Przetargi.pl
organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 414 311 , fax. 598 410 196
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 414 311, fax. 598 410 196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pcpr.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Część I – Warsztat kompetencji społecznych 3.1.1 Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 10 usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w wieku powyżej 15 roku życia z powiatu słupskiego. 3.1.2 Celem warsztatu jest wzrost kompetencji społecznych uczestników, tj. nabycie umiejętności zachowania asertywnego, poprawa komunikacji interpersonalnej i zweryfikowanie u uczestników wiedzy na temat roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci oraz możliwości rozwiązywania konfliktów rodzinnych oraz integracja uczestników. 3.1.3 Zakres tematyczny: trening integracyjny, asertywność, komunikacja interpersonalna, rola kobiety i mężczyzny w rodzinie. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 10 - osobowej w łącznej ilości 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, gry, itp. 3.1.4 Termin realizacji części I – do 31 października 2018 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 18.30 (w tym przerwa 15-minutowa), 3 spotkania po 3 godziny dydaktyczne (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). 3.1.5 Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową oraz zwrot kosztów dojazdu uczestnikom/czkom na zajęcia. 3.1.6 Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji zapewnia Wykonawca. 3.1.7 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, c) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, d) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających kompetencje społeczne uczestników (w tym z zakresu asertywności, komunikacji interpersonalnej, wiedzy nt. roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci, rozwiązywania problemów) oraz sporządzenia analizy tych ankiet, e) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020. 3.2 Część II – Szkolenia specjalistyczne 3.2.1 Grupa docelowa: 16 osób sprawujących pieczę zastępczą. 3.2.2 Cel szkoleń: podniesienie kompetencji wychowawczych rodziców zastępczych. 3.2.3 Liczba szkoleń specjalistycznych: 5 szkoleń, z czego każdy uczestnik weźmie udział w co najmniej 3 szkoleniach. 3.2.4 Tematyka szkoleń: a) praca z dzieckiem z ADHD b) cyberprzemoc – zagrożenia w sieci; c) bezpieczne więzi – budowanie prawidłowych pozbawionych przemocy relacji z dzieckiem; d) wykorzystanie seksualne – jak rozpoznać i jak pomóc dziecku w takiej sytuacji; e) zaburzenia jedzenia u dziecka; 3.2.5 Czas trwania: łącznie 30 godzin dydaktycznych, z czego 6 godzin dydaktycznych na 1 szkolenie (2 spotkania po 3 godz. dydaktyczne). 3.2.6 Termin realizacji części II – w okresie od 1 września 2018 r. do 30 listopada 2018 r., spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku (maksymalnie dwa spotkania w tygodniu) w godzinach od 09:00 do 13:00 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin i godziny szkoleń ustalone zostaną z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 3.2.7 Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego. 3.2.8 Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji szkoleń mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego). 3.2.9 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia szkoleń zgodnie z umową, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 16 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, c) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, d) zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, e) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, f) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkoleń zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 214 – 2020. 3.3 Część III – warsztat arteterapii 3.3.1 Grupa docelowa: 16 dzieci z pieczy zastępczej w wieku od 7 do 15 roku życia. 3.3.2 Celem warsztatu wsparcie rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci, rozwijanie kreatywności dzieci i ich koncentracji. Warsztaty mają korzystnie wpłynąć na rozwój osobowości dzieci, umożliwić uwolnienie tłumionych emocji, poprawić komunikację, zwiększyć wiarę we własne możliwości sprawcze. 3.3.3 Czas trwania warsztatu: zamówienie realizowane w jednej grupie 16 - osobowej w łącznej ilości 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 100% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą z zakresu arteterapii. 3.3.4 Termin realizacji – od 27 sierpnia 2018 r. do 21 września 2018 r., spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: a) w okresie od 27 sierpnia br. do 31 sierpnia br. w godzinach od 10.00 do 14.00 (w tym okresie mogą odbyć się maksymalnie 2 spotkania) b) w okresie od 3 września br. do 21 września 2018 r. w godzinach od 16.00 do 18.30 (w tym przerwa 15-minutowa) przy czym zakłada się, ze w jednym tygodniu mogą odbyć się maksymalnie 2 spotkania. c) dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 3.3.5 Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową oraz zwrot kosztów dojazdu uczestnikom/czkom na zajęcia. 3.3.6 Materiały, akcesoria niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów i akcesoriów musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego). 3.3.7 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), c) zapewnienia materiałów i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, d) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, e) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 214 – 2020. 3.4 Część IV – Indywidualne poradnictwo psychologiczne 3.4.1 Grupa docelowa: 16 dzieci z pieczy zastępczej w wieku od 7 do 15 roku życia zamieszkujące na terenie powiatu słupskiego. 3.4.2 Cel poradnictwa: systematyczne wsparcie, rozwiązywanie bieżących problemów. 3.4.3 Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych konsultacji psychologicznych w łącznej liczbie 60 godzin dydaktycznych wg indywidualnych potrzeb dzieci, przy czym czas jednorazowego spotkania z jednym dzieckiem wynosi 45 minut. 3.4.4 Termin realizacji części IV – od 15 września 2018 r. do 31 maja 2019 r. w godzinach i terminach indywidualnie dostosowywanych do potrzeb uczestników projektu, przy czym zakłada się, że konsultacje odbywać się będą w godzinach popołudniowych, tj. najszybciej od 15.00 do maksymalnie 18.30 (terminy spotkań ustalane będą za pośrednictwem Zamawiającego) 3.4.5 Miejsce realizacji zamówienia: miejsce zamieszkania dzieci uczestniczących w indywidualnych poradach, tj. w miejscowościach na terenie powiatu słupskiego (koszty związane z dojazdem do miejsc zamieszkania dzieci leżą po stronie Wykonawcy). 3.4.6 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia indywidualnych porad psychologicznych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym, b) prowadzenia dokumentacji przebiegu porad za pomocą indywidualnych kart konsultacji, c) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem poradnictwa zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego an lata 2014 – 2020. 3.5 Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy oraz Formularz „Kryteria pozacenowe”. 2) Ofertę należy sporządzić wg Formularza oferty i Formularza „Kryteria pozacenowe” (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz załączyć wymagane oświadczenia i dokumenty 3) Wraz z ofertą powinny być złożone: a) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 SIWZ, b) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 10.2 SIWZ, c) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania 4) Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach