Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 012261725 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/premier
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu trzech edycji szkoleń medycznych w zakresie Combat Medic Corpsman (CMC), Massive Casualities (MASCAL) oraz European Paediatric Advanced Life Support (EPALS) na potrzeby personelu Zespołu Pomocy Humanitarno - Medycznej (dalej „ZPHM”) oraz centrum koordynacji (dalej „CK ZPHM”) wraz z kompleksową usługą hotelarsko – gastronomiczną.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji, a zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do Specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80320000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał należycie lub wykonuje (przy czym część zrealizowana obejmuje) usługi polegające na przygotowaniu, organizacji i przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń dla łącznie co najmniej 50 osób, w tym co najmniej jedno z zakresu Combat Trauma Management lub Combat Medic Corpsman.Zamawiający przez „szkolenie” rozumie co najmniej dwudniowe wydarzenie, przeprowadzone stacjonarnie, podczas którego zapewniono co najmniej trenerów/instruktorów oraz materiały szkoleniowe.W przypadku:- usług (umów) w trakcie trwania (dot. świadczeń ciągłych lub okresowych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już umowę w wymienionym zakresie i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem;- gdy w zakres świadczenia (umowy) wchodziło wiele usług i działań, należy podać, czy w zakres tego świadczenia (umowy) wchodziła także usługa określona w warunku, wymagana przez Zamawiającego i wskazać ją w odpowiednim polu wykazu.2. skieruje do realizacji zamówienia zespół składających się z osób posiadających odpowiednie kompetencje i doświadczenie (w tym wykwalifikowanych instruktorów, którzy przeprowadzą szkolenia, dających gwarancję realizacji przedmiotu zamówienia na wymaganym przez Zamawiającego poziomie). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zespołu realizującego zamówienie (szczegółowo opisanego w OPZ). Na potrzeby niniejszego postępowania Wykonawca przedstawi osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.:2.1. Instruktor szkoleń z zakresu Combat Medic Corpsman (CMC), który spełnia poniższe warunki:- posiada prawo do wykonywania zawodu lekarza lub pielęgniarki lub ratownika medycznego;- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe;- przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia w wymiarze minimum 12 godzin dydaktycznych każde (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) w zakresie Combat Medic Corpsman (CMC) lub Combat Trauma Management.2.2. Instruktora szkoleń z zakresu European Paediatric Advanced Life Support (EPALS), który spełnia poniższe warunki:- posiada prawo do wykonywania zawodu lekarza lub pielęgniarki lub ratownika medycznego;- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe;- przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia w wymiarze minimum 12 godzin dydaktycznych każde (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) w zakresie European Paediatric Advanced Life Support (EPALS).2.3. Instruktora szkoleń z zakresu Massive Casualities (MASCAL), który spełnia poniższe warunki:- posiada prawo do wykonywania zawodu lekarza lub pielęgniarki lub ratownika medycznego;- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe;- przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia w wymiarze minimum 12 godzin dydaktycznych każde (1 godzina dydaktyczna = 45 min.), w zakresie szkoleń obejmujących tematykę zdarzeń mnogich i masowych.2.4. Psychologa, który spełnia poniższe warunki:- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe;- przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia w wymiarze minimum 2 godzin dydaktycznych każde w zakresie aspektów psychologicznych w zdarzeniach mnogich i masowych.Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza wykazania tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji. Wykonawca przypisze poszczególne role do konkretnych członków zespołu. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępstw wyżej wymienionych osób, w trybie określonym w umowie. Procedurę akceptacji przez Zamawiającego składu zespołu oraz ewentualnych zmian osób realizujących zamówienie (w tym rozszerzenie zespołu o dodatkowe osoby) reguluje umowa. Wykonawca określi w Wykazie osób podstawę dysponowania poszczególnymi osobami realizującymi zamówienie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń medycznych
Dodano: 2024-03-13 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia oraz terapia zajęciowa z zakresu ortopedii w roku akademickim 2023/2024 oraz 2024/2025
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia z zakresu diagnostyki i fizjoterapii w wieku rozwojowym w roku akademickim 2023/2024
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji dla wszystkich kierunków z obszaru psychiatrii, neurologii i neurochirurgii w latach 2023/2024 oraz 2024/2025
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 oraz 2024/2025 z zakresu pediatrii
Dodano: 2023-10-11 - CP-24-1208/2023/UE - Usługa edukacyjna polegająca na kompleksowej organizacji kursów dla elektroradiologów w ramach projektu finansowanego ze środków EFS w ramach POWER 2014-2020
Dodano: 2023-09-14 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów kierunku pielęgniarstwo: pediatria i pielęgniarstwo pediatryczne w roku akademickim: 2023/2024 oraz 2024/2025
Dodano: 2023-09-11 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów AWF kierunku fizjoterapia: - planowanie rehabilitacji w dysfunkcjach układu ruchu w roku akademickim: 2023/2024 oraz 2024/2025
Dodano: 2023-09-11 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów AWF kierunku fizjoterapia: - fizjoterapia w ortopedii, traumatologii i medycynie sportowej
Dodano: 2023-09-11 - Organizacja zajęć klinicznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo z zakresu geriatrii i reumatologii w roku akademickim 2023/2024 oraz 2024/2025
Dodano: 2023-09-05