Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Opolska 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Opolska 9 9
44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsjastrzebie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży szkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich w miejscowości na terenie Polski nad Morzem Bałtyckim dla około 178 dzieci i młodzieży - uczestników kolonii w wieku od 8 do 16 lat z terenu miasta Jastrzębie Zdrój, zwanych dalej koloniami. 3.2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników kolonii. 3.3.Ośrodek wypoczynkowy przeznaczony dla uczestników kolonii winien być położony w odległości nie większej niż 1000 m od morza, usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu. 3.4.Kolonie mają się odbyć, w co najmniej trzech dwutygodniowych turnusach w okresie letnich wakacji szkolnych 2010 r. Turnusy mogą rozpoczynać się jeden po drugim, a w przypadku zazębiania się terminów turnusów uczestnicy kolonii winni mieć zapewniony dwutygodniowy pobyt zgodnie z niniejszą specyfikacją, zwaną dalej SIWZ. 3.5.Zamawiający wymaga utworzenia co najmniej dwóch grup wiekowych dla dziewcząt i chłopców w każdym turnusie. 3.6.Liczba uczestników kolonii pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać ilości, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania DZ. U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm. 3.7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z 1997 r. Nr 57, poz. 358). 3.8.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii osobom trzecim. 3.9.Szczegółowy zakres usług świadczonych przez wykonawcę w wykonaniu zamówienia w ramach organizowania kolonii obejmuje: a)Transport uczestników kolonii za dnia, autokarem sprawnym technicznie wraz z dwoma kierowcami i odpowiednią ilością wychowawców (autokar ma być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem); b)Stałą opiekę sprawowaną przez wykwalifikowanych wychowawców; c)Stałą opiekę medyczną (pielęgniarka na miejscu, lekarz na telefon); d)Opiekę ratownika w czasie kąpieli pozostającego do dyspozycji grupy przez cały czas trwania turnusów; e)Ubezpieczenie wszystkich uczestników kolonii letnich od następstw nieszczęśliwych wypadków; f)Ze względów organizacyjnych, dzieci w ramach danego turnusu winny być zakwaterowane w jednej miejscowości i w jednym obiekcie tj. ośrodku wypoczynkowym mogącym składać się z kilku budynków, przy czym należy pamiętać, iż każdy z budynków musi spełniać wymogi określone w SIWZ g)Zakwaterowanie w budynku murowanym posiadającym aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu zatwierdzoną przez właściwe terytorialnie Kuratorium Oświaty -w pokojach 2 - 6 osobowych z łazienkami (wc i natrysk z dostępem do ciepłej bieżącej wody); -standardowym wyposażeniem (co najmniej szafka nocna przy każdym łóżku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, czystą pościel i bieliznę pościelową itp.) Niedopuszczalne są łóżka piętrowe do spania dla uczestników kolonii. h)Zapewnienie terenu sportowo - rekreacyjnego wokół budynku ośrodka wypoczynkowego (obiekt musi być ogrodzony z całodobowym dozorem); i)Zapewnienie świetlicy i stołówki w budynku ośrodka wypoczynkowego (lub w odległości nie większej niż 200m); j)Wyżywienie składające się z 4 posiłków dziennie wraz z napojami (tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja wraz z nakryciami stołowymi). Niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu, dzieci muszą mieć stały dostęp do napojów, ponadto na czas podróży w obie strony oraz w czasie wycieczek: suchy prowiant i napoje; k)Program kolonii obejmujący zajęcia na wolnym powietrzu (pobyt nad morzem, zabawy na plaży itp.); l)Warsztaty terapeutyczne wraz ze wsparciem psychologicznym dla dzieci i młodzieży wg potrzeb; m)Program kulturalny, sportowo - rekreacyjny - w ramach oferowanej ceny należy uwzględnić: -co najmniej 2 wycieczki turystyczno - krajoznawcze, w tym wycieczka autokarowa, -jedną wycieczkę - rejs statkiem; -bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów; -codziennie imprezy rekreacyjno sportowe, imprezy kulturalno oświatowe, dyskoteki, co najmniej 2 ogniska, w tym pieczenie kiełbasek itp.); n)Nagrody rzeczowe oraz dyplomy dla uczestników kolonii letnich za udział w konkursach i zabawach, o)Zapewnienie bezpłatnego dostępu uczestników kolonii do obiektów sportowych i kąpielisk itp; Uwaga: Ośrodek wypoczynkowy powinien posiadać do stałej dyspozycji uczestników kolonii letnich przez cały czas trwania turnusów oraz udostępniać bez żadnych ograniczeń nieodpłatnie - sprzęt sportowy tj. piłki do różnego rodzaju gier zespołowych, rakietki i lotki do badmintona, stół do tenisa stołowego wraz z rakietkami i piłeczkami, piłkarzyki itp. w ilości zapewniającej swobodny dostęp do gier wszystkim uczestnikom kolonii letnich. Uwaga:Przed wyborem oferty zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zgodności oferowanego obiektu (miejsca wykonywania usługi) i porównania jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i ze złożoną ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdu wypoczynkowo - integracyjnego z elementami edukacyjnymi dla młodzieży w wieku 13-17 lat, przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu pozakonkursowego ,,Razem, więcej, lepiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX, Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
Dodano: 2016-07-12 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy oraz grupa koszykarzy
Dodano: 2016-06-30 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy oraz grupa koszykarzy
Dodano: 2016-06-29 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + grupa koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
Dodano: 2016-04-05 - Zorganizowanie letniego wypoczynku w miejscowości górskiej na terenie RP dla 440 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz przebywających w rodzinach zastępczych, uczniów szkół podstawowych
Dodano: 2016-03-01 - Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Tatry dla 195 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych
Dodano: 2015-05-07 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów - dwie grupy.
Dodano: 2015-03-31 - Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Tatry, Pieniny, Beskidy, dla 515 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych
Dodano: 2015-02-13 - Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi kompleksowej organizacji obozu językowego na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej dla 39 uczniów liceów ogólnokształcących w ramach projektu Zaplanuj swoją karierę
Dodano: 2014-06-26 - Zorganizowanie letniego wypoczynku w miejscowości nadmorskiej na terenie RP dla 40 dzieci i młodzieży - uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach projektu systemowego Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-06-23