Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wola Krzysztoporska

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2012-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wola Krzysztoporska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wola Krzysztoporska, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Nr XIX 158 12 Rady Gminy Wola Krzysztoporska z dnia 23 marca 2012 r. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie z państwowego zasobu geodezyjnego map w skali odpowiadającej wymogom określonym w paragrafie 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.1233), dla potrzeb sporządzenia projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wola Krzysztoporska w skali 1:25000; 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:1)opracowanie ekofizjograficzne: a)dwa egzemplarze ekofizjografii w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej ;b)rysunki, mapy w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu plików jpg i wydruku części tekstowej doc, pdf, rtf);2)pisma i opracowania składające się na strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, w tym uzasadnienie i podsumowanie oceny.3)prognozę oddziaływania na środowisko:a)dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej ;b)rysunki, mapy w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu plików .jpg i wydruku części tekstowej doc, pdf, rtf )4)zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:a)pięć egz. uchwalonej zmiany studium składającego się z części tekstowej i rysunkowej (w technice barwnej);b)część tekstowa i graficzna w wersji elektronicznej (5 płyt CD lub DVD) o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu plików .jpg i wydruku części tekstowej doc, pdf, rtf), c)uchwała bez załączników w wersji elektronicznej w formacie XML zgodnym z EAP (ABC Grytner); d)5 egzemplarzy 1: 25 000 000 studium (w technice barwnej) w oprawie sztywnej do powieszenia na ścianie, 5)dokumentację planistyczną: Komplet dokumentacji planistycznej dokumentującej tok formalno-prawny, którą należy opracować w jednym egzemplarzu w oryginale i jednym egzemplarzu w kopii.4. Studium powinno być sporządzono za pomocą oprogramowania GIS bądź innego zgodnego lub za pomocą oprogramowania typu CAD w formacie z rozszerzeniem dwg Zamawiający wymaga aby:- opracowane w ramach prac warstwy GIS zostały przekazane w pełnej postaci w formacie SHAPE,- opracowane w ramach prac pliki projektowe w formacie z rozszerzeniem typu dwg zostały przekazane w pełnej postaci z możliwością ich edycji; - komplet materiałów tekstowo-graficznych studium został przekazany w formacie z rozszerzeniem typu DOC, PDF,JPG lub podobnym, umożliwiającym ich powielanie. Wszystkie uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji , należy dokonywać na piśmie w formie notatki służbowej. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:- przygotowanie kopert, zwrotnych potwierdzeń odbioru przy wykonywaniu całości opracowań studium, przygotowanie merytoryczne dokumentów, celem przedstawienia do podpisu Wójtowi Gminy Wola Krzysztoporska (projekty pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) ogłoszenia, obwieszczenia obwieszczeń i zawiadomienia (wraz z rozdzielnikiem) podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium, - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych i zabytkowych), zapewnienia obsługi wyłożenia projektu zmiany studium uwarunkowań do publicznego wglądu w pełnym okresie ich wyłożenia (stawiennictwo osobiste oferenta), prezentacje projektu zmiany studium i uczestnictwo w publicznych dyskusjach na temat przyjętych w projekcie rozwiązań oraz sporządzenie protokołu z dyskusji, prezentację projektu zmiany studium podczas posiedzeń komisji Rady Gminy oraz podczas sesji Rady Gminy celem uzyskania pozytywnych opinii, rozpatrzenie wniosków o których mowa w art. 11 pkt. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających, analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem studium do publicznego wglądu, analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu studium wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag,a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, przedłożenie Radzie Gminy wraz z załącznikami projektu zmiany studium ze zmianami wynikającymi z uwzględnionych uwag, przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu zmiany studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę Łódzkiego. 6. Studium należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz 647); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 199 poz. 1227 ze zm.) przepisami odrębnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 7. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca z chwilą wydania przedmiotu umowy przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie związane z przedmiotem umowy. 9. Od dnia podpisania umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, niezbędne do opracowania przedmiotu zamówienia, tj. obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy , obowiązujące plany zagospodarowania przestrzennego, decyzje o warunkach zabudowy i decyzje lokalizacji inwestycji celu publicznego. 10. Inne niezbędne materiały (w tym kopię mapy topograficznej o której mowa w paragrafie 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233, ze zm.), Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a ich koszt zawiera się w wynagrodzeniu, o którym mowa w paragrafie 2 ust. 1. 11. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniem przeciwko Zamawiającemu o naruszenie praw autorskich do przedmiotu umowy, które Zamawiający uzyskał zgodnie z postanowieniami umowy Wykonawca zobowiązany będzie pokryć wszelkie koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z takim roszczeniem, a w szczególności koszty postępowania sądowego, w tym koszty zastępstwa procesowego oraz zapłacić zasądzone odszkodowanie lub koszty polubownego załatwienia sprawy. 12.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie do przedmiotu zamówienia. 13.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 15. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 17. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 19. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 20. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach