Przetargi.pl
Opracowanie projektu: część I - budowa miejsc postojowych przy ul. Poniatowskiego 49, 51 część II – zagospodarowanie terenów międzyblokowych i budowy miejsc postojowych w rejonie Al. Jana Pawła II 26, 26a, 26b w Stalowej Woli

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
    REGON: 830409086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu: część I - budowa miejsc postojowych przy ul. Poniatowskiego 49, 51 część II – zagospodarowanie terenów międzyblokowych i budowy miejsc postojowych w rejonie Al. Jana Pawła II 26, 26a, 26b w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: - Część I zamówienia - projektu budowlanego budowy miejsc postojowych przy ul. Poniatowskiego 49, 51 w Stalowej Woli. Wykonanie projektu budowlanego budowy miejsc postojowych, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i decyzji, oraz przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia wykonania robót. - Część II zamówienia – wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenów międzyblokowych i budowy miejsc postojowych w rejonie Al. Jana Pawła II 26, 26a, 26b w Stalowej Woli. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenów międzyblokowych, przebudowy istniejących miejsc postojowych i drogi dojazdowej bo bloków, rozbudowy istniejącego parkingu, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i decyzji, oraz przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia wykonania robót. 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje: a) Część I zamówienia: - aktualizację lub wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych, - opracowanie projektu budowlanego w zakresie budowy miejsc postojowych; miejsca postojowe projektowane o nawierzchni z płyt ażurowych (np. jumbo, meba itp.) - projekt odwodnienia parkingu (wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do gruntu) wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, - projekt oświetlenia, - projekt przebudowy kolidującego uzbrojenia (lub zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia) wraz z uzyskaniem warunków przebudowy, - opracowanie badań podłoża gruntowego, - projekt stałej organizacji ruchu, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie, - przygotowanie wystąpienia do Ministra Infrastruktury o udzielenie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w zakresie odległości wydzielonych miejsc postojowych dla samochodów osobowych od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi w budynku mieszkalnym oraz odległości od działek budowlanych – o ile zajdzie taka konieczność, - przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych wraz z załącznikami b) Część II zamówienia: - aktualizację lub wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych, - opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie rewitalizacji terenów międzyblokowych wraz z przebudową parkingów i dróg dojazdowych oraz rozbudową istniejącego parkingu, - projekt małej architektury, - inwentaryzację dendrologiczną oraz projekt gospodarki drzewostanem, - projekt zieleni (w tym ewentualny projekt nasadzeń zastępczych), - projekt odwodnienia (wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do gruntu) wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, - projekt rozbudowy oświetlenia wraz z wyminą lamp, - projekt przebudowy kolidującego uzbrojenia (lub zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia) wraz z uzyskaniem warunków przebudowy, - opracowanie badań podłoża gruntowego, - projekt stałej organizacji ruchu, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie, - przygotowanie wystąpienia do Ministra Infrastruktury o udzielenie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w zakresie odległości wydzielonych miejsc postojowych dla samochodów osobowych od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi w budynku mieszkalnym oraz odległości od działek budowlanych – o ile zajdzie taka konieczność, - przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych wraz z załącznikami 3. Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach: - Część I – dz. nr ewid. 1323/116 obr. 3 – Centrum będącej własnością Gminy Stalowa Wola (klasoużytek B), - Część II - dz. nr ewid. 1339/9, 1339/7 I 1339/8 obr. 3 – Centrum będące własnością Gminy Stalowa Wola (klasoużytek B).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach