Przetargi.pl
Opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu na terenie Miasta Łuków na lata 2019 – 2028 lasów będących własnością osób fizycznych, wspólnot gruntowych i Powiatu Łukowskiego.

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu na terenie Miasta Łuków na lata 2019 – 2028 lasów będących własnością osób fizycznych, wspólnot gruntowych i Powiatu Łukowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie uproszczonego planu rządzenia lasu na terenie Miasta Łuków na lata 2019-2028 dla powierzchni leśnych będących własnością osób fizycznych, wspólnot gruntowych i Powiatu Łukowskiego. Opracować należy również analizę wpływu realizacji zabiegów zaplanowanych w UPUL dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa z terenu Miasta Łuków na okres 2019–2028 na środowisko i formy ochrony lasu, zawierającą informację o których mowa w art.49 i art.51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405). Opracowania winny być wykonane według §1 i §7 ust.1,2,3 i §9 ust.1, 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2012r. poz.1302) oraz według przekazanych z Ministerstwa Ochrony Środowiska Zasobów Naturalnych i Leśnictwa - „ Zasad sporządzania uproszczonych planów urządzenia lasu” z 1999 roku. W szczególności, w opracowaniach, zachowane winny być zasady z rozdziałów: B, C, D, E. Również należy uwzględnić ochronę przeciwpożarową lasu w tym zaliczyć obszary leśne do kategorii zagrożenia pożarowego, obowiązki urządzenia i utrzymania pasów przeciwpożarowych, uzgodnić projekt uproszczonego planu urządzenia lasu, w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej z Wojewódzkim Komendantem Państwowej Straży Pożarnej lub z Powiatowym Komendantem Państwowej Straży Pożarnej według aktualnie obowiązujących przepisów. Źródła wody do celów przeciwpożarowych należy wskazać w opisie ogólnym pkt 4 Ochrona lasu. Należy tu również opisać czy winny być założone i przez kogo pasy przeciwpożarowe i jakiego typu. Pasy przeciwpożarowe należy zaznaczyć również na mapach. Jeżeli urządzenie i utrzymanie pasów przeciwpożarowych ciąży na właścicielu lasu, należy to również ujmować w zadaniach w zakresie gospodarki leśnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 94 9206 0009 0004 9546 2000 0610 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy . Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach