu lub równoważne o porównywalnych parametrach ze względu na możliwość składania ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane w SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych, merytorycznych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Dopuszcza się odstępstwo o ok. 5 % dla parametrów mierzalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia etc. spełniają określone w SIWZ przez Zamawiającego wymagania. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. Wykonawca, w takim przypadku musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały wyroby do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne z opisanymi przez Zamawiającego pod rygorem odrzucenia oferty. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty, lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału. 16.Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole. 17.Do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opisy, rysunki, zdjęcia elementów proponowanego wyposażenia w formie papierowej jako wydruki załączone do oferty lub w postaci elektronicznej na płycie CD/DVD (w formacie plików: PDF lub Word lub jpg). 18.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany asortymentu wymienionego w zestawieniach pomiędzy poszczególnymi oddziałami, zadaniami, gdyby zmiana taka była konieczna do prawidłowej realizacji współfinansowanego projektu. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość ograniczenia zamawianego asortymentu, materiałów, urządzeń. Jeżeli Zamawiający ograniczy zakres zadania, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o ten zakres zgodnie z zapisami oferty. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu zadania nie będzie wnosić roszczeń. 19. Na urządzenia na placu zbaw, ogrodzenie , bezpieczną nawierzchnię , dostarczone sprzęty, materiały i pomoce Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, od dnia odbioru zadania przez Zamawiającego, tj. dostawy (bez uwag) i/lub odbioru wykonania (bez uwag) zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ. 20.Zamawiający informuje, iż projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej dla oddziałów przedszkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswierzbica.az.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach