Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 390 , fax. 225 931 391
- Data zamieszczenia: 2018-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166
02787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 390, fax. 225 931 391
REGON: 178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Opracowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej nt. SGGW oraz jej realizacja” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu strategii kampanii informacyjno-promocyjnej nt. SGGW oraz jej realizacja w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy. Celem kampanii będzie promocja Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Szczegółowe terminy działań promocyjnych ustala Zamawiający. Zasięgiem kampania obejmie terytorium całej Polski ze szczególnym uwzględnieniem województw: mazowieckie, lubelskie, podlaskie, łódzkie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający informuje, że będzie prowadził kampanię pod ogólną nazwą „SGGW – sukces z natury”. Oferta musi zawierać strategię i metodologię realizacji zamówienia łącznie ze spodziewanymi rezultatami działań. Minimalny zakres oferty został zamieszczony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 24.0000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące ). 2. Dopuszczalne formy wadium: a) w pieniądzu, b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancje bankowe, d) gwarancje ubezpieczeniowe, e) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr SZP.260. 1 .2018” 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Kwesturze Zamawiającego u Z-cy Kwestora, mgr Halina Pawlikowska, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonanie przez Z-cę Kwestora – mgr Halinę Pawlikowską 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3 % jej wartości. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja kampanii promocyjnej Województwa Mazowieckiego „Odpocznij na Mazowszu” poprzez ekspozycję grafik kampanii „Odpocznij na Mazowszu” .
Dodano: 2024-04-24 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-03-07 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-02-21 - Kampania video, której przedmiotem są działania promujące obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz z listy Pomników Historii
Dodano: 2023-12-21 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-12-19 - Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej we współpracy z narodowym przewoźnikiem promującej Polskę jako destynację atrakcyjną turystycznie na rynku zagranicznym.
Dodano: 2023-12-19 - „Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
Dodano: 2023-12-13 - Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
Dodano: 2023-12-01 - Przeprowadzenie działań aktywizujących seniorów w obszarze turystyki społeczno-senioralnej
Dodano: 2023-10-19 - „Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej zwracającej uwagę na osoby z niepełnosprawnościami..."
Dodano: 2023-10-04