Przetargi.pl
Organizacja imprez artystyczno - rozrywkowych organizowanych na terenie gminy Wieliszew

Urząd Gminy Wieliszew ogłasza przetarg

  • Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7822596 , fax. 022 7822732
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieliszew
    ul. Modlińska 1 1
    05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7822596, fax. 022 7822732
    REGON: 00054957100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja imprez artystyczno - rozrywkowych organizowanych na terenie gminy Wieliszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji imprez artystyczno - rozrywkowych organizowanych na terenie gminy Wieliszew w roku 2013, poprzez zapewnienie nagłośnienia, oświetlenia oraz obsługi akustycznej imprez plenerowych wraz z przygotowaniem zaplecza dla artystów. 2. Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie następujących imprez pod nw. kątem: 1) Święto Strażaka w Krubinie przy ul. Jeziornej w dniu 11 maja 2013 r. Przewidywana ilość uczestników imprezy: 400 osób. W trakcie imprezy odbędą się Koncerty zespołów, w tym gwiazdy wieczoru zespołu HORYZONTY - dla których należy zabezpieczyć scenę według szczegółowych wymagań określonych w Riderze technicznym przekazanym przez menadżera zespołu, stanowiącego Załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zapewnienie sceny z zadaszeniem o wymiarach min. 8x8m i okno sceny wysokość min. 5m, z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni antypoślizgowej. Boki i tył sceny winny być wysłonięte materiałem chroniącym przed warunkami atmosferycznymi. Ustawienie sceny oraz zaplecza technicznego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego oraz złożenie sceny oraz zaplecza technicznego po zakończeniu imprezy. b) Zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia scenicznego oraz backlin-u na potrzeby zespołów występujących w trakcie imprezy. Backlin musi być zgodny z wymogami technicznymi zespołów. Moc systemów winna być adekwatna do powierzchni terenu imprezy. Aparatura nagłośnieniowa musi być bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają przeprowadzenie koncertu na zadawalającym poziomie. 3 drożne systemy o uznanej reputacji z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni. Oświetlenie sceniczne: 15 x panel Led - min. 80cm 6 x urządzenia typu Beam 300 8 x urządzenie typu Spot 4 x stroboskop Typu Atomic 3000 Światło białe z przodu sceny. c) Zapewnienie maszyny do dymu. Obsługa techniczna. d) Zapewnienia obsługi technicznej w czasie trwania imprezy, a także zapewnienia osoby kierownika technicznego, dbającego o sprawny przebieg imprezy według ustalonego scenariusza. Odpowiedzialny będzie również za próby akustyczne i techniczne wszystkich występujących na scenie. Zapewnienie agregatu prądotwórczego o mocy min. 150kVA (z paliwem), zapewniającego niezależną obsługę energetyczną imprezy, przez cały czas jej trwania oraz osoby posiadającej uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. e) Zapewnienie konferansjera/DJ prowadzącego imprezę, zapowiadającego występy zespołów, przeprowadzającego konkursy na scenie, animującego zabawę, prowadzącego wieczorną zabawę taneczną. Czas trwania imprezy: 15.00 - 22.00 Ilość konkursów w trakcie zabawy wieczornej: 10 konkursów z udziałem osób wybranych z publiczności na scenie. Nagrody zapewnia Organizator. f) Zapewnienie atrakcji dla dzieci typu dmuchańce, zabawki pneumatyczne itp. (1 zjeżdżalnia udostępniona nieodpłatnie dla wszystkich dzieci przez cały czas trwania imprezy oraz 1 zamek do skakania, euro-bunge i inne zaproponowane udostępnione na zasadzie komercyjnej - biletowane) oraz animacji dla dzieci (zabawy, konkursy, pokazy pod sceną i na terenie imprezy, trwające 1,5h). Uwaga: wszystkie ww. urządzenia powinny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. g) Zapewnienie zaplecza sanitarnego, w tym: 4 kabiny sanitarne (bez umywalek), 1 kabina z umywalką. Zamówienie obejmuje również przywiezienie kabin na miejsce imprezy, rozstawienie oraz zabranie po imprezie. 2) Święto Gminy w Wieliszewie przy ul. Modlińskiej 65 w dniu 02 czerwca 2013 r. Przewidywana ilość uczestników imprezy: 6000 osób. W trakcie imprezy odbędą się Występy lokalnych zespołów oraz prezentacje Szkół Gminnych i organizacji z terenu Gminy Wieliszew (w tym grupy i soliści). Odbędą się również Koncerty zespołów, w tym gwiazdy wieczoru Moniki Brodka - dla których należy zabezpieczyć scenę według szczegółowych wymagań określonych w Riderze technicznym przekazanym przez menadżera zespołu, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zapewnienie sceny, nagłośnienia, oświetlenia. Dodatkowe wymagania dotyczące występu gwiazdy: Na scenie musi panować temperatura min. 15 stopni Celcjusza. Zapewnienie sceny o wymiarach min. 12x10m wraz z zadaszeniem, okno sceny o wysokości min. 7m. Tył oraz boki sceny powinny być wysłonięte czarnym nieprześwitującym horyzontem, zabezpieczające przed wiatrem i deszczem. Ustawienie sceny oraz zaplecza technicznego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego oraz złożenie sceny oraz zaplecza technicznego po zakończeniu imprezy. Uwaga: Dodatkowo przed sceną winien być ustawiony podest o wymiarach 8x12m do celów występu zespołu pieśni i tańca i występów lokalnych artystów (tanecznych, wokalnych, gimnastycznych itp.). Podest musi przylegać bezpośrednio do sceny głównej oraz być takiej samej wysokości. Zapewnienie konstrukcji (wież/staków) pod nagłośnienie, po obu stronach sceny o wymiarach minimalnych 2,5m x 2,5m i wysokości min. 10m - taka sama konstrukcja. Zapewnienie wyposażenia sceny i jej zaplecza w sprawny sprzęt przeciw pożarowy zgodny z zasadami zawartymi w ustawie z dnia 20 marca 2009 o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 62, poz. 504). Zapewnienie ogrodzenia sceny płotkami zaporowymi ciężkimi (100mb wraz z przejściem do namiotu akustyka). Namiot akustyka winien być usytuowany w odległości 25m od przodu sceny. Zapewnienia obsługi technicznej w czasie trwania imprezy, a także zapewnienia osoby kierownika technicznego, dbającego o sprawny przebieg imprezy według ustalonego scenariusza. Odpowiedzialny będzie również za próby akustyczne i techniczne wszystkich występujących na scenie. Zapewnienie dwóch agregatów prądotwórczych o mocy min. 150kVA (z paliwem), zapewniającego niezależną obsługę energetyczną imprezy, przez cały czas jej trwania oraz osoby posiadającej uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Zakres zamówienia obejmuje również zapewnienie zaplecza scenicznego, tj.: 1) Garderoba dla artystów (przy scenie), w tym: 2 namioty o wymiarach min. 3x3m z podłogą antypoślizgową, zamykany, dla 18 osób, światło - oświetlające całą garderobę, min. 5 gniazdek 230V, duży stół, lustro z oświetleniem, kosz na śmieci. 2) Wyposażenie garderoby dla artystów (w pomieszczeniach na hali sportowej): 12 krzeseł, duży stół, lustro z oświetleniem, ręczniki papierowe, kosz na śmieci, małe ręczniki bawełniane (6 sztuk). b) Zapewnienie atrakcji dla dzieci typu dmuchańce, zabawki pneumatyczne itp. (4 rodzaje: dmuchana zjeżdżalnia x2, zamek do skakania, dmuchany plac zabaw) oraz dodatkowo wesołe miasteczko (karuzela dla dorosłych, karuzela dla dzieci, eurobungee, symulator BYK) - wszystkie atrakcje winny być udostępnione na imprezie nieodpłatnie. Na każde stoisko obsługiwane przez wykonawcę wymagana jest odpowiednia obsługa, dbanie o bezpieczeństwo uczestników. Uwaga: wszystkie ww. urządzenia powinny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. c) Zapewnienie zaplecza sanitarnego, w tym: 10 kabin sanitarnych (bez umywalek), 1 kabina z umywalką. Zamówienie obejmuje również przywiezienie kabin na miejsce imprezy, rozstawienie, zabranie po imprezie. 3) Koncert piosenki chrześcijańskiej w Wieliszewie przy ul. Modlińskiej 58 w dniu 23 czerwca 2013 r. W trakcie imprezy odbędą się Występy trzech zespołów muzycznych. Zakres zamówienia obejmuje: a) zapewnienie nagłośnienia i obsługi technicznej (w tym: 3 mikrofony, odsłuchy, wzmacniacz do gitary akustycznej, min. 5 wejść na gitary, klawisze); b) zapewnienie sceny o wymiarach min. 2x4m, (składającej się z podestów z zadaszeniem); c) Zapewnienia obsługi technicznej w czasie trwania imprezy, a także zapewnienia osoby kierownika technicznego, dbającego o sprawny przebieg imprezy według ustalonego scenariusza. Odpowiedzialny będzie również za próby akustyczne i techniczne wszystkich występujących na scenie. 4) Szanty nad Zalewem na plaży w Wieliszewie położonej przy osiedlu 600-lecia w dniach 24-25 sierpnia 2013 r. Przewidywana ilość uczestników imprezy: 800 osób. W trakcie imprezy odbędą się Koncerty zespołów szantowych i folkowych, w tym gwiazdy wieczoru zespołu Mordewind - dla których należy zabezpieczyć scenę według szczegółowych wymagań określonych w Riderze przekazanym przez menadżera zespołu, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje (dotyczy pierwszego i drugiego dnia imprezy, tj. 24-25.08.2013 r.): a) Zapewnienie sceny o wymiarach min. 10x8m wraz z zadaszeniem. Boki i tył sceny winny być wysłonięte materiałem chroniącym przed warunkami atmosferycznymi. Stabilne schody (po obu stronach sceny) o szerokości min. 2m z barierkami zabezpieczającymi po obu stronach schodów o wysokości min. 1,2m i stopniami antypoślizgowymi. Zapewnienie pojemników na wodę 4x1000l do zakotwiczenia sceny. Zapewnienie stabilnych podkładów w związku z usytuowaniem sceny i konstrukcji na piasku. Ustawienie sceny oraz zaplecza technicznego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiajacego oraz złożenie sceny oraz zaplecza technicznego po zakończeniu imprezy. b) Zapewnienie i przygotowanie ścieżek do chodzenia o wymiarach min. 1,25mb szerokości i długości ok. 140mb. FOH - system liniowy zapewniający równomierne pokrycie dźwiękiem placu o wymiarach 50 x 100m. c) Zapewnienie stabilnych schodów (po obu stronach sceny) o szerokości min. 2m z barierkami zabezpieczającymi po obu stronach schodów o wysokości min. 1,2m i stopniami antypoślizgowymi. d) Zapewnienie garderób dla artystów w ilości 4 sztuk o wymiarach min. 3m x 3m każda wraz z podłogą i wyposażeniem w: 4 stoliki, 30 krzeseł, 8 wieszaków, oświetlenie min. 500W w każdej + 5 gniazdkowy przedłużacz. e) Zapewnienie ogrodzenia sceny płotkami zaporowymi ciężkimi wraz z przejściem do namiotu akustyka. f) Zapewnienia obsługi technicznej w czasie trwania imprezy, a także zapewnienia osoby kierownika technicznego, dbającego o sprawny przebieg imprezy według ustalonego scenariusza. Odpowiedzialny będzie również za próby akustyczne i techniczne wszystkich występujących na scenie. g) Zapewnienie agregatu prądotwórczego o mocy min. 220kW. (z paliwem), zapewniającego niezależną obsługę energetyczną imprezy, przez cały czas jej trwania oraz osoby posiadające uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. h) Oświetlenie sceniczne (parametry): 15 x panel Led - min. 80cm 6 x urządzenia typu Beam 300 8 x urządzenie typu Spot 4 x stroboskop Typu Atomic 3000 Światło białe z przodu sceny. i) Zapewnienie maszyny do dymu. j) Zapewnienie obsługi technicznej. k) Zapewnienie konferansjera/DJ prowadzącego imprezę, zapowiadającego występy zespołów, przeprowadzającego konkursy na scenie, animującego zabawę, zapewniającego muzykę mechaniczną - w drugim dniu imprezy, tj. 25.08.2013 r. l) Zapewnienie zaplecza sanitarnego, w tym: 7 kabin sanitarnych (bez umywalek), 2 kabiny z umywalkami, 3 umywalki wolnostojące (dwustanowiskowe). Serwis pośredni wszystkich wymienionych wyżej kabin i umywalek w dniu 25.08 w godz. porannych. Zamówienie obejmuje również przywiezienie kabin na miejsce imprezy, rozstawienie, zabranie po imprezie. 5) Dożynki Gminne w Skrzeszewie przy ul. Kościelnej w dniu 07 września 2013 r. Przewidywana ilość uczestników imprezy: 800 osób. W trakcie imprezy odbedą się występy lokalnych zespołów oraz prezentacje sołectw gminnych na scenie, występy wokalne grup i solistów. Odbędzie się również Koncert zespołu biesiadnego i coverowego zespołu HORYZONTY - dla których należy zabezpieczyć scenę według szczegółowych wymagań określonych w Riderze technicznym przekazanym przez menadżera zespołu, stanowiącego Załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zapewnienie sceny o wymiarach min. 8x8m wraz z zadaszeniem. Boki i tył sceny winny być wysłonięte materiałem chroniącym przed warunkami atmosferycznymi. Stabilne schody (po obu stronach sceny) o szerokości min. 2m z barierkami zabezpieczającymi po obu stronach schodów o wysokości min. 1,2m i stopniami antypoślizgowymi. Ustawienie sceny oraz zaplecza technicznego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiajacego oraz złożenie sceny oraz zaplecza technicznego po zakończeniu imprezy. b) Zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia scenicznego oraz backlin-u na potrzeby zespołów występujących w trakcie imprezy. Backlin musi być zgodny z wymogami technicznymi zespołów. Moc systemów adekwatna do powierzchni terenu imprezy. c) Zapewnienie 2 agregatów prądotwórczych o mocy min. 220 kW. (z paliwem), zapewniającego niezależną obsługę energetyczną imprezy, przez cały czas jej trwania oraz osoby posiadającej uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. d) Zapewnienie obsługi technicznej w czasie trwania imprezy, a także zapewnienia osoby kierownika technicznego, dbającego o sprawny przebieg imprezy według ustalonego scenariusza. Odpowiedzialny będzie również za próby akustyczne i techniczne wszystkich występujących na scenie. e) Zapewnienie animacji dla dzieci (propozycje do wyboru). Zapewnienie atrakcji dla dzieci typu dmuchańce, zabawki pneumatyczne itp. (np. 1 zjeżdżalnia udostępniona nieodpłatnie dla wszystkich dzieci oraz zamek do skakania, ścianka wspinaczkowa, byk rodeo i inne zaproponowane dostępne na zasadzie komercyjnej - biletowane). Uwaga: wszystkie ww. urządzenia powinny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. f) Zapewnienie zaplecza sanitarnego, w tym: 10 kabin sanitarnych (bez umywalek), 2 kabiny z umywalką. Zamówienie obejmuje przywiezienie kabin na miejsce imprezy, rozstawienie, zabranie po imprezie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.03.2013 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 8013 0006 2001 0000 1720 0001; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach