Przetargi.pl
Opracowanie projektu rozbudowy Zespołu Szkół w Pamiątkowie

Zespół Szkół w Pamiątkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-514 Pamiątkowo, ul. Szkolna 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 2914409 , fax. 0-61 2914409
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Pamiątkowie
    ul. Szkolna 13 13
    64-514 Pamiątkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 2914409, fax. 0-61 2914409
    REGON: 63437761000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu rozbudowy Zespołu Szkół w Pamiątkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu rozbudowy Zespołu Szkół w Pamiątkowie 1. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: - opracowanie wstępnej koncepcji projektu rozbudowy Szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu (uwzględnić w projekcie przebudowę istniejących pomieszczeń starej szkoły), która musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania projektu budowlanego i wykonawczego - opracowanie projektu zagospodarowania działki wraz z elementami małej architektury i ciągów komunikacyjnych pieszo-jezdnych, placu zabaw, części sportowej,) - opracowanie projektu architektoniczno-budowalnych obejmujący realizację obiektu na podstawie opracowanej koncepcji z uwzględnieniem uwag zamawiającego, - projekt budowlany - konstrukcyjny - projekt instalacji wewnętrznej wod.-kan, instalacji c.o., instalacji wewnętrznej elektrycznej, niskoprądowej, zabezpieczających, sieci strukturalnych, oraz instalacji zewnętrznej: przyłącza wod-kan., przyłącze elektroenergetyczne, oświetlenia i odwodnienia terenu) - inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej - mapę do celów projektowych - likwidację wszystkich ewentualnych kolizji, - badania geotechniczne gruntu, - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniająca specyfikę projektowanego obiektu. - opracowanie ekspertyzy technicznej istniejącego budynku w zakresie związanej z częściową przebudową. Projekt musi obejmować NOWY BUDYNEK: nowy budynek dydaktyczny jako dwukondygnacyjny, potrzeby szkoły w zakresie rozbudowy dla 240 uczniów, w tym: - portiernia, - 5 sal przedszkolnych, - 12 sal szkoły podstawowej - w tym jedna komputerowa i jedna językowa - dzielona: - 6 nauczanie początkowe + zaplecze dla dwóch sal, - 6 klasy IV-VI + zaplecze dla dwóch sal, - kuchnia dla przedszkola dla 100 osób, - stołówka / świetlica dla dzieci młodszych, - sala gimnastyki korekcyjnej z zapleczem szatni dla 15 osób, - toalety, - biblioteka dla całego zespołu szkół z czytelnią z urządzeniami multimedialnymi, - hol / korytarz - pełniący rolę auli dla 250 osób, - 5 pomieszczeń administracyjnych: - gabinet dyrektora, - gabinet zastępcy dyrektora, - sekretariat, - gabinet psychologa, - pokój zajęć indywidualnych - pokój nauczycielski dla 20 osób, - pokój higienistki - pomieszczenie techniczno - magazynowe, - pomieszczenie socjalne dla : - woźnego - 1osoba, - sprzątaczek - 4 osoby - nowa kotłownia olejowa dla całej szkoły, Stan obecny w Szkole: 10 sal lekcyjnych, 16 oddziałów: - 2 oddziały przedszkolne, - 8 szkoła podstawowa, - 6 gimnazjum, stołówka / świetlica, toaleta dla dziewcząt, toaleta dla chłopców, toaleta nauczycielska, sala gimnastyczna, dwie szatnie, toaleta dla niepełnosprawnych, gabinet pedagoga / logopedy, gabinet dyrektora, sekretariat, pokój nauczycielski, biuro intendentyki. Stan prognozowany dla Szkoły: przedszkole 4 / 5 oddziałowe, 12 oddziałów szkoły podstawowej, 6 oddziałów gimnazjum 2. Przedmiar robót 3. Kosztorysy inwestorskie i ofertowe z rozbiciem na poszczególne elementy robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, 4. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 5. Uzyskanie wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji , ocen itp. (uzyskanie zgody właścicieli gruntów na zaprojektowanie i wejście na budowę, uzgodnienie warunków przejść, uzgodnienie z nimi miejsc i zakresu projektowanych urządzeń), a także uzyskanie: - pozwolenia na budowę na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zamawiającego. Czas uzyskania pozwolenia na budowę wykracza poza termin umowny wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca po przekazaniu kompletu dokumentacji protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu, składa 4 egzemplarze - wniosek o wydanie pozwolenia na budowę wraz z zatwierdzonym egzemplarzem dokumentacji budowlanej - ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności) 6. Wszystkie projekty podstawowe i branżowe muszą być uzgodnione na etapie projektowania oraz uzgodniona ostateczna wersja przez odpowiednie instytucje, 7. Inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających lub też wynikających z przyjętych rozwiązań projektowych. 8.Opracowanie w/w elementów w wersji elektronicznej - płyta CD z zeskanowanymi opracowaniami w formacie pdf. 9. Zamówienie projektowe musi być wykonane zgodnie: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane b) z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowalnego, c) z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego d) z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie e) z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, f) z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych g) z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, i) z ustawą o ochronie przeciwpożarowej z 24 sierpnia 1991 r. j) z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów, k)z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgodnienia projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej, l) z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie(Dz. U. nr 30,poz.297), Uwaga Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji terenu objętego opracowaniem. Termin wizji lokalnej iszczegóły techniczne jej przeprowadzenia wyamagają uzgodnienia z Zamawiającym. Powierzchnie poszczególnych pomieszczeń powinny odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach. Zamawiający może zgłosić swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wydać zalecenia do uwzględnienia w projekcie budowlanym, po jej akceptacji Wykonawca wykona kompletną dokumentację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach