Przetargi.pl
Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowa.

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67222 Jerzmanowa, ul. Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 836 55 31 , fax. 76 831 21 19
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Lipowa 4
    67222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 836 55 31, fax. 76 831 21 19
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jerzmanowa.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu: 1.1 Projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszar Gminy Jerzmanowa; zwanego dalej „Studium” na podstawie uchwały Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXVII/198/2016 z 21 października 2016 r. Powierzchnia Gminy to 6334 ha. 1.2 Aktualizacji posiadanego przez Zamawiającego opracowania ekofizjograficznego, poprzez sprawdzenie obecnego opracowania i dostosowanie do obecnych uwarunkowań przyrodniczych i środowiskowych, na podstawie art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298). 1.3 „Programu przestrzennych potrzeb rozwojowych gminy” na okres najbliższych 30 lat, składającego się z części tekstowej i granicznej; dokument ten posłuży za jedną z wytycznych do ustalenia „Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego” w projekcie Studium, opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych gminnych programów i opracowań. 1.4 Innych dokumentów wynikających z niniejszej umowy oraz programu pracy, stanowiącego załącznik do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi – Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument składany w oryginale. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa w odrębnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach