Przetargi.pl
Organizacja i Przeprowadzenie Zajęć socjoterapeutycznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Polkowice Finansowane z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, ul. Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7246700, 7246704 , fax. 767 246 703
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Lipowa 2
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7246700, 7246704, fax. 767 246 703
    REGON: 404461000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/opspolkowice/Article/get/id,15572.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i Przeprowadzenie Zajęć socjoterapeutycznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Polkowice Finansowane z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i Przeprowadzenie Zajęć socjoterapeutycznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Polkowice SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG 1. Cele i zadania:  kształtowanie właściwych postaw życiowych i aktywności,  sporządzenie diagnozy indywidualnej oraz rodzinnej i szkolnej  prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych zgodnie z programem przygotowanym dla całej grupy i diagnozą indywidualną dzieci, praca ze stałymi grupami dzieci, prowadzenie dokumentacji z dzieckiem ( DOKUMENTACJA USTALONA Z Zamawiającym).  zajęcia socjoterapeutyczne (sporządzanie diagnozy indywidualnej dziecka i jego rodziny,  korekcja występujących zaburzeń rozwojowych i zaburzeń zachowania,  rozwijanie zainteresowań indywidualnych wychowanków,  kontakt z placówkami oświatowymi i innymi wspierającymi dzieci i młodzież,  udzielanie wskazówek rodziców do pracy z dziećmi (pedagogizacja rodziców ),  praca z rodziną dziecka (pedagogizacja rodzinny),  ewaluacja podjętych działań 2. Adresaci : uczniowie szkół podstawowych z terenu gminy Polkowice z rodzin z zachowaniami ryzykownymi. 3. Terminy: zajęcia mają się odbywać raz w tygodniu w godzinach popołudniowych trwać 1,5 godziny na jedna grupę wiekową, w sumie 3 godziny. Termin wykonania umowy od podpisania umowy ( nie później a niżeli od 30.09.2018) do 10.12.2018r. t. j. minimum 9 tygodni. 4. Miejsce realizacji: Polkowice. 5. Wymagania lokalowe: co najmniej 1 sala świetlicowa, gabinet terapii, aneks kuchenny, odpowiednie pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb uczestników zajęć. 6. Wymagania sprzętowe: sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne. 7. Ilość wychowanków objętych stałymi zajęciami socjoterapeutycznymi łącznie – do 20 uczestników. 8.Kwalifikacje (maksymalnie dwie osoby prowadzące zajęcia) : osoby posiadające kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć socjoterapeutycznych. 7. Organizacja zajęć: zajęcia powinny się odbywać w godzinach popołudniowych ( ok. 15:00-19:00)  w trakcie pobytu w świetlicy dzieciom zapewnia się min. 1 posiłek ( napój + bułka). 8. Do oferty należy dołączyć program zajęć wraz z kalkulacją zadania, scenariusze zajęć, program zajęć grupowych, program wsparcia. Wskazać miejsce odbywania zajęć wraz z podaniem adresu. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zamieszczone zostały w załączonym do niniejszej umowy projekcie umowy.  Kod CPV: CPV 85000000-9- usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej;   CPV 85311300-5- usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży - ubezpieczenie uczniów podczas zajęć. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zamieszczone zostały w załączonym do niniejszego SIWZ projekcie umowy. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększeniu lub zmniejszenia zamówienia o +/- 20%. Zwiększenie i zmniejszenie odbywać się będzie na podstawie kwoty jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 4.1 nie podlegają wykluczeniu, 4.2 spełniają następujące warunki dotyczące: 4.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 4.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 100.000 PLN. 4.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej. a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, bądź jest w trakcie wykonywania usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą rodzajowi i wartości przedmiotu zamówienia wykonanie co najmniej dwóch usług zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia co nadto zostanie potwierdzone załączonymi do oferty dowodami, że usługi wymienione przez wykonawcę w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. numer 3), b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług. Kwalifikacje kadry- dostosowane do realizacji zadania (zał. numer5). 4.3 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.2 SIWZ, w „stosownych sytuacjach” oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.5 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt 4.4 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 4.5.1 wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.5.2 zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy; 4.5.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 4.5.4 z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 4.7 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.3 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie. 4.8 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: 4.8.1 którzy nie wykazali, spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.2 4.8.2 którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy 4.8.3 wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach