Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, powstających na terenie Miasta Garwolina wraz z zagospodarowaniem odpadów

Miasto Garwolin ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Staszica
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7864242, 6843423 , fax. 025 684 34 66
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Garwolin
    ul. Staszica 15
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 025 7864242, 6843423, fax. 025 684 34 66
    REGON: 52477200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, powstających na terenie Miasta Garwolina wraz z zagospodarowaniem odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów zwanego dalej „PSZOK” powstających na terenie miasta Garwolina. Lokalizacja PSZOK-u na terenie miasta lub w okolicy położonej w odległości nie większej niż 5 km od granic administracyjnych miasta, na nieruchomości stanowiącej własność Wykonawcy lub co do której Wykonawca posiada tytuł prawny na dzień złożenia oferty i co najmniej na okres świadczenia usługi (np. użytkowanie wieczyste, umowa dzierżawy, najmu, użyczenia). W PSZOK przyjmowane będą bezpłatnie od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Miasta Garwolina następujące frakcje odpadów komunalnych zbieranych selektywnie: 1) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne: umywalka, WC kompakt, kran, itp.; 2) odpady wielkogabarytowe: meble, wyposażenie wnętrz, itp.; 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: pralki, lodówki, telewizory, radioodbiorniki, komputery, kalkulatory, zużyte baterie, akumulatory, żarówki, itp.; 4) odpady niebezpieczne z gospodarstw domowych: pozostałości farb, lakierów, rozpuszczalników, kwasów, olejów, płynów do chłodnic, itp.; 5) odpady zielone: trawa, liście itp.; 6) przeterminowane leki i chemikalia; 7) popiół; 8) opony. Do PSZOK nie będą przyjmowane: 1) zmieszane odpady komunalne; 2) odpady budowlane i rozbiórkowe nie stanowiące odpadów komunalnych; 3) odpady zawierające azbest; 4) materiały izolacyjne: styropian budowlany, wełna mineralna, papa; 5) szyby samochodowe; 6) szkło zbrojone i hartowane; 7) części samochodowe 8) odpady od osób fizycznych w rodzaju i ilościach wskazujących na pochodzenie z innego źródła niż gospodarstwo domowe; 9) odpady niezidentyfikowane, niewiadomego pochodzenia i składu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają pozwolenia na użytkowanie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami (jeżeli jest wymagane prawem), posiadają stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U.2018.99.); posiadają wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji 7.7.2.-7.7.3. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach