Przetargi.pl
Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie: Miasto i Gmina Przecław, Gmina Padew Narodowa, Gmina Tuszów Narodowy

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2017-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie: Miasto i Gmina Przecław, Gmina Padew Narodowa, Gmina Tuszów Narodowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Opracowania uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie: 1.1. Miasto i Gmina Przecław o sumarycznej powierzchni ok. 865 ha; 1.2. Gmina Padew Narodowa o sumarycznej powierzchni ok. 391 ha; 1.3. Gmina Tuszów Narodowy o sumarycznej powierzchni ok. 613 ha. 2. Zakres prac odnoszący się do przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych (zwanych dalej UPUL) o powierzchni sumarycznej ok. 1869,00 ha. Faktyczny zakres wykonanych prac zostanie ustalony na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę zbiorczego zestawienia powierzchni objętych przedmiotem zamówienia. Wynagrodzenie zostanie wypłacone za rzeczywisty zakres wykonanych prac na podstawie ceny jednostkowej (za 1 hektar lasu) podanej przez Wykonawcę. 2.2. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu UPUL wraz z opracowaniem niezbędnych dokumentów wymaganych do jej przeprowadzenia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu usług poprzez wykonanie przez Wykonawcę opracowania z uwzględnieniem zagadnień o których mowa w zarządzeniu nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych znak: ZU.6007.2.2016 z dnia 17 listopada 2016 roku w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach. W związku z powyższym wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ podaje dwie opcje cenowe: 3.1. opcja I: w ust. 1 pkt 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ – za wykonanie przedmiotu zamówienia bez uwzględniania w/w zagadnień, 3.2. opcja II: w ust. 1 pkt 3 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ – za wykonanie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem w/w zagadnień. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia w opcji pierwszej. Decyzja co do udzielenia zamówienia w opcji drugiej (w zwiększonym zakresie) zostanie podjęta, jeśli Zamawiający otrzyma dofinansowanie sporządzenia uproszczonego planu urządzenia lasu. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 60 miesięcy i dłuższy niż 120 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77231000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 20.02.2017 r. o godzinie 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach