Przetargi.pl
„Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych”

Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Zochcinek, Zochcinek 42
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158682818
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
    Zochcinek 42 42
    27-500 Zochcinek, woj. świętokrzyskie
    tel. 158682818
    REGON: 00030252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZOCHCINEK.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu „My Samodzielni!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych IV. Opis przedmiotu zamówienia. 1. W każdym wyjeździe integracyjnym będzie uczestniczyć: I wyjazd integracyjny – 25 osób niepełnosprawnych (uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Opatowie przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku) i 25 osób z rodzin lub najbliższego otoczenia osób z niepełnosprawnością (osoby dorosłe) + 5 opiekunów z Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy w Zochcinku. II wyjazd integracyjny – 25 osób niepełnosprawnych (uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Opatowie przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku) i 25 osób z rodzin lub najbliższego otoczenia osób z niepełnosprawnością (osoby dorosłe) + 5 opiekunów z Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy w Zochcinku 2. Czas trwania każdego wyjazdu integracyjnego: - 10 pełnych dni pobytowych, w terminach mieszczących się w miesiącach maj - czerwiec 2019 r. Terminy obu wyjazdów nie mogą się na siebie nakładać. 3. Lokalizacja - oba wyjazdy należy zorganizować w ośrodku rehabilitacyjnym na terenie Polski w miejscowościach nadmorskich. Zamawiający dopuszcza organizację wyjazdów w dwóch różnych ośrodkach i w różnych miejscowościach. V. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni wszystkim uczestnikom obu wyjazdów: 1. Transport dla każdego z uczestników z wyznaczonego miejsca w Opatowie, do miejsca odbycia pobytu i z miejsca odbycia pobytu, po jego zakończeniu, do Opatowa - autokarem z klimatyzacją. Czas dojazdu i powrotu, nie wlicza się do okresu pobytu na wyjeździe integracyjnym i winien być wykonany z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego przeglądu o sprawności technicznej pojazdu w dniu wyjazdu oraz powrotu. Koszty wynikające z realizacji powyższego zadania obciążają Wykonawcę. 2. Zakwaterowanie w jednym budynku, obok siebie w pokojach 2 i 4 – osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (w.c., prysznic lub wanna, umywalka), telewizorem i czajnikiem elektrycznym. W wyjazdach będą uczestniczyć osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników w domkach. 3. Całodzienne wyżywienie dla uczestników pobytu tj. : (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń, począwszy od obiadu pierwszego dnia pobytu a skończywszy na obiadokolacji ostatniego dnia pobytu. Prowiant dla wszystkich uczestników w drodze powrotnej. 4. Program rekreacyjno-kulturalny - przygotuje i zrealizuje 8 spotkań integracyjnych (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce) wraz z poczęstunkiem. 5. Zajęcia fitness, zajęcia sportowo-rekreacyjne (siatkówka, tenis, zajęcia na basenie i sali gimnastycznej wyposażonej w sprzęt gimnastyczny tj. orbitek, bieżnię i inny, zajęcia na siłowni). 6. Zabiegi rehabilitacyjne - co najmniej 10 na jedną osobę. 7. Przygotowanie i realizację co najmniej dwóch wycieczek autokarowych do atrakcyjnych miejsc z licencjonowanym przewodnikiem z zapewnieniem wyżywienia w formie suchego prowiantu na czas ich trwania. 8. Zabezpieczy ubezpieczenie grupowym NW wszystkim uczestnikom turnusu dostosowane do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 9. Pokrycie kosztów opłaty klimatycznej. 10. Całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska lub pielęgniarska). 11. Opiekuna/animatora czasu wolnego na czas trwania wyjazdu, który sprawowałby również nadzór nad uczestnikami wyjazdu. VI. Wymagania w stosunku do ośrodków, w którym będzie organizowany wyjazd integracyjny 1. Ośrodek, musi posiadać wpis do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w art. 10d Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, z późn. zm.) oraz § 15 i § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694). 2. Ośrodek musi być wyposażony: - w jadalnię, - kompleks basenowy, w skład którego wchodzi m.in. kryty basen dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych wraz z ratownikiem, jacuzzi wraz z szatniami, kabinami prysznicowymi. Zamawiający dopuszcza organizację zajęć na basenie poza terenem ośrodka pod warunkiem zapewnienia transportu uczestników na odległość do 10 km. Wszystkie osoby uczestniczące w zajęciach na basenie, to osoby nie umiejące pływać, 3. Nie dopuszcza się, aby ośrodek był położony na wzgórzu, w miejscu do którego dojazd jest bardzo stromy, uczestnicy turnusu to też osoby z dysfunkcją narządu ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach