Przetargi.pl
„Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w latach 2018-2019”

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w latach 2018-2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w latach 2018-2019” Przedmiotem zamówienia są: 1.Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Teren I zatwierdzonego Uchwałą Nr V/49/2015 Rady Miasta Świdnik z dn. 12 marca 2015 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. z dnia 26 maja 2015 r. poz. 1776 zgodnie z Uchwałą Nr LVII/544/2018 Rady Miasta Świdnik z dnia 12 lipca 2018 r. w granicach: -od północy :granica obowiązującego planu Miasta Świdnik Obszar I zatwierdzonego uchwałą Nr XXXVII/218/2009 Rady Miasta Świdnik z dnia 28.05.2009 r. oraz północna granica Gminy, - od południa północna granica działki nr 44/1 (obr 3) – tereny kolei, -od wschodu zachodnia linia rozgraniczająca ulicy Nadlesnej, -od zachodu; droga krajowa S12/17 Zmiana planu wynika z potrzeby ewentualnego wprowadzenia zmian wynikających z wniosku inwestora o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmiany planu. Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 70 ha. Część procedury planistycznej wynikająca z art. 17 ust. 1) i ust. 2) ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym została wykonana przez Burmistrza Miasta Świdnik. Wnioski osób fizycznych i instytucji oraz organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu zostaną przekazane Wykonawcy planu. 2.Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik rejon ul. Generała Stanisława Maczka zgodnie z Uchwałą Nr LVIII/558/2018 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 sierpnia 2018 r. w granicach: -od północy : teren zamknięty kolei, - od południa: tereny zabudowy wielorodzinnej osiedla „Wschód” i północna granica działek nr 1414/2 i 2121/1, -od wschodu wschodnia granica działki nr 1420/2, -od zachodu; ul.Kosynierów Zmiana planu jest spowodowana koniecznością aktualizacji w planie miejscowym rozwiązań planistycznych wynikających z opracowań projektów technicznych inwestycji celu publicznego obejmujących ul. Aleja Armii Krajowej i ul. Generała Stanisława Maczka i ich skrzyżowania z ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego oraz wniosków o zmianę możliwości zagospodarowania działek, złożonych przez ich właścicieli . Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 10 ha. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia oddzielnie. Zakres merytoryczny opracowania powinien być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy. Powyższe opracowania należy wykonać i dostarczyć w 5 egzemplarzach w wersji papierowej (tekst + rysunek) oraz w wersji elektronicznej. Wymogi techniczne dla formatu załącznika graficznego do MPZP: Załącznik graficzny ma być utworzony w oparciu o mapę zasadniczą (wg wytycznych Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27.12.2011 r. (dz. U. Nr 289, poz. 1699) Powinien zostać dostarczony zamawiającemu m.in. w postaci graficznego pliku wektorowego w układzie współrzędnych 2000 , przechowującego dane geograficzne z opisowymi. Wymaga się aby był to format shapefile(.shp) zawierający dane odnoszące się do poszczególnych terenów wydzielonych w postaci atrybutów: -tytuł planu; -numer planu: -uchwała uchwalająca, -uchwała o przystąpieniu: -Teryt: -numer terenu wydzielonego (id_terenu np. 3.MW.15) -kategoria główna: -kategoria szczegółowa: -oznaczenie literowe: -numery działek objętych wydzieleniem Zamawiający przewiduje 4 etapy realizacji zamówienia i związane z tym płatności częściowe określone w stosunku procentowym do ceny zamówienia brutto wg tabeli poniżej. Zakres prac Kwota brutto (w %) Etap I UZGODNIENIE ROZWIĄZAŃ PLANU - 20% 1) Zebranie i opracowanie materiałów wejściowych. 2) Dokonanie analizy złożonych wniosków i przedłożenie propozycji ich uwzględnienia. 3) Opracowanie wariantów koncepcji planu (tekst +rysunek) do zaakceptowania przez Zamawiającego. Etap II OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU - 40% 1) pracowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 2) Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 3) Dostarczenie projektu planu do opiniowania i uzgadniania, uzgadnianie i opiniowanie. 4) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzgodnień i opinii. 5) Przedłożenie kopii projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu Etap III KONSULTACJE SPOŁECZNE - 30% a) Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu. b) Rozpatrzenie złożonych uwag. c) Ewentualne wprowadzenie zmian wynikających z rozpatrzenia uwag. d) Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. e) Ewentualne przeprojektowanie projektu planu i powtórzenie procedury w wyniku decyzji Rady Miasta. Etap IV PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DO PUBLIKACJI - 10% 1. Przygotowanie planu do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego. 2. Złożenie rysunków planu w ilości określonej w umowie oraz dokumentacji formalnoprawnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2, 6.3.3 i 6.3.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.3.1 oraz 6.3.2-6.3.4 winny być złożone przez każdego z wykonawców. 6.7 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.3.1 lub dokumentów o których mowa w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.8 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn.zm.). W tym celu zaleca się, aby wykonawca na wezwanie zamawiającego przesłane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji. 6.9 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.1 – 6.3.4 powinny być aktualne na dzień ich złożenia. 6.10 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.11 Oświadczenie wskazane w sekcji 6.3.1 składa się w formie oryginału. 6.12 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem. 6.13 Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania. 6.14 Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy (tzw. procedura odwrócona).Oznacza to, że zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 6.15 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7A-B do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.16 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.14, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach