Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie własnej firmy

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 400 808 , fax. 184 400 808
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Nawojowska 118
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 400 808, fax. 184 400 808
    REGON: 12024173600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie własnej firmy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Organizacja i prowadzenie własnej firmy”. 1.1 Szkolenie planowane jest dla 200 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Maksymalna planowana liczba uczestników wynosi 240 osób, minimalna planowana liczba uczestników wynosi 160 osób. 1.2 Zamawiający planuje, że szkolenie będzie realizowane w 10 oddzielnych terminach i grupach po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych, a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby, z zastrzeżeniem pkt. 1.1 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. 4. Planowane terminy rozpoczęcia szkolenia dla: 4.1. I grupy – 25.01.2021r. – 29.01.2021r 4.2. II grupy – 08.02.2021r. – 12.02.2021r 4.3. III grupy – 22.02.2021r. – 26.02.2021r. 4.4. IV grupy – 08.03.2021r. – 12.03.2021r. 4.5. V grupy – 22.03.2021r. – 26.03.2021r. 4.6. VI grupy – 12.04.2021r. – 16.04.2021r. 4.7. VII grupy – 10.05.2021r. – 14.05.2021r. 4.8. VIII grupy – 07.06.2021r. – 11.06.2021r. 4.9. IX grupy – 05.07.2021r. – 09.07.2021r. 4.10. X grupy – 09.08.2021r. – 13.08.2021r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany planowanego terminu realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. sytuacji nie później niż na dwa tygodnie przed nowym terminem szkolenia. 5. Szkolenie może być finansowane z poniższych źródeł: 5.1. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim”. 5.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy , projekt: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim”. 5.3. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. 6. Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 35 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I – Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.2. Moduł II – Formalno – prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 8 godzin zegarowych; 1.3. Moduł III – Podstawy finansów i księgowości – obejmujący 14 godzin zegarowych; 1.4. Moduł IV – Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.5. Moduł V – Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie – obejmujący 5 godzin zegarowych, w tym spotkanie z pracodawcą prowadzącym działalność gospodarczą – 1 godz. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści – kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogramy zajęć dla I edycji obejmujące Moduły I, II, III, IV, V, które powinny zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia w przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej(dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, 2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu. Harmonogram przed kolejną edycją szkolenia należy dostarczyć nie później niż do 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. 2.3. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług /ISO bądź inny równoważny zweryfikowany pozytywnie zawarty w Bazie Usług Rozwojowych http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/baza-wiedzy/lista-certyfikatow-akredytacji/ w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.6. Wykaz osób/y odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Program szkolenia powinien: 3.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do samodzielnego uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, 3.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 3.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl., 3.4. gwarantować jego uczestnikom nabycie niezbędnej wiedzy, umiejętności i kompetencji do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. W związku z powyższym, Wykonawca zapewnia, że każdy uczestnik szkolenia, w wyniku jego ukończenia osiągnie efekty uczenia się w postaci przyswojenia wiedzy, umiejętności i kompetencji na poziomie umożliwiającym samodzielnie wykonanie co najmniej następujących czynności: a) dokonanie wyboru optymalnej formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej; b) zarejestrowanie działalności gospodarczej; c) zarządzanie zasobami firmy; d) prowadzenie działań marketingowych firmy; e) stosowanie przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy; f) wykonywanie obowiązków przedsiębiorcy/ pracodawcy w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, pracowników; g) pozyskiwanie wsparcia z funduszy i instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości. 4. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 4.1. MODUŁ I – Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej – 4 godziny zegarowe zajęć Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości; - prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.2. MODUŁ II - Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej - 8 godzin zegarowych Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/e Moduł II – spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/posiadały wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie prawa; - posiadała/y co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. 4.3. MODUŁ III – Podstawy finansów i księgowości – 14 godzin zegarowych Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł III – spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie rachunkowości; - posiadała/y co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. MODUŁ IV – Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej 4 godziny zegarowe Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe w Module IV – prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości; Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. MODUŁ V – Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie – 5 godzin zegarowych, obejmujących Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe w V module – prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie zarządzania i marketingu lub podyplomowe kierunkowe oraz prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. Wyżej wymienione wymogi nie obejmują przedsiębiorcy, który poprowadzi spotkanie z uczestnikami szkolenia na temat prowadzenia działalności gospodarczej. 5. Zamawiający wymaga, potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć (z Modułów od I do V) w dzienniku zajęć edukacyjnych każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia szkoleniowe; 6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić: 6.1. test/egzamin sprawdzający wiedzę kursantów z zakresu organizacji i prowadzenia własnej działalności /moduły od I do V/. W związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do dokonania we własnym zakresie i na własny koszt oceny poziomu przyswojenia wiedzy lub/i umiejętności lub/i kompetencji będących przedmiotem szkolenia 7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 7.1. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r., w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014, poz. 667); B. W zakresie organizacyjnym: 1. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w: 1.1 Formie kształcenia na odległość w I-szym kwartale 2021 roku. Od II kwartału 2021 roku Zamawiający dopuszcza zmianę formy kształcenia na formę stacjonarną w zależności od sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, zgodnie z obowiązującymi wówczas przepisami prawa. W marcu 2021 roku strony postępowania uzgodnią dalszą formę kształcenia kolejnych grup szkoleniowych. Zmiana formy kształcenia wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym. 1.2. Formie stacjonarnej. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w:………………………………... …………………………………………………………………………………………………………, w sytuacji o której mowa, w ust. 1.1. 2. Zajęcia powinny odbywać się nie wcześniej niż od godz. 700 i nie później niż do godz.1600. 3. W ostatnim dniu szkolenia każdej edycji zajęcia trwają nie dłużej niż do godziny 1300. 4. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe były realizowane w następującej kolejności: od Modułu I do Modułu V. 5.W przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej:: 5.1.W sytuacji realizacji zajęć na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia. 5.2. W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 1) Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. Maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć oraz powrót z miejsca odbywania zajęć do Nowego Sącza nie powinien przekraczać 3 godzin zegarowych. 2) Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. 3) Pełne wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia. 4) Uczestnikom szkolenia warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiednie zaplecze sanitarne i socjalne. 5) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem (dotyczy również szkolenia w formie zdalnej) oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: a) w okresie trwania szkolenia będą podlegały ubezpieczeniu. Wykaz tych osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia, Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia: b) w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, a będą kontynuować w dalszym ciągu szkolenie. 6) w razie zaistnienia wypadku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wystąpienia wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o podjęciu zatrudnienia przez uczestników szkolenia, których należy objąć w/w ubezpieczeniem od daty zgłoszenia podjęcia pracy do zakończenia szkolenia. Nie dotyczy osób wymienionych w pkt. 5 a). 6. Zamawiający wymaga, aby pomieszczenia w których realizowany będzie przedmiot zamówienia spełniały wymogi: Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów BHP/ tekst jednolity Dz. U. 2003 Nr 169, poz. 1650 z późn. zm./ oraz Obwieszczenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 08 kwietnia 2019r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie /Dz. U. 2019r. poz. 1065/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wskazanych pomieszczeń przeznaczonych do realizacji usługi szkoleniowej w formie stacjonarnej i w związku z tym wymaga podania miejsca (dokładny adres) realizacji zajęć. 7. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił: 7.1. odpowiednią spełniającą warunki bhp i ppoż., salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych, wyposażoną w liczbę miejsc i stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym; 7.2. odpowiednie wyposażenie sali: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny; 7.3. dwie przerwy kawowe; 7.4. podczas realizacji zajęć szkoleniowych obejmujących Moduły od I do V dla wszystkich uczestników szkolenia Wykonawca zabezpieczy poczęstunek w czasie przerw składający się z: 7.4.1. serwisu kawowego obejmującego: kawę (parzoną, rozpuszczalną), herbatę, dodatki: cukier, śmietankę/mleczko do kawy, cytrynę, (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników) oraz drobne ciasteczka różnego rodzaju (ciastka kruche lub ciasto świeże krojone – niepaczkowane); 7.4.2. stały dostęp do napoi zimnych obejmujący: soki owocowe, wodę mineralną (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników); 7.4.3. dla każdego uczestnika szkolenia, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem, talerzyki, kubeczki, łyżeczki oraz serwetki. 7.4.4. uczestnikom szkolenia bezpieczne i czyste miejsce do spożycia posiłków. Koszt poczęstunku należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia. 8. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji szkolenia: 8.1. Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.2. Wykonawca zobowiązuje się do poddania się kontroli realizowanej przez Zamawiającego oraz: 8.2.1.inne instytucje biorące udział w realizacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (w szczególności Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, ministerstwo obsługujące ministra właściwego do spraw działów administracji rządowej gospodarka i rozwój regionalny) oraz inne uprawnione przez te instytucje podmioty, 8.2.2.inne instytucje biorące udział w realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (w szczególności Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ministerstwo obsługujące ministra właściwego do spraw działów administracji rządowej gospodarka i rozwój regionalny) oraz inne uprawnione przez te instytucje podmioty, 8.2.3.inne uprawnione do kontroli podmioty, w zakresie realizacji postanowień niniejszej umowy. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić przeprowadzenie tej kontroli oraz udostępnić niezbędne dokumenty i udzielić wszelkich informacji i wyjaśnień odnoszących się do danych zawartych w niniejszej umowie. 8.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca za pisemnym potwierdzeniem odbioru przekazał w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność każdemu uczestnikowi: 8.3.1. następujące materiały biurowe: 8.3.1.1. teczkę szkoleniową z plastikową rączką; 8.3.1.2. teczkę kartonową na dokumenty jednostronnie powlekaną z zamknięciem na gumkę – format A4; 8.3.1.3. zeszyt w kratkę lub notatnik – format A4, 80-100 kartek, oprawa twarda; 8.3.1.4. długopis w kolorze niebieskim lub czarnym; 8.3.1.5. kolorowy zakreślacz. 8.3.2. harmonogram zajęć szkoleniowych oraz zapozna uczestników szkolenia z programem szkolenia. 8.3.3. w dniu rozpoczęcia szkolenia lub na bieżąco zgodnie z realizowanymi Modułami tematycznymi komplet materiałów szkoleniowych niezbędnych do utrwalenia wiadomości w celu uzyskania pozytywnego wyniku z ewentualnego testu tj.: 8.3.3.1. podręcznik adekwatny do treści zajęć, 8.3.3.2. skrypty z opracowaną tematyką szkolenia, 8.3.3.3. opracowania tematyczne, Jeden komplet materiałów szkoleniowych zostanie przekazany Zamawiającemu po zakończonym szkoleniu. 9. Materiały szkoleniowe przekazane nieodpłatnie uczestnikom szkolenia finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: 9.1. w ramach PO WER powinny być oznaczone w sposób opisany w pkt. 6.1. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia; 9.2. w ramach RPO WM powinny być oznaczone w sposób opisany w pkt. 6.2. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia dla każdej edycji oddzielnie oraz odrębnie dla: a) osób, których szkolenie finansowane jest z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Dokumentacja powinna być oznaczona w sposób opisany w pkt. 6.1. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia; b) osób, których szkolenie finansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Dokumentacja powinna być oznaczona w sposób opisany w pkt. 6.2. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia; c) osób, których szkolenie finansowane jest z pozaprojektowych środków Funduszu Pracy; 11. Wyżej wymienione dokumentacje przebiegu szkolenia powinny składać się z: 11.1. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar zajęć edukacyjnych, 11.2. listy obecności (opracowanej na każdy miesiąc) zawierającej: imię i nazwisko, podpis uczestnika szkolenia przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej bezpośredniej, 11.3 arkusza realizacji szkolenia na odległość zawierającego: sposób komunikowania się z konsultantem, liczbę i terminy przeprowadzonych konsultacji indywidualnych i zbiorowych, liczbę i terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów uczenia się z uwzględnieniem listy uczestników szkolenia w przypadku realizacji zajęć w formie kształcenia na odległość, 11.4. protokołu i kart ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego jeżeli zostały przeprowadzone, 11.5. rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. 12. Ze względu na różne źródła finansowania szkolenia Wykonawca realizujący szkolenie wystawi odrębne faktury bezpośrednio po zakończeniu danej edycji szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie zamawiający wymaga w szczególności aby zamówienie było realizowane przez Wykonawcę, który posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1409 z póź. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 369 późn.zm.) oraz oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanki wykluczenia z postępowania – art. 24 ust. 1 pkt 23 – w formie pisemnej. Treść oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument uprawniający do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo). - kryteria kwalifikacji – treść oświadczenia została zawarta w Załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dokumentów dołączonych do oferty Zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzania prawa do podpisania oferty (reprezentowania podmiotu) w Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do podpisania oświadczeń oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest, jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego, jako pełnomocnik. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu ocenia się łącznie w stosunku do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach