Przetargi.pl
Opróżnianie koszy i wywóz śmieci na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2013 roku

Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2676440, 2677178
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
    ul. Parkowa 2 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 2676440, 2677178
    REGON: 00052916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy i wywóz śmieci na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Opróżnianiu koszy ulicznych typu Retro na śmieci o poj. 35 l, w ilości ok. 320 szt. zlokalizowanych na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz w Sołectwach: Ponice, Rdzawka i Chabówka, wywozu śmieci wraz z uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy. Przedmiot zamówienia obejmuje tereny położone na obszarze miasta i gminy Rabka-Zdrój z wyłączeniem Parku Zdrojowego przy ul. Orkana. Do zakresu prac wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia wchodzić będą następujące czynności: -opróżnianie koszy ulicznych, -zbiórka porzuconych śmieci wokół koszy (luzem lub w workach), -bieżący drobny remont koszy na śmieci (przykręcenie wiaderka, prostowanie konstrukcji), -montaż koszy w miejscu uszkodzonych (kosze dostarcza Zamawiający wg potrzeb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.2. Warunki wykonania: 3.2.1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu pojemników, a w szczególności do usunięcia śmieci z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy. 3.2.2. W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania lub zakupu i montażu przez Wykonawcę, koszy o tych samych parametrach oraz wyglądzie. 3.2.3. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac. 3.2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia lub częstotliwości prowadzonych prac bez konsekwencji wynikających z zastosowania kar umownych. 3.2.5. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia pracy przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących środowiska naturalnego i ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 3.2.6. Każdy Wykonawca winien zapoznać się z terenem objętym umową oraz warunkami związanymi z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu celem właściwego wyliczenia ceny za wykonane prace. 3.2.7. Opłaty za wywóz odpadów komunalnych z terenów objętych umową oraz ich składowaniem na legalnym wysypisku ponosić będzie Wykonawca. 3.3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu umowy: 3.3.1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną i reguluje we własnym zakresie należności za ewentualne odszkodowania dotyczące szkód powstałych na skutek kolizji i wypadków wynikających z niewłaściwego wykonania umowy. 3.3.2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a niewymienionych w dokumentach, a podana cena ofertowa zawiera również wartość tych prac. 3.3.3. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. 3.3.4. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi usługami. 3.3.5. Pojazd wykonujący na drodze prace związane z opróżnianiem koszy powinien zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005, nr 108 poz. 908 z późn. zmian.), być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 31 grudnia 2002 r (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn. zmian.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia; natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 39 wyżej wymienionego rozporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach