Przetargi.pl
Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa

Gmina Iwkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa 468
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68-44-010, 68-44-020 , fax. 14 6844060
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
    Iwkowa 468 468
    32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
    tel. 14 68-44-010, 68-44-020, fax. 14 6844060
    REGON: 85166072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa I. Na przedmiot zamówienia składają się następujące opracowania: 1. Część I - Ekofizjografii dla Gminy Iwkowa 2. Część II - Projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa. 3. Część III - Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa. Obszar ww. opracowań obejmuje teren całej gminy Iwkowa (47,2 km?).Opracowania powinny być zgodne z wymogami aktualnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity, Dz.U. z 2015 r., poz 199, ze zmianami), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity, Dz.U. z 2013 r., poz. 1232, ze zmianami), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity, Dz. U. z 2013 r., poz 1235, ze zmianami), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r., Nr 188, poz. 1233) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298). innych niezbędnych aktów prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia. W trakcie sporządzania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zmiany przepisów prawa i dostosować do nich opracowanie będące przedmiotem zamówienia. II. Opis szczegółowy dla poszczególnych opracowań: 1. Część I - Ekofizjografia dla Gminy Iwkowa. 1.1. Opracowanie zawierające aktualne informacje o środowisku należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2001 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych z uwzględnieniem obszarów wymagających szczegółowego rozpoznania (obszary osuwiskowe, obszary zalewowe), przy czym część graficzną opracowana należy sporządzić na aktualnych mapach topograficznych w skali 1:10000. 1.2. Opracowanie ekofizjograficzne należy dostarczyć w następującej formie: a) jeden egzemplarz zafoliowanej części graficznej opracowania w technice barwnej w skali 1:10000. b) dwa egzemplarze tekstu opracowania ekofizjograficznego w formie książkowej (papierowej). c) trzy egzemplarze rysunku i tekstu opracowania w wersji elektronicznej na nośniku optycznym (postać tekstową w formacie DOC i PDF, postać graficzną w formie rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG i TIFF w rozdzielczości 600 DPI i wektorowej w formacie .dxf, .dwg oraz plikach w formacie .shp, układ współrzędnych - PAS 7 ).2. Część II - Projekt Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa (zwane dalej Studium): 2.1. Etap 1: a) przygotowanie ogłoszeń dla prasy oraz obwieszczeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia Studium. Publikacja ogłoszenia w prasie miejscowej (koszt Wykonawcy), b) przygotowanie zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania Studium do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania wraz z ustaleniem ich adresów, c) opracowanie wykazu odpowiedzi i stanowisk innych instytucji, jednostek organizacyjnych i firm, poinformowanych o przystąpieniu do sporządzania Studium wraz z ich analizą, d) dokonanie analizy istniejącego stanu zagospodarowania oraz zebranie i opracowanie innych materiałów wyjściowych niezbędnych dla opracowania projektu Studium, w tym w szczególności: analiza projektowanych inwestycji ponadlokalnych wynikających z planów zagospodarowania przestrzennego województwa i programów służących realizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym, o których mowa w art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; analiza materiałów, opracowań, dokumentów oraz aktów samorządowych gminy, powiatu oraz województwa oraz innych istotnych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu Studium, e) opracowanie wykazu wniosków złożonych na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z propozycją ich rozpatrzenia. Informację graficzną do wykazu wniosków należy przygotować w formie zapewniającej jej czytelność (numery działek, oznaczenia wniosków) i w grafice czarno-białej umożliwiającej powielanie. Informacja powinna zawierać graficzne oznaczenie wniosków umożliwiające ich identyfikację z wykazem i proponowanym sposobem rozpatrzenia. f) opracowanie koncepcji Studium w oparciu o analizę materiałów wyjściowych (podlega zaopiniowaniu przez Wójta).2.2. Etap 2: a) przygotowanie projektu Studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, zgodnie z zakresem i stopniem szczegółowości informacji wymaganych w prognozie, uzgodnionym z właściwymi organami. b) przedłożenie Zamawiającemu projektu Studium do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, c) przygotowanie wystąpień do instytucji opiniujących i uzgadniających projekt Studium oraz prognozę oddziaływania na środowisko. d) przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień projektu Studium wraz z analizą i propozycją sposobu i zakresu ich uwzględnienia, e) przygotowanie zmian w projekcie Studium i odpowiednio w prognozie oddziaływania na środowisko, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień. 2.3. Etap 3: a) przygotowanie do wyłożenia do publicznego wglądu projektu Studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko, a także przygotowanie materiałów do publikacji projektu Studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko na stronach internetowych urzędu gminy. b) przygotowanie obwieszczenia (ogłoszenia) o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko, c) publikacja ogłoszenia w prasie miejscowej (koszt Wykonawcy), d) udział w przeprowadzeniu dyskusji publicznej nad przyjętymi w tym projekcie Studium rozwiązaniami wraz ze sporządzeniem protokołu z przeprowadzonej dyskusji. e) przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu Studium wyłożonego do publicznego wglądu (wraz z prognozą oddziaływania na środowisko), z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać syntetycznie przedstawione uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej uwagi. Informację graficzną do wykazu uwag należy przygotować w formacie zapewniającym jej czytelność (numery działek, oznaczenia uwag) i w grafice czarno-białej umożliwiającej powielanie. f) wprowadzenie ewentualnych zmian w opracowaniu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag.2.4. Etap 4: a) przygotowanie do przedłożenia Radzie Gminy w Iwkowej projektu Studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w art. 11 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) przygotowanie projektu uchwały rady gminy w sprawie uchwalenia Studium, a także przygotowanie dokumentów i załączników do projektu uchwały, dotyczących rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu Studium, z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, c) przygotowanie kompletu dokumentów zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym do przedstawienia Wojewodzie w celu oceny ich zgodności z przepisami prawa, d) przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnienie wątpliwości na ewentualne zapytania Wojewody łącznie z uzupełnieniem dokumentacji planistycznej w zakresie wymaganym przez Wojewodę. 2.5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również do: a) prowadzenia bieżących rozwiązań projektowych z Zamawiającym w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego, b) prezentacji projektu Studium podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, sesji Rady Gminy w Iwkowej, dyskusji publicznej, c) przygotowania niezbędnej ilości kompletów materiałów na spotkania, sesje warsztatowe i sesję uchwalającą. 2.6. Forma opracowania ostatecznej dokumentacji: a) pięć egzemplarzy Studium w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku optycznym: część tekstowa w formacie (DOC i PDF), część graficzna w formie: rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG i TIFF w rozdzielczości 600 DPI i wektorowej w formacie .dxf, .dwg oraz plikach w formacie .shp, układ współrzędnych - PAS 7, przy wykorzystaniu przeglądarki umożliwiające automatyczne wykonywanie wypisów i wyrysów (wskazanie działki powoduje wyznaczenie przedmiotowej działki, dla której po naciśnięciu ikony informacje umożliwia odczytanie informacji odnośnie przeznaczenia terenu i stref, a także umożliwienie automatycznego wygenerowania wypisów i wyrysów ze Studium) - moduł niepubliczny dla pracowników Urzędu Gminy w Iwkowej oraz moduł publiczny obsługiwany za pomocą przeglądarki internetowej. Oba moduły z licencją bezterminową z możliwością aktualizacji. Oprogramowanie zainstalowane zostanie na serwerze Gminy Iwkowa w postaci maszyny wirtualnej. b) jeden egzemplarz rysunków przyjętego Studium na kolorowej planszy w skali 1:10000 do zawieszenia na ścianie i przenoszenia, dwustronnie zalaminowanych i oprawionych w listwy, c) jeden egzemplarz dokumentacji formalno-prawnej prac nad Studium (art. 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), d) jeden egzemplarz w formie papierowej oraz elektronicznej (format DOC i PDF) uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 pkt 2 i podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz ze wzorami ogłoszenia i obwieszczenia w celu podania do publicznej wiadomości informacji o przyjęciu Studium.3. Część III - Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa (zwany dalej Planem) Uwaga: Dopuszcza się procedowanie dla mniejszych obszarów osobno, np. dla każdej miejscowości. 3.1. Etap 1: a) przygotowanie ogłoszeń dla prasy oraz obwieszczeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia Planu. Publikacja ogłoszenia w prasie miejscowej (koszt Wykonawcy), b) przygotowanie zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania Planu do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania wraz z ustaleniem ich adresów, c) opracowanie wykazu odpowiedzi i stanowisk innych instytucji, jednostek organizacyjnych i firm, poinformowanych o przystąpieniu do sporządzania Planu wraz z ich analizą, d) opracowanie wykazu wniosków złożonych na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z propozycją ich rozpatrzenia. Informację graficzną do wykazu wniosków należy przygotować w formie zapewniającej jej czytelność (numery działek, oznaczenia wniosków) i w grafice czarno-białej umożliwiającej powielanie. Informacja powinna zawierać graficzne oznaczenie wniosków umożliwiające ich identyfikację z wykazem i proponowanym sposobem rozpatrzenia. e) opracowanie koncepcji Planu w oparciu o analizę materiałów wyjściowych (podlega zaopiniowaniu przez Wójta).3.2. Etap 2: a) przygotowanie projektu Planu (część tekstowa, graficzna oraz uzasadnienie, o którym mowa w art. 15 ust 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, zgodnie z zakresem i stopniem szczegółowości informacji wymaganych w prognozie, uzgodnionym z właściwymi organami. b) przygotowanie projektu prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, c) przedłożenie Zamawiającemu projektu Planu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, d) przygotowanie wystąpień do instytucji opiniujących i uzgadniających oraz przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozytywnego przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - reprezentowanie Wójta przy przeprowadzeniu uzgodnień i uzyskania opinii do projektu Planu, e) przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień projektu Planu wraz z analizą i propozycją sposobu i zakresu ich uwzględnienia, f) przygotowanie zmian w projekcie Planu i odpowiednio w prognozie oddziaływania na środowisko, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień. 3.3. Etap 3: a) przygotowanie do wyłożenia do publicznego wglądu projektu Planu łącznie z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych. b) przygotowanie obwieszczenia (ogłoszenia) o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko, c) publikacja ogłoszenia w prasie miejscowej (koszt Wykonawcy), d) udział w przeprowadzeniu dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie Planu rozwiązaniami wraz ze sporządzeniem protokołu z przeprowadzonej dyskusji, e) przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu Planu wyłożonego do publicznego wglądu (wraz z prognozą oddziaływania na środowisko) z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać syntetycznie przedstawione uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej uwagi. Informację graficzną do wykazu uwag należy przygotować w formacie zapewniającym jej czytelność (numery działek, oznaczenia uwag) i w grafice czarno-białej umożliwiającej powielanie. g) wprowadzenie ewentualnych zmian w opracowaniu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag. W razie konieczności przeprowadzenie ponownych czynności w zakresie niezbędnym do uchwalenia Planu (m.in. ponowne uzgodnienia, opinie).3.4. Etap 4: a) przygotowanie do przedłożenia Radzie Gminy w Iwkowej projektu Planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w art. 17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy w Iwkowej w sprawie uchwalenia Planu, a także przygotowanie dokumentów i załączników do projektu uchwały, dotyczących rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu Planu, z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, c) przygotowanie kompletu dokumentów zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym do przedstawienia Wojewodzie w celu oceny ich zgodności z przepisami prawa. Przygotowanie rysunków Planu w formie umożliwiającej publikację uchwały rady gminy w sprawie uchwalenia Planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego. d) przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnienie wątpliwości na ewentualne zapytania Wojewody łącznie z uzupełnieniem dokumentacji planistycznej w zakresie wymaganym przez Wojewodę. 3.5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również do: a) prowadzenia bieżących rozwiązań projektowych z Zamawiającym w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego, b) prezentacji projektu Planu podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, sesji Rady Gminy w Iwkowej, dyskusji publicznej, c) przygotowania niezbędnej ilości kompletów materiałów na spotkania, sesje warsztatowe i sesję uchwalającą. 3.6. Forma opracowania ostatecznej dokumentacji: a) pięć egzemplarzy przyjętego (uchwalonego) Planu w formie książkowej z częścią graficzną obejmującą wszystkie kolorowe rysunki Planu w skali 1:2000 (format A1) oraz w wersji elektronicznej na nośniku optycznym: część tekstowa (w formacie DOC i PDF), część graficzna w formie: rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG i TIFF w rozdzielczości 600 DPI i wektorowej w formacie .dxf, .dwg oraz plikach w formacie .shp, układ współrzędnych - PAS 7, przy wykorzystaniu przeglądarki umożliwiające automatyczne wykonywanie wypisów i wyrysów (wskazanie działki powoduje wyznaczenie przedmiotowej działki, dla której po naciśnięciu ikony informacje umożliwia odczytanie informacji odnośnie przeznaczenia terenu i stref, a także umożliwienie automatycznego wygenerowania wypisów i wyrysów z Planu) - moduł niepubliczny dla pracowników Urzędu Gminy w Iwkowej oraz moduł publiczny obsługiwany za pomocą przeglądarki internetowej. Oba moduły z licencją bezterminową z możliwością aktualizacji. Oprogramowanie zainstalowane zostanie na serwerze Gminy Iwkowa w postaci maszyny wirtualnej. b) dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko dla przyjętego Planu w formie papierowej oraz elektronicznej (w formacie DOC i PDF), c) jeden egzemplarz przyjętego Planu w skali 1:2000 na kolorowych planszach z podziałem na sekcje A1, dwustronnie zalaminowanych, d) jeden egzemplarz dokumentacji formalno-prawnej prac nad Planem (art. 20 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), e) jeden egzemplarz w formie papierowej oraz elektronicznej (format DOC i PDF) uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 pkt 2 i podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz ze wzorami ogłoszenia i obwieszczenia w celu podania do publicznej wiadomości informacji o przyjęciu Planu. Uwaga: Wszelkie informacje dotyczące map można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko. Pozyskanie map niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia będzie należeć do Wykonawcy, ich koszt należy uwzględnić w kalkulacji cenowej zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy mapę ewidencyjną w wersji elektronicznej (w formacie dxf), obejmującą teren Gminy Iwkowa (według stanu na dzień 11 lutego 2016 r.) III. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie cena ryczałtowa ustalona w oparciu o niniejszy opis przedmiotu zamówienia uwzględniająca wszelkie koszty, potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia. Przewiduje się płatności częściowe za poszczególne etapy prac planistycznych: Ekofizjografia - 10% całkowitego wynagrodzenia Studium - 30% całkowitego wynagrodzenia Plan - 60% całkowitego wynagrodzenia IV. Realizacja zamówienia odbywać będzie się zgodnie z poniższym harmonogramem rzeczowo-finansowym: Lp. ZAKRES TERMIN WYKONANIA CENA UWAGI 1. Część I - Ekofizjografia dla Gminy Iwkowa 6 MIESIĘCY od daty udzielenia Zamówienia 10 % całkowitego wynagrodzenia Płatność po zrealizowaniu całości prac związanych z częścią I Zamówienia 2. Część II - Projekt Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa. 21 MIESIĘCY od daty udzielenia Zamówienia 30 % całkowitego wynagrodzenia Płatność po zrealizowaniu całości prac związanych z częścią II Zamówienia 3. Część III - Projekt Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwkowa. .........MIESIĘCY od daty udzielenia Zamówienia 60 % całkowitego wynagrodzenia Płatność po zrealizowaniu całości prac związanych z częścią III Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 27 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 3500 zł. 2. Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, może być w wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Iwkowej: BSR Kraków O/Iwkowa 67 8589 0006 0090 0000 2567 0002. Na dokumencie wpłaty wadium należy zaznaczyć, którego zadania dotyczy dokonana wpłata. Wadium musi być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub innego dokumentu, oryginał należy złożyć w kasie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, a kopię tego dokumentu wpiąć do oferty. 6. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie ORYGINAŁ DOWODU WNIESIENIA WADIUM. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwkowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach