Przetargi.pl
Opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie prac polegających na przeróbce sterowania istniejących 32 klap dymowych zamontowanych na dachu kopuły budynku Hali Stulecia polegającej na zmianie sterowania pneumatycznego na sterowanie elektryczne 24V z funkcją powietrzania.

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3475191, 3475007 , fax. 071 3486851
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
    ul. Wystawowa 1 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3475191, 3475007, fax. 071 3486851
    REGON: 00100509200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie prac polegających na przeróbce sterowania istniejących 32 klap dymowych zamontowanych na dachu kopuły budynku Hali Stulecia polegającej na zmianie sterowania pneumatycznego na sterowanie elektryczne 24V z funkcją powietrzania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn.: Przeróbka sterowania klap dymowych w budynku Hali Stulecia polegająca na zmianie sterowania pneumatycznego na sterowanie elektryczne tj. opracowanie dokumentacji wykonawczej w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych, projektu powykonawczego, oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia (wykonanie przeróbki sterowania klap dymowych, pomiary i badania) oraz wdrożenie projektu wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi klap. 2.Szczegółowy zakres i kolejność realizacji zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu Zamówienia. 1)Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi zawartymi w PFU: a)opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej obejmuje: projekt wykonawczy oraz projekt powykonawczy. Dokumentacja powinna się składać z: - opisu technicznego, - obliczeń, - bilansu mocy, - rysunków i schematów, - specyfikacji techniczne odbioru i wykonania robót (STOiWR), b)w zakresie rzeczowym dokumentacja projektowa powinna obejmować: - trasy przewodów zasilających i sterujących, - schematy zasilania i sterowania. 4.Wykonana dokumentacja projektowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ze względu na lokalizację obiektu WP Hala Ludowa we Wrocławiu przy ul. Wystawowej 1 w strefie ochronnej i będącej pod nadzorem konserwatora zabytków (nr. 198 w rejestrze zabytków), wykonanie dokumentacji wykonawczej wymaga dokonania przez Wykonawcę uzgodnienia z Zamawiającym. 5.W ramach realizacji robót podstawowych przewiduje się roboty towarzyszące oraz tymczasowe - zakres wykonania robót budowlanych, instalacyjnych: a)uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, uzgodnień i pozwoleń dodatkowych nie uzyskanych przez zamawiającego, wymaganych przepisami prawa oraz przepisami odrębnymi, do prowadzenia oraz organizacji robót, b)wykonanie dokumentacji powykonawczej, c)zabezpieczenie i ewentualna naprawa uszkodzonej infrastruktury, d)wykonanie zabezpieczenia robót wcześniej zrealizowanych, e)dostarczenie wszystkich niezbędnych elementów sterowania, f)transport i rozładunek na miejscu robot wszystkich materiałów, g)uporządkowanie miejsca prowadzenia robot, 6.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z umową i ścisłe przestrzeganie harmonogramu robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z projektem wykonawczym, wymaganiami specyfikacji technicznych i programu zapewnienia jakości oraz poleceniami Zamawiającego. 7.Wykonawca jest odpowiedzialny za rezultat prac, jest zatem zobowiązany do wykonania wszystkich czynności koniecznych do właściwego zaprojektowania i wykonania zadania. Zamawiający wymaga przekazania do akceptacji koncepcji i rysunków wykonawczych, przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego i wzoru umowy. 8.Materiały muszą spełniać wymagania jakościowe określone aktualnymi normami. Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. 9.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje, zgodnie z wymogami producenta klap oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami. 10.Szczegółowe warunki realizacji określa wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)wyznaczenia swojego przedstawiciela, w chwili zawarcia umowy, odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, w pełni kompetentnego i dyspozycyjnego z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, fax oraz e-mail. 2)Przeszkolenie wytypowanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie urządzeń zainstalowanych przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 3)posiadania w okresie obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 4)usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji inwestycji poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Ponadto wykonawca zobowiązany jest przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21.), a w szczególności zobowiązany jest prowadzić kart ewidencji odpadu oraz przekazania odpadu i dostarczenie ich kopii do Zamawiającego. 12.Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót, licząc od daty Odbioru Końcowego Robót, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 13.Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty oraz gwarancji jakości na przedmiot zamówienia w terminach o których mowa w § 10 wzoru umowy. 14.Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 15.Wszystkie materiały użyte do budowy powinny spełnić warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych , a w przypadku braku normy powinny odpowiadać warunkom technicznym wytwórni lub innym umownym warunkom. Niniejsze postępowanie powadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halastulecia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach