Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego ogłasza przetarg
- Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Krasickiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 6487574 , fax. 0-16 6487406
- Data zamieszczenia: 2019-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego
ul. Krasickiego 9
37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 0-16 6487574, fax. 0-16 6487406
REGON: 65142176600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.przeworsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursu dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-etap V - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku. Zamówienie dotyczy: Kursu montera instalacji i montażu ogniw fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych z uprawnieniami elektrycznymi E i egzaminami SEP i UDT – dla 10 uczniów (2 grupy 5-osobowe). Liczba godzin kursu: min. 44 h, tj. 27 h x 45 min. teorii na grupę 10-osobową oraz 17 h x 60 min. ćwiczeń praktycznych na uczestnika kursu. Planowane grupy dla części teoretycznej 1 grupa 10-osobowa dla części praktycznej 2 grup 5-osobowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia 29.04.2019 r. do dnia 31.05.2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 6 pkt 1 lit. c SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - propozycja treści zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i gólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W tym celu Zamawiający prosi Wykonawcę o wskazanie w Formularzu oferty jednoznacznie i wyczerpująco źródło (adres) bazy danych lub postępowanie, w którym u Zamawiającego znajdują się odpowiednie oświadczenia lub dokumenty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
Dodano: 2024-04-24 - „Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: „Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło”,
Dodano: 2024-04-23 - Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
Dodano: 2024-04-15 - Zapewnienie trenerów (kadry dydaktycznej) do prowadzenia zajęć / warsztatów dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
Dodano: 2024-04-13 - Zapewnienie trenerów (kadry dydaktycznej) do prowadzenia zajęć / warsztatów dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
Dodano: 2024-04-13 - Przeprowadzenie warsztatów w ramach Jasielskiego Bonu Szkoleniowego. Zadanie dotyczy przedsięwzięcia: „Jasło – Miasto Wiedzy”
Dodano: 2024-03-14 - Przeprowadzenie egzaminu z języka angielskiego na poziomie DUAL B2/C1 dla 20 osób oraz wydanie certyfikatów TELC
Dodano: 2024-02-12 - Przeprowadzenie warsztatów w ramach Jasielskiego Bonu Szkoleniowego. Zadanie dotyczy przedsięwzięcia: „Jasło – Miasto Wiedzy”
Dodano: 2023-12-04 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia „Własna firma – umiejętności praktyczne prowadzenia działalności gospodarczej” dla 150 uczestników projektu „Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Rzeszows
Dodano: 2023-09-26 - Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia z baristą połączone z latte-art
Dodano: 2023-05-15