Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7582063, 7582067 , fax. 022 7582063, 7582057
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
ul. Stefana Bryły 6
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057
REGON: 16137494000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie wniosku dla działania 2.1. Racjonalna gospodarka odpadami: rozwój systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z kompletną dokumentacją towarzyszącą niezbędną do złożenia wniosku w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wniosku wraz z kompletną dokumentacją towarzyszącą zgodną z wymaganiami opisanymi dla działania 2.1. Racjonalna gospodarka odpadami: rozwój systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w tym: - przygotowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej, - złożenie w imieniu Spółki wniosku o dofinansowanie wraz z dokumentacją aplikacyjną do NFOŚiGW na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, - monitorowanie statusu złożonego wniosku o Finansowanie, poprzez kontakty z właściwą jednostką organizacyjną NFOŚiGW i składanie wyjaśnień istotnych dla oceny wniosku, uzupełnienie dokumentacji aplikacyjnej w przypadku wezwania do uzupełnienia przez NFOŚiGW, przygotowanie treści środka odwoławczego przewidzianego w systemie realizacji programu operacyjnego od ewentualnego rozstrzygnięcia NFOŚiGW odmawiającego przyznania finansowania i złożenie odwołania, - asysta w procesie przygotowania dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z NFOŚiGW. Wniosek zgodnie z pkt. 7.5 2) h) Programu Priorytetowego Racjonalna Gospodarka Odpadami, obejmował będzie zakup specjalistycznych środków transportu odpadów komunalnych selektywnie zebranych oraz wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Szczegółowe zestawienie sprzętu i środków transportu będących przedmiotem wniosku o dofinansowanie, ustalone zostanie z wyłonionym w przetargu Wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie analizy finansowej przedsięwzięcia polegającego na zakładaniu i pielęgnacji ogrodów truflowych
Dodano: 2023-10-31 - Ochrona przed powodzią zlewni Prądnika
Dodano: 2023-09-06 - „Zbiornik przeciwpowodziowy Kotlarnia na rzece Bierawce” - opracowanie studium wykonalności
Dodano: 2023-08-16 - Usługa wykonania dokumentacji aplikacyjnej projektu inwestycyjnego dla Łukasiewicz- IChP (w tym zwłaszcza Studium Wykonalności i Wniosku o dofinansowanie) finansowanego ze środków europejskich.
Dodano: 2023-08-02 - Opracowanie Studium Wykonalności dla Projektu „Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego” w ramach Programu FERC.
Dodano: 2023-07-18 - Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej 2”
Dodano: 2023-07-17 - Opracowanie studium wykonalności utworzenia i funkcjonowania Centralnego Organu Wizowego w Polsce
Dodano: 2023-05-29 - Wykonanie ekspertyz i inwentaryzacji wielobranżowej dla budynku przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2023-01-05 - Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2022-10-21 - Ocena innowacyjności wniosków o powierzenie grantu na transfer technologii w projekcie "Sieć Otwartych Innowacji" realizowanym w ramach działania 2.2. Otwarte innowacje - wspieranie transferu technologii POIR” w obszarze inteligentne sieci i technologie informacyjno-komunikacyjne oraz geoinformacyjne, odpowiadającym swoim zakresem KIS 10
Dodano: 2021-01-27