Przetargi.pl
Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania.

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, dla zadań pt.: Zadanie nr 1 1.1. Budowa obwodnicy miejscowości Rzepin w ciągu dróg wojewódzkich nr 134 i 139 (dojazd do węzła A2), 1.2. Rozbudowa drogi woj. nr 137 w m. Trzemeszno Lubuskie, 1.3. Rozbudowa drogi woj. nr 138 na odc. od drogi krajowej nr 29 do m Debrznica, Zadanie nr 2 2.1. Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159, Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423, 2.2. Przebudowa drogi woj. nr 159 w km 11+960 do km 12+305 wraz z mostem nad terenem zalewowym rz. Warty w Skwierzynie (estakada), 2.3. Budowa obwodnicy m. Drezdenko - Etap II, Zadanie nr 3 3.1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 276 na odc. Krosno Odrz. - Radnica, 3.2. Budowa nowego mostu wraz z korektą niebezpiecznego łuku, droga wojewódzka nr 276 Krosno Odrzańskie - Świebodzin, m. Przetocznica, 3.3. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 302 w miejscowości Chlastawa - rondo, Zadanie nr 4 4.1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 na odcinku Kożuchów - Żagań w m. Stypułów, 4.2. Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa ul. Żagańska, 4.3. Przebudowa wraz z rozbudową drogi woj. nr 297 na odc. Cisów - granica powiatu, 4.4. Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 297 i 283 w m. Kożuchów (rondo). Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie całości zamówienia (4 zadania) bądź na dowolnie wybrane zadania (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 lub Zadanie nr 4 ). Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu). W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020. Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) Zadanie nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) Zadanie nr 3 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) Zadanie nr 4 - 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach