Przetargi.pl
Opracowanie struktury organizacyjnej Politechniki Koszalińskiej oraz scenariuszy realizacyjnych.

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie struktury organizacyjnej Politechniki Koszalińskiej oraz scenariuszy realizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie struktury organizacyjnej uczelni spełniającej warunki określone w niniejszej SIWZ, towarzyszących im dokumentów normujące funkcjonowanie jednostek składowych oraz scenariusza działań prowadzących do wprowadzenia nowej organizacji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania w dwóch etapach: 1) Przygotowanie szczegółowego konceptu organizacji uczelni z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, a po jego przyjęciu przez Zamawiającego: 2) Opracowanie szczegółowej struktury organizacyjnej wraz z towarzyszącymi dokumentami normatywnymi i scenariuszem wdrożenia. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79410000-1, 79996000-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w sposób określony w art.22 §11) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). art. 22 § 1 Kodeksu pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o którym mowa rozdziale III SIWZ w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia. Weryfikacja wymogu zatrudnienia w oparciu o przepisy art. 22 § 1 Kodeks pracy opisana została w §3 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79410000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną