Przetargi.pl
organizacja oraz przeprowadzenie 40 jednodniowych warsztatów z zakresu ochrony bioróżnorodności dla 1000 pracowników administracji, organizacji pozarządowych oraz doradców rolnośrodowiskowych

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
    REGON: 00007929500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja oraz przeprowadzenie 40 jednodniowych warsztatów z zakresu ochrony bioróżnorodności dla 1000 pracowników administracji, organizacji pozarządowych oraz doradców rolnośrodowiskowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji oraz przeprowadzeniu 40 jednodniowych warsztatów z zakresu ochrony bioróżnorodności dla 1000 pracowników administracji, organizacji pozarządowych oraz doradców rolnośrodowiskowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przeprowadzenie naboru uczestników warsztatów tj. 1000 pracowników administracji szczebla powiatowego lub gminnego lub pracowników organizacji pozarządowych lub doradców rolnośrodowiskowych; 2) wynajęcie sal na potrzeby warsztatów na min. 30 osób w każdym z 40 miejsc warsztatowych; 3) zapewnienie wykładowc-y/-ów na potrzeby każdych warsztatów; 4) przeprowadzenie w 40 powiatach wskazanych przez Zamawiającego warsztatów z zakresu ochrony bioróżnorodności w sumie dla 1000 pracowników administracji szczebla powiatowego lub gminnego lub pracowników organizacji pozarządowych lub doradców rolnośrodowiskowych na warunkach szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia; 5) przygotowanie, prowadzenie z należytą starannością i przekazanie Zamawiającemu w odpowiednim terminie dokumentacji przebiegu warsztatów; 6) zorganizowanie posiłku dla każdego uczestnika warsztatów w formie dwudaniowego obiadu oraz serwisu kawowego. 3. Liczba uczestników warsztatów: 1000 osób 4. Uczestnikiem warsztatów może być wyłącznie: 1) pracownik administracji szczebla powiatowego lub gminnego zatrudniony w dziale zajmującym się rolnictwem lub ochroną środowiska, którego obszarem działania jest głównie lub wyłącznie powiat ,na terenie którego przeprowadzane są warsztaty lub; 2) pracownik organizacji pozarządowej prowadzącej działalność w zakresie ekologii lub ochrony środowiska, którego obszarem działania jest głównie lub wyłącznie powiat, na terenie którego przeprowadzane są warsztaty lub; 3) doradca rolnośrodowiskowy, którego obszarem działania jest głównie lub wyłącznie powiat, na terenie którego przeprowadzane są warsztaty. 5. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 6. Informacje dotyczące finansowania projektu/programu: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu KIK25 Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim. Projekt współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach