Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie sześciodniowego pobytu rehabilitacyjnego dla łącznie 50 osób, w tym uczestników i opiekunów w ramach projektu pt. „Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim ” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Wierzbowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 27 614 , fax. 67 26 27 614
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Wierzbowa 1
    62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 27 614, fax. 67 26 27 614
    REGON: 63955178000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcp.wagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie sześciodniowego pobytu rehabilitacyjnego dla łącznie 50 osób, w tym uczestników i opiekunów w ramach projektu pt. „Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim ” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Organizacja i przeprowadzenie sześciodniowego pobytu rehabilitacyjnego ( 5 dób ) dla łącznie 50 osób, w tym 25 osób niepełnosprawnych i 25 opiekunów w ramach projektu pt. „ Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. b) Wyjazd należy zorganizować w ośrodku rehabilitacyjnym na terenie województwa wielkopolskiego w terminie do 31.12.2018r ( zakończenie pobytu ). c) Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w art. 10d Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 511 z późn. zm.) i § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694). d) Uczestnicy pobytu rehabilitacyjnego winni być zakwaterowani w pokojach w pokojach 1, 2,3 – osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, dostosowane dla osób z dysfunkcją narządu ruchu, e) Ośrodek musi być wyposażony w jadalnie znajdująca się na terenie ośrodka, kompleksem rehabilitacyjno -basenowym, w skład którego wchodzi: m.in. kryty basen dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, gabinet masażu, sala gimnastyczna/siłownia, i inne sale do przeprowadzenia zabiegów. f) Ośrodek zapewni bezpłatną 1 konsultację lekarską, na podstawie, której uczestnicy zostaną zakwalifikowani do co najmniej 2 zabiegów dziennie i łącznie 10 zabiegów dla 1 osoby niepełnosprawnej przez cały pobyt. Ponadto ośrodek zapewni całodobową opiekę medyczną ( opieka lekarska i pielęgniarska). 3.1.1. Minimalny zakres przedmiotu zamówienia a) Organizacja i przeprowadzenie sześciodniowego pobytu rehabilitacyjnego ( 5 dób ), dla łącznie 50 osób, w tym 25 osób niepełnosprawnych i 25 opiekunów w ramach projektu pt. „ Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. b) W ramach wyjazdu organizator zapewni minimum 10 zabiegów dla każdej z 25 osób niepełnosprawnych ( zgodnie z zaleceniem lekarza ), 3 spotkania integracyjne (np. ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce ) wraz z poczęstunkiem. c) Zapewnienie 1 koordynatora czas trwania pobytu rehabilitacyjnego, który sprawowałby nadzór nad grupą osób niepełnosprawnych i opiekunów. d) - 5 opiekunów pomocniczych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób z dysfunkcją narządu ruchu. Ilość opiekunów wliczona jest w łączną liczbę 25 opiekunów. e) W/w program poszczególnych zajęć jest programem ramowym. Szczegółowy rozszerzony program dzienny i godzinowy należy ująć w ofercie. Program powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć i usług. f) Wszystkie proponowane formy wsparcia w tym zabiegi rehabilitacyjne prowadzone będą przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu zajęć i usług objętych przedmiotem zamówienia. g) Wykonawca zapewni wszystkie materiały typu: listy obecności potwierdzające pobyt, zakwaterowanie, wyżywienie, uczestnictwo w zabiegach. Na zakończenie uczestnikom przekazane zostaną oryginały zaświadczeń z jednoczesnym potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników. Kserokopie zaświadczeń Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z kompletem materiałów: Programem pobytu, listami obecności, ankieta ewaluacyjną – ocena pobytu przez uczestników, dokumentacją fotograficzną, zawierającą co najmniej 5 zdjęć grupowych z każdej formy wsparcia na terenie ośrodka oraz co najmniej 10 zdjęciami indywidualnymi. 3.1.2. Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników . a) pełne wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad z napojem, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń, począwszy od obiadu pierwszego dnia pobytu a skończywszy na śniadaniu ostatniego dnia pobytu. 3.1.3. Transport uczestników. a) Wykonawca zobowiązuje się do przewozu zorganizowanej grupy docelowej projektu z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego: siedziba PCPR Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1 do miejsca zakwaterowania w ośrodku oraz zapewnić drogę powrotną do siedziby PCPR Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1. W przypadku osób nie posiadających transportu oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu ruchu, Wykonawca zapewnia dowóz tychże osób ( wraz z opiekunem ), środkiem transportu dostosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejsca zamieszkania ( teren powiatu wągrowieckiego ) do miejsca zakwaterowania i z powrotem. Ilość osób, które Wykonawca musi bezpośrednio dowieść z miejsca zamieszkania Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 2 dni przed planowanym terminem pobytu. b) Koszty wynikające z realizacji powyższego zadania obciążają Wykonawcę. 3.1.4. Wymagania dotyczące ubezpieczenia uczestników turnusu: a) Wszyscy uczestnicy Projektu oraz ich opiekunowie muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. b) Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312500-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: złożenie na wezwanie zamawiającego wpisu do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w art. 10d Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.) i § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach