Przetargi.pl
Organizacja dwudniowej konferencji w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji"

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70540 Szczecin, ul. Korsarzy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 44 67 120 , fax. 091 44 67 185
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
    ul. Korsarzy 34
    70540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 44 67 120, fax. 091 44 67 185
    REGON: 81168780751100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dwudniowej konferencji w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia – zgodnie z Rozdziałem I pkt 1 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz §1 ust. 1 Wzoru umowy – jest usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji pn. „Startup Day / Forum Innowacji” w ramach „Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji”, obejmująca (zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ): 1) wynajem sal/przestrzeni, 2) zapewnienie niezbędnego wyposażenia i aranżację sal/przestrzeni, 3) zapewnienie profesjonalnego nagłośnienia i oświetlenia oraz osób niezbędnych do ich obsługi, 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego oraz osób niezbędnych do jego obsługi, 5) usługę cateringową w trakcie konferencji dla każdego uczestnika, 6) przygotowanie, wykonanie oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych i informacyjno-promocyjnych, 7) stworzenie strony www. konferencji wraz z systemem rejestracji on-line, 8) obsługę recepcyjną oraz prowadzenie dokumentacji konferencji, 9) oznakowanie miejsc, w których będzie odbywać się konferencja, 10) transmisja na żywo w sieci Internet, 11) zapewnienie obsługi fotograficznej konferencji oraz przygotowanie raportu końcowego z przebiegu realizacji zamówienia, 12) zapewnienie moderatorów i prelegentów, 13) zapewnienie dedykowanego opiekuna – odpowiedzialnego za obsługę całości zamówienia oraz spełnianie wymagań dotyczących zatrudnienia na umowę o pracę, 14) wymagania dotyczące autorskich praw majątkowych i pokrewnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (SOPZ)” (Załącznik nr 7 do SIWZ), który zawiera w szczególności: - określenie przedmiotu zamówienia oraz kody słownika CPV; - informacje o miejscu, dacie, czasie trwania i liczbie uczestników konferencji; - termin realizacji zamówienia, - cele i ramowy program / harmonogram konferencji - wymagania dotyczące miejsca konferencji, - wymagania dotyczące nagłośnienia, oświetlenia, sprzętu multimedialnego, - wymagania dotyczące usługi cateringowej, - wymagania dotyczące przygotowania, wykonania oraz dostarczenia materiałów konferencyjnych i informacyjno-promocyjnych, - wymagania dotyczące strony www. konferencji wraz z systemem rejestracji on-line, - wymagania dotyczące transmisji na żywo w sieci Internet, - wymagania dotyczące obsługi fotograficznej konferencji, - wymagania dotyczące zapewnienia moderatorów i prelegentów konferencji, - wymagania dotyczące dedykowanego opiekuna (odpowiedzialnego za obsługę całości zamówienia); - wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, - wymagania w zakresie autorskich praw majątkowych i pokrewnych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 188 800,00 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Szczegółowe warunki wnoszenia wadium zostały opisane w Rozdziale XVII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Procedura oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (w tym: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP oraz wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4) została opisana w Rozdziale IX SIWZ. II. Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 1) i 2) SIWZ, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzenie, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ. III. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu z postępowania (na podstawie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i w art. 24 ust. 5 pkt 1) i 4 ustawy PZP); 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu (określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 1 i 2 SIWZ). IV. OŚWIADCZENIA, o jakich mowa w poprzednim pkt (tj. III.) Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej. Formularze (wzory) oświadczeń o których mowa w pkt III. ppkt 1) i 2) stanowią odpowiednio: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. V. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz (wzór) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższego Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. VI. Zgodnie z treścią Rozdziału XXI pkt 4 SIWZ - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą "wizualizacji strefy networkingowej oraz jej opisu (opis - max strona A4)", która będzie stanowiła podstawę do oceny oferty w kryterium pn. Projekt koncepcji strefy networkingowej. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty wizualizacji strefy networkingowej oraz jej opisu (lub jednego z tych dokumentów tj. wizualizacji / opisu) – oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ (na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). VII. Wraz z ofertą powinny również zostać złożone (zgodnie z treścią Rozdziału XIV pkt 4 SIWZ): 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XI pkt 1 SIWZ. 2. UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. 2017 r., poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał wraz z złożeniem oferty dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych tj. właściwych rejestrów / centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (wówczas Zamawiający pobierze samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty). 3. Dokumenty potwierdzające gwarancję lub poręczenie (oryginał), jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (zasady wnoszenia wadium opisane są szczegółowo w Rozdziale XVII SIWZ). 4. W przypadku Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP (tj. Wykonawców o których mowa w rozdziale X pkt 2 SIWZ) – Zobowiązanie o którym mowa w rozdziale X pkt 2 SIWZ – formularz (wzór) tego zobowiązania pn. „Zobowiązanie podmiotu” stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach