Przetargi.pl
„Organizacja i przeprowadzenie 7-dniowej (6 noclegów) wycieczki dydaktyczno- rekreacyjnej dla dzieci i młodzieży przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu Powiatu Krapkowickiego”

POWIAT KRAPKOWICKI ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT KRAPKOWICKI
    ul. Kilińskiego 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    REGON: 531412533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja i przeprowadzenie 7-dniowej (6 noclegów) wycieczki dydaktyczno- rekreacyjnej dla dzieci i młodzieży przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu Powiatu Krapkowickiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 7-dniowej (6 noclegów) wycieczki dydaktyczno- rekreacyjnej dla dzieci i młodzieży przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu Powiatu Krapkowickiego w dniach od 20-26 sierpnia 2023 r. do miejscowość atrakcyjna turystycznie w ramach projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.Uczestnikami wyjazdu będzie maksymalnie 25 dzieci i młodzież przebywająca w pieczy zastępczej z terenu Powiatu Krapkowickiego w wieku od 7 do 25 roku życia.W przypadku zrekrutowania mniejszej liczby uczestników wyjazdu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia grupy do min. 20 osób.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja określająca przedmiot zamówienia stanowiąca załączniki nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy wpisani do rejestru Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:1) posiada doświadczenie w należytym wykonaniu (organizacji i przeprowadzeniu) w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - min. 1 usługi rozumianej jako wycieczka/zorganizowane wyjazdy dla dzieci i młodzieży dla łącznej grupy min. 25 uczestników w jednym czasie.2) na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:a) minimum 1 osobą tj. kierownikiem wypoczynku spełniającym warunki określone w art. 92p ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2022 r. poz. 2230) i posiadającym min. 2 letnie doświadczenie jako kierownik podczas wypoczynku dzieci i młodzieżyb) minimum 2 osobami tj. wychowawcami wypoczynku spełniającymi warunki określone w art. 92p ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2022 r. poz. 2230) i posiadającymi min. 2 letnie doświadczenie jako wychowawca podczas wypoczynku dzieci i młodzieży.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach