Przetargi.pl
Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Gać 90
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3014444 , fax. 71 3014562
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
    Gać 90 90
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3014444, fax. 71 3014562
    REGON: 93204617500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. ETAP 1 - analiza sytuacji wyjściowej w zakresie świadomości mieszkańców oraz podmiotów gospodarczych i instytucji, zamieszkujących zlokalizowanych na terenie 17 gmin objętych Projektem, dotyczącej gospodarki odpadami w tym w szczególności nawyków związanych z postępowaniem z odpadami, nowego modelu postępowania z odpadami, zbiórki selektywnej oraz innych związanych z celami kampanii - w tym m.in. wykonanie badań opinii publicznej w powyższym zakresie oraz przeprowadzenie analizy SWOT ETAP 2 - opracowanie raportu z działań wykonanych w Etapie 1 ETAP 3 - na podstawie raportu opracowanie szczegółowej strategii kampanii informacyjno - promocyjnej wraz z precyzyjnym określeniem rodzajów i ilości wszystkich narzędzi promocyjnych koniecznych do jej wdrożenia wraz z oszacowaniem ich wartości z uwzględnieniem budżetu Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 zł. Wadium opisane na stronie 12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach