Przetargi.pl
Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna

Wójt Gminy Hanna ogłasza przetarg

  • Adres: 22-220 Hanna, Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833798023, 833798023 , fax. 833798003
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Hanna
    Rynek 2/1
    22-220 Hanna, woj. lubelskie
    tel. 833798023, 833798023, fax. 833798003
    REGON: 03023751700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminahanna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. opracowania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna. 2.2. Obszar opracowania obejmuje cały teren w granicach administracyjnych gminy Hanna, tj. o powierzchni ok. 139 km2. 2.2.1. Wykonanie prac związanych z realizacją czynności planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dotyczących sporządzenia projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Hanna Nr XXXIV/181/2018 z dnia 24.04.2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, oraz według procedur i problematyki określonych w: a) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945), b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), d) ustawie z dnia 7 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1398 z późn. zm), e) ustawach i przepisach szczególnych dotyczących min.: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg publicznych, itd., f) oparciu niezbędnych wizji lokalnych, inwentaryzacji urbanistycznych i studiów krajobrazowych oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie. 2.2.2. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a) opracowania ekofizjograficznego; b) prognozy oddziaływania na środowisko; c) wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą; d) ocena zgłoszonych wniosków do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna; e) koncepcji zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), z wariantami rozwiązań; f) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający uwagi Zamawiającego (wersja do opiniowania i uzgodnień); g) wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień wraz z ich analizą; h) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający opinie i uzgodnienia (wersja do wyłożenia do publicznego wglądu); i) wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycje rozstrzygnięcia winny zawierać uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej z uwag (z wyłączeniem uwag uwzględnionych w całości); j) projektu zarządzenia wójta w sprawie rozpatrzenia uwag; k) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (o ile zajdzie taka potrzeba), z uwzględnieniem zmian wynikających z rozstrzygnięcia uwag, uzyskanych uzgodnień i opinii, do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania; l) wykazu opinii do projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, którego wzór określa załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); m) protokołu z dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, którego wzór określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); n) rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dotyczącym uwag nieuwzględnionych w części lub całości; o) wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), wraz z wnioskami wynikającymi z ich analizy; p) wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); q) dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945); r) uzasadnienia zawierającego objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium; s) projektu ,,podsumowania” oraz ,,uzasadnienia” , o którym mowa w art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, z późn. zm.); t) opracowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych, projekty pism, zawiadomień, obwieszczeń i ogłoszeń, wynikających z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury); u) przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu zmiany studium wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Gminy Hanna do uchwalenia stosownie do art. 12 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 2.2.3. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności: a) prowadzeniem na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych; b) udziału w posiedzeniach odpowiednich komisji Rady Gminy, sesji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej i innych wskazanych przez Zamawiającego wraz z prezentacją (multimedialną) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; c) udziału, w zależności od potrzeb, w spotkaniach dotyczących uzgodnień i opiniowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych czynnościach procedury planistycznej; d) udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz w spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Zamawiającego; e) w ramach otrzymanego grantu dla Zamawiającego: − udział w wyborze przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej (FRDL, odpowiedzialną za udzielenie grantu) technik i narzędzi konsultacyjnych dokumentu planistycznego, − udziału w opracowaniu Indywidualnego Planu Konsultacji (IPK) zgodnie z regulaminem naboru do uzyskania grantu oraz wsparcia eksperckiego dla jednostek samorządu terytorialnego na przeprowadzanie pogłębionych konsultacji społecznych aktów zagospodarowania przestrzennego oraz wytycznymi do przygotowania IPK i wzorami dokumentów przekazanych przez FRDL, − udziału w zrealizowaniu pogłębionych konsultacji społecznych dokumentu planistycznego wykraczających poza wymogi nakładane na gminy na mocy przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym –wykorzystując techniki konsultacyjne przyjęte w IPK; f) współpracy w przygotowaniu ewentualnych stanowisk (opinii) Wójta Gminy podczas procedury sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; g) w zależności od potrzeb, udział w innych spotkaniach konsultacyjnych organizowanych w związku ze sporządzaniem zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przygotowania odpowiednich materiałów planistycznych w porozumieniu z Zamawiającym; h) wykonania wszelkich prac projektowych i dokumentacyjnych nie opisanych powyżej, a wynikających z procedur określonych aktami prawnymi właściwymi dla opracowania dokumentu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 2.2.4. W ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany będzie do: a) edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; b) współpracy w przygotowaniu odpowiedzi na pisma Wojewody związane z postępowaniem; c) uzupełnienia i/lub usunięcia wskazanych uchybień, albo ponownego, nieodpłatnego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do uśnięcia stwierdzonych nieprawidłowości. 2.2.5. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego wykonania poszczególnych czynności i przygotowania materiałów w ramach procedury planistycznej, wynikających z rozstrzygnięć uwag składanych do projektu zmiany studium przez Wójta Gminy Hanna i Radę Gminy Hanna, do chwili uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 2.2.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 1) zmianę Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) rysunek w skali 1:20 000 dla gminy Hanna, który winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze oraz w barwach czarno-białych w pięciu egzemplarzach (po 1 czarno-białe i 2 kolorowe), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB), w formatach: TIFF i JPG; 2) tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w trzech egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; 3) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U z 2018 r., poz. 1472). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku studium (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w postaci: a) plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane, b) plików zawierających projekt opracowania zmiany studium, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych), c) plików wytworzonych zgodnie ze strukturą i w standardach wymaganych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach zaproponowanego modułu pozwalającego na wydawanie wypisów, wyrysów i innych niezbędnych informacji ze studium. 4) Opracowanie ekofizjograficzne: a) tekst dokumentu winien być przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; b) załączniki graficzne winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG; c) dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane; d) pliki zawierające projekt opracowania, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych). 5) Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w trzech egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego. 6) Dokumentacja prac planistycznych winna zostać przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, odpowiednio poukładana i spięta. 7) Forma pozostałych opracowań: a) opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. b) opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX. c) ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym. 8) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przygotowywania i przekazywania dokumentów (do momentu uzyskania ostatecznej ich wersji) na poszczególnych etapach procedury planistycznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 2.2.6., z zastrzeżeniem: a) braku obowiązku przekazywania danych przestrzennych oraz metadanych; b) obowiązku przekazywania dokumentów w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach. 2.2.7. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie informacje oraz materiały znajdujące się w jego posiadaniu (z wyłączeniem danych nie mogących być przedmiotem udostępnienia), a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, w tym: 1) uchwałę Rady Gminy Hanna Nr XXXIV/181/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna oraz ostatnią uchwałę Rady Gminy Hanna Nr XXXIV/159/06 z dnia 6 marca 2006 r. w sprawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, 2) uchwałę Rady Gminy Hanna Nr XXIX/153/17 w sprawie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, wraz z analizą opracowaną w październiku 2017r. 3) wnioski do zmiany obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 2.2.8. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie udostępnionych przez Zamawiającego – w tym m.in. aktualnych materiałów, map i danych pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego na własny koszt. 2.2.9. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalona zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzona przez Wojewodę wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją. 2.2.10. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.2.11. Termin realizacji zamówienia, jak również zaoferowana cena, uwzględnia czynności niezbędne do dwukrotnego wyłożenia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu. 2.3. Prawa autorskie i majątkowe. 1) Wykonawca w chwili podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego zrzeka się na rzecz Zamawiającego całości praw autorskich i majątkowych, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018r. poz. 1191, z późn. zm.). 2) Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego wyłącznego prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów powstałych w wykonaniu niniejszej umowy, tj. prawo do korzystania i rozporządzania opracowaniami utworów oraz udzielania zezwoleń na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami utworów. 3) Wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do utworów, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawo własności nośnika, na którym zostaną utrwalone poszczególne utwory. 4) Przejście majątkowych praw autorskich do utworów, prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów oraz prawa własności nośników, na których zostaną utrwalone poszczególne utwory na Zamawiającego nastąpi w dniu przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę poszczególnych nośników z utworami. 5) Przejście majątkowych praw autorskich, o którym mowa w pkt 1, oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, o którym mowa w pkt. 2, nastąpi bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. 6) Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich do utworów oraz upoważnia Zamawiającego do podjęcia w jego imieniu decyzji o terminie i sposobie pierwszego udostępnienia poszczególnych utworów. 2.4. Rozliczenie. Zamawiający dopuszcza rozliczenie wykonanego przedmiotu zamówienia w częściach wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2.4.1. Ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy: 1) Etap I (maksymalnie 5 miesięcy; maksymalna płatność 35% całkowitego wynagrodzenia) – Analizy i koncepcja zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), składające się z czynności: a) wykonanie opracowania ekofizjograficznego (forma graficzna i opisowa) - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia, b) zebranie i opracowanie materiałów wejściowych niezbędnych dla opracowania koncepcji studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego, c) przedłożenie Zamawiającemu koncepcji zmiany studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia, d) analiza wniosków określonych w art. 11 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z opracowaniem wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia, e) przedłożenie Zamawiającemu koncepcji zmiany studium w części dotyczącej kierunków zagospodarowania przestrzennego, z wariantami rozwiązań - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia. 2) Etap II (maksymalnie 2 miesiące; płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) – Uzgodnienie przez Zamawiającego przyjętych rozwiązań dotyczących zmiany studium w zakresie uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 3) Etap III (maksymalnie 5 miesiące; maksymalna płatność 45% całkowitego wynagrodzenia): – Opiniowanie i uzgodnienia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, składające się z czynności: a) przedłożenie Zamawiającemu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w wersji gotowej do opiniowania i uzgodnień wraz z prognozą oddziaływania na środowisko -płatność 15% całkowitego wynagrodzenia, b) przedłożenie Zamawiającemu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniających opinie i uzgodnienia - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia; – Wyłożenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu, składające się z czynności (jednokrotne lub dwukrotne wyłożenie do publicznego wglądu): a) uczestniczenie Wykonawcy w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami wraz z przedłożeniem Zamawiającemu protokołu z dyskusji, b) przedłożenie Zamawiającemu wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia, c) przedłożenie Zamawiającemu projektu zarządzenia Wójta Gminy Hanna w sprawie rozpatrzenia uwag - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia, d) wprowadzenie do opracowań zmian wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag i przygotowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; – Prace końcowe, składające się z czynności: a) przygotowanie uchwały (tekst uchwały, załączniki w postaci tekstu i rysunku studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) do zatwierdzenia przez Radę Gminy Hanna - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia, b) przedłożenie Zamawiającemu projektu ,,podsumowania” oraz ,,uzasadnienia” , o którym mowa w art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, z późn. zm.), c) przekazanie Zamawiającemu skompletowanej dokumentacji planistycznej do przekazania Wojewodzie celem sprawdzenia zgodności z prawem (termin 4 dni od daty sesji Rady Gminy na której zostanie przyjęta zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia; 4) Etap IV postępowanie nadzorcze Wojewody Lubelskiego (termin realizacji w zależności od zajętego stanowiska; maksymalna płatność 10% po zakończeniu rzeczowego etapu): a) brak czynności do wykonania przez Wykonawcę w przypadku braku wskazania bądź rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody; płatność po upływie terminu koniecznego na przeprowadzenie postępowania nadzorczego (zgodnie z przepisami prawa) lub b) edycja opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; płatność po ponownym przeprowadzeniu przez Wojewodę postępowania nadzorczego i braku wskazania bądź rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w ww. zakresie. Wykonawca jedynie potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach