Przetargi.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczestników projektu pt. Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W doradztwie weźmie udział maksymalnie 250 osób - uczestnicy projektu Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości realizowanego w ramach Priorytetu VIII, Działania 8.1 POKL. Zamawiający zastrzega, że liczba osób może być mniejsza, jednak nie mniej niż 100 osób. Wykonawca powinien wycenić ofertę na podstawie maksymalnej, podanej przez Zamawiającego, liczby osób jednakże powinien wziąć pod uwagę, iż liczba osób może ulec zmniejszeniu do 100 os. Zamawiający nie jest w stanie wskazać ostatecznej liczby osób, ponieważ uczestnikami będą osoby bezrobotne z woj. śląskiego spełniające określone kryteria. Wykonawca udzieli uczestnikom projektu Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości pomocy w wyborze odpowiedniej ścieżki planowania kariery zawodowej, podwyższaniu bądź zmiany kwalifikacji zawodowych a w szczególności: 1) Przygotowanie Indywidualnego Planu Działania polegającego na ustaleniu z uczestnikiem projektu szeregu działań dostosowanych do jego sytuacji osobistej i lokalnego rynku pracy. Spotkanie indywidualne obejmuje następującą problematykę: aspekty kariery takie jak: cele, plany, perspektywę czasową i dynamikę oraz zakres doświadczeń (umiejętności) i zdolności. Spotkanie kończy parafowanie przez doradcę i klienta tekstu Indywidualnego Planu. Na podstawie wypracowanych IPD będzie określona dalsza ścieżka uczestnictwa w projekcie, tzn. z opracowanych IPD będzie wynikać wybór jednej z niżej wymienionych form wsparcia: - studiów podyplomowych (2 semestry) - szkoleń zawodowych w ilości 200 h; - szkoleń zawodowych w ilości 100 h, a następnie subsydiowanego zatrudnienie na okres 6 miesięcy u pracodawcy. 2) Udzielenia pomocy w formie doradztwa zawodowego indywidualnego. 3) Udzielenia pomocy w formie doradztwa zawodowego grupowego. Świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach doradztwa indywidualnego i grupowego ma być ukierunkowane w szczególności na świadczenie usług w zakresie informacji i poradnictwa zawodowego związanych z planowaniem kariery zawodowej, udzielanie indywidualnych i grupowych informacji i porad zawodowych, udzielanie porad indywidualnych i grupowych związanych z podejmowaniem decyzji zawodowych w zakresie wyboru nowego zawodu, kierunku dalszego kształcenia lub szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, przekazywanie wiedzy i informacji o zawodach, możliwościach zdobycia kwalifikacji zawodowych, sytuacji na rynku pracy, stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru poradnictwa zawodowego, określania predyspozycji zawodowych. W ramach zleconych spotkań wykonawca zobowiązuje się do: 1. przeprowadzenia 7 godzin spotkań indywidualnych w celu opracowania IPD ze wszystkimi uczestnikami/uczestniczkami projektu, spotkania nie muszą odbywać się jednorazowo (dopuszcza się organizowanie spotkań w przeciągu kilku dni). Na podstawie wypracowanych IPD będzie określona dalsza ścieżka udziału uczestnika w projekcie, tzn. wybór formy wsparcia oferowanej w ramach projektu, tj.: - studiów podyplomowych (2 semestry); - szkoleń zawodowych w ilości 200 h; - szkoleń zawodowych w ilości 100 h, a następnie subsydiowanego zatrudnienia na okres 6 miesięcy. 2. przeprowadzenia 5 godzinnych spotkań indywidualnych doradztwa zawodowego ze wszystkimi uczestnikami/uczestniczkami projektu, spotkania nie muszą odbywać się jednorazowo (dopuszcza się organizowanie spotkań w przeciągu kilku dni); 3. przeprowadzenia 5 godzinnych jednorazowych spotkań grupowych dla każdej z grup ok. 10-cio osobowych; W trakcie zajęć doradztwa grupowego Zamawiający zapewnia catering dla uczestników. 4. jedna godzina spotkania liczy 60 minut i obejmuje doradztwo, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób, aby nie powodowały skracania zajęć. 5. przedłożenia zamawiającemu kwartalnego harmonogramu realizowanych form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego (w dniu podpisania umowy) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany kwartał. 6. przedłożenia zamawiającemu miesięcznego ramowego rozkładu zajęć (zawierającego datę/termin, miejsce, godzinę, imię i nazwisko uczestnika, imię i nazwisko doradcy zawodowego) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc rozpoczęcia zajęć/spotkań; 7. przedłożenia ścieżek indywidualnego działania (IPD) osób skierowanych do udziału w projekcie; 8. dostosowania tematyki spotkań do indywidualnych potrzeb uczestników; 9. prowadzenia list obecności na zajęciach/spotkaniach; 10. prowadzenia listy z potwierdzeniem odbioru przez uczestników/uczestniczki Indywidualnego Planu Działania; 11. prowadzenia list odbioru cateringu na doradztwie grupowym; 12. prowadzenia karty czasu pracy, które będą stanowić część dokumentacji potwierdzającej realizację przez Wykonawcę zakresu umowy. W kartach czasu pracy Wykonawca będzie dokumentował miesięczną ilość godzin zrealizowanego doradztwa. 13. przeprowadzenia wśród uczestników projektu ankiety oceniającej zajęcia/spotkania na początku i na końcu danej formy wsparcia (doradztwa grupowego, indywidualnego, spotkań IPD); 14. zapewnienia materiałów tj. w szczególności opracowań, skryptów, testów, ankiet, niezbędnych do prowadzenia doradztwa zawodowego; 15. wydania każdemu uczestnikowi odpowiednio zaświadczenia o uczestnictwie lub zaświadczenia o ukończeniu grupowego doradztwa zawodowego i indywidualnego doradztwa zawodowego (zaświadczenia będą wydawane na zasadach i na wzorach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru zaświadczeń wydanych uczestnikom. 16. oznakowania miejsca prowadzenia doradztwa w sposób wskazany przez Zamawiającego; 17. złożenia zamawiającemu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia sprawozdania końcowego obejmującego cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 18. terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy, 19. ponoszenia kosztów wykonania umowy; 20. Zamawiający na bieżąco (w zależności od procesu rekrutacji) będzie przekazywał Wykonawcy listy uczestników na doradztwo, które będą zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego odbioru przedmiotowych list. 21. spotkania będą się odbywać w miejscu i terminach ustalonych z Zamawiającym. Przewidywane miejsca to Katowice, Częstochowa, Bielsko-Biała oraz Rybnik. Sale zapewnia zamawiający, istnieje możliwość wyznaczenia spotkań w innych miastach na terenie woj. Śląskiego w zależności od wyników rekrutacji; 22. Wykonawca w porozumieniu z uczestnikami wyznaczy terminy spotkań, przygotuje harmonogram oraz poinformuje skutecznie w formie pisemnej, mailowej lub faksem uczestników o terminie i miejscu zajęć/spotkań. Powyższe informacje zostaną przekazane każdemu uczestnikowi oraz do wiadomości Zamawiającego, co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia spotkania danej grupy lub indywidualnych spotkań. Wykonawca niezwłocznie poinformuje uczestnika oraz Zamawiającego o ewentualnych zmianach terminu spotkania. 23. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o przypadkach nieobecności na spotkaniach osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w spotkaniach w trakcie jego trwania. Ponadto w przypadku doradztwa grupowego Wykonawca ma obowiązek poinformowania (drogą elektroniczną -e-mail bądź telefonicznie potwierdzone e-mailem) Zmawiającego do godz. 12.00 o faktycznej frekwencji uczestników doradztwa. 24. W przypadku, kiedy uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w spotkaniu indywidualnym, Wykonawca zaproponuje inny możliwy termin spotkania. 25. W przypadku niepojawienia się uczestnika na wyznaczonym spotkaniu - doradca po upływie do 15 minut skontaktuje się z uczestnikiem w celu wyjaśnienia nieobecności. W przypadku pozyskania informacji o niepojawieniu się danego uczestnika, prowadzący zajęcia poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i ustali inny możliwy termin spotkania. Część II Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie doradztwa psychologicznego dla uczestników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W doradztwie weźmie udział maksymalnie 250 osób - uczestnicy projektu Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości realizowanego w ramach Priorytetu VIII, Działania 8.1 POKL. Zamawiający zastrzega, że liczba osób może być mniejsza, jednak nie mniej niż 100 osób. Wykonawca powinien wycenić ofertę na podstawie maksymalnej, podanej przez Zamawiającego, liczby osób jednakże powinien wziąć pod uwagę, iż liczba osób może ulec zmniejszeniu do 100 os. Zamawiający nie jest w stanie wskazać ostatecznej liczby osób, ponieważ uczestnikami będą osoby bezrobotne z woj. śląskiego spełniające określone kryteria. Zakres tematyczny spotkań i konsultacji dotyczyć będzie indywidualnych potrzeb uczestników projektu W ramach zleconych spotkań wykonawca zobowiązuje się do: 1. przeprowadzenia średnio 5 godzinnych spotkań indywidualnych ze wszystkimi uczestnikami/uczestniczkami projektu, spotkania nie muszą odbywać się jednorazowo (dopuszcza się organizowanie spotkań w przeciągu kilku dni); 2. jedna godzina spotkania liczy 60 minut i obejmuje doradztwo psychologiczne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób, aby nie powodowały skracania zajęć. 3. przedłożenia zamawiającemu kwartalnego harmonogramu realizowanych form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego (w dniu podpisania umowy) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany kwartał. 4. przedłożenia zamawiającemu miesięcznego ramowego rozkładu zajęć (zawierającego datę/termin, miejsce, godzinę, imię i nazwisko uczestnika, imię i nazwisko doradcy zawodowego) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc rozpoczęcia zajęć/spotkań; 5. dostosowania tematyki spotkań do indywidualnych potrzeb uczestników; 6. prowadzenie list obecności na spotkaniach; 7. prowadzenia karty czasu pracy, które będą stanowić część dokumentacji potwierdzającej realizację przez Wykonawcę zakresu umowy. W kartach czasu pracy Wykonawca będzie dokumentował miesięczną ilość godzin zrealizowanego doradztwa. 8. zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia doradztwa psychologicznego; 9. wydania każdemu uczestnikowi odpowiednio zaświadczenia o uczestnictwie lub zaświadczenia o ukończeniu indywidualnego doradztwa psychologicznego (zaświadczenia będą wydawane na zasadach i na wzorach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru zaświadczeń wydanych uczestnikom. 10. przeprowadzenia wśród uczestników projektu ankiety ewaluacyjnej dotyczącej doradztwa (na początku i na końcu); 11. złożenia zamawiającemu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia sprawozdania końcowego obejmującego cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 12. terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy, 13. ponoszenie kosztów wykonania umowy; 14. Zamawiający na bieżąco (w zależności od procesu rekrutacji) będzie przekazywał Wykonawcy listy uczestników na doradztwo, które będą zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego odbioru przedmiotowych list. 15. spotkania będą się odbywać w miejscu i terminach ustalonych z Zamawiającym. Przewidywane miejsca to Katowice, Częstochowa, Bielsko-Biała oraz Rybnik. Sale zapewnia zamawiający, istnieje możliwość wyznaczenia spotkań w innych miastach na terenie woj. Śląskiego w zależności od wyników rekrutacji; 16. Wykonawca w porozumieniu z uczestnikami wyznaczy terminy spotkań, przygotuje harmonogram oraz poinformuje skutecznie w formie pisemnej, mailowej lub faksem uczestników o terminie i miejscu spotkań. Powyższe informacje zostaną przekazane każdemu uczestnikowi oraz do wiadomości Zamawiającego, co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia spotkań. Wykonawca niezwłocznie poinformuje uczestnika oraz Zamawiającego o ewentualnych zmianach terminu spotkania. 17. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o przypadkach nieobecności na spotkaniach osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w spotkaniach w trakcie jego trwania. 18. W przypadku, kiedy uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w spotkaniu indywidualnym, Wykonawca zaproponuje inny możliwy termin spotkania. 19. W przypadku niepojawienia się uczestnika na wyznaczonym spotkaniu - doradca po upływie do 15 minut skontaktuje się z uczestnikiem w celu wyjaśnienia nieobecności. W przypadku pozyskania informacji o niepojawieniu się danego uczestnika, prowadzący zajęcia poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i ustali inny możliwy termin spotkania. Uwagi: Wspólne dla część I oraz II 1) Wsparcie doradczo-zawodowe oraz doradztwo psychologiczne skierowane jest dla maksymalnie 250 pracowników sektora oświaty zwolnionych i pozostających bez zatrudnienia, zarejestrowanych w Powiatowych Urzędach Pracy województwa śląskiego po 31.12.2012 r., które utraciły pracę z przyczyn dotyczących zakładu pracy lub z przyczyn niedotyczących pracownika. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 3) Wykonawca będzie upoważniony do przetwarzania danych osobowych uczestników doradztwa. 4) Wszystkie dokumenty, listy obecności, ankiety muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego oraz zgodne z wymaganiami Wytyczne w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL, zastosowanie logotypów: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny oraz informacji o współfinansowaniu ze środków EFS. 5) Płatność za usługę następować będzie w rozliczeniach miesięcznych, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników przeszkolonych w danym miesiącu. Podstawą zapłaty będzie przekazanie faktury (z 30 dniowym terminem płatności) wraz z: a) listami obecności; b) potwierdzeniem wykonania usługi doradczej; c) IPD osób skierowanych do udziału w projekcie; d) listami z potwierdzeniem odbioru przez uczestników/uczestniczki Indywidualnego Planu Działania; e) kopiami zaświadczeń o ukończeniu/uczestnictwie w doradztwie; f) listami potwierdzającymi (własnoręcznym podpisem) odbioru zaświadczeń; g) listami potwierdzającymi (własnoręcznym podpisem) odbiór cateringu w przypadku spotkań grupowych. h) protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. i) Kartami czasu pracy. 6) Usługa doradztwa jest finansowana w całości ze środków publicznych (85% ze środków EFS, 15 % środki z budżetu państwa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach