Przetargi.pl
Opracowanie projektu Sali gimnastycznej przy SP w miejscowości Niedźwiedź gm. Strawczyn

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu Sali gimnastycznej przy SP w miejscowości Niedźwiedź gm. Strawczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę budynku sali gimnastycznej w miejscowości Niedźwiedź gm. Strawczyn oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi, charakterystyką energetyczną, przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi oraz zbiorczym zestawieniem kosztów budynku sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. Projektowana sala gimnastyczna powinna spełniać wymogi sali pełnowymiarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Budynek Sali gimnastycznej usytuowany będzie na działkach Nr ewid. 315/2, 316 w miejscowości Niedźwiedź gm. Strawczyn. Projektowany budynek winien być połączony łącznikiem z istniejącą Szkołą Podstawową. W budynku powinny mieć miejsce następujące obszary funkcjonalne: - zaplecza techniczne, - zespoły szatniowo sanitarne, - magazynki podręczne sprzętu sportowego, - pomieszczenia porządkowe i socjalne, - komunikacja, - pełnowymiarowa wielofunkcyjna sala sportowa, umożliwiająca realizację dyscyplin sportowych. - sala fitness, - sale dydaktyczne, - pomieszczenie pełniące funkcje świetlicy wiejskiej. Budynek należy w całości przystosować dla osób z niepełnosprawnościami. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1935), łącznie z projektem zagospodarowania terenu w ilości 5 egz. (dla uzyskania pozwolenia na budowę) - projekt wykonawczy wraz z przyłączami w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U.2013 poz. 1129), oraz projekt stałego wyposażenia obiektu w ilości 3 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 3 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egzemplarze w formie pisemnej. - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego. - nadzór autorski. - wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ. - Wszystkie dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w celu realizacji zadania. Projektowany budynek pełnowymiarowej sali gimnastycznej powinien spełniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015 poz. 1422 ze zm.); W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie opracowywania projektu budowlanego i wykonawczego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji każdy z etapów realizacji projektu rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Uwaga!!!  Projektowany budynek powinien być poprzedzony wstępną koncepcją uzgodnioną z Zamawiającym oraz odpowiednimi organami administracji.  Przy opracowywanej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zapisy uchwały Nr XLVII/359/2018 Rady Gminy w Strawczynie z dnia 18 października 2018 r. w sprawie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Strawczyn (http://www.strawczyn.4bip.pl)  Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnej aktualizacji opracowanej dokumentacji technicznej w momencie uchwalenia zmian do Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego gminy Strawczyn.  W momencie ubiegania się przez Zamawiającego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania wyjaśnień, uzupełniania, korygowania opracowanej przez niego dokumentacji przed właściwym organem na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Zakres opracowania winien zawierać również: a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane. c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ zgłoszenia/pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót. 3. Nadzór autorski. Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane w miarę potrzeb zamawiającego lecz nie rzadziej niż jeden pobyt na dwa tygodnie. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp. W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, • wykonywania projektów zamiennych, • wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, • niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, 2) Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a do SIWZ) 3) Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b) 4) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 5) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 7) Wykonawca w rozdziale III pkt. 6 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 8) Zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli dotyczy 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach