Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg
- Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
Plac Tadeusza Kościuszki 9
76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
REGON: 33092093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego utwardzenia nawierzchni drogi wraz z oświetleniem i odwodnieniem na działkach 67/41 oraz 67/37 obręb 06 miasta Darłowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego utwardzenia nawierzchni drogi wraz z oświetleniem i odwodnieniem na działkach 67/41 oraz 67/37 obręb 06 miasta Darłowo (branża drogowa, sanitarna i elektryczna). Działka 67/41 obręb 06 miasta Darłowo (powierzchnia 0,2733 ha) – tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej 28MW, tereny dróg publicznych w klasie zbiorczej 2KDZ. Działka 67/37 obręb 06 miasta Darłowo (powierzchnia 0,1111 ha) – tereny parkingów i garaży 58KS. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - sporządzenie koncepcji wykonania przedmiotu zamówienia w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu, - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego z wykorzystaniem aktualnej mapy do celów projektowych, wypisem z rejestru gruntów, z wypisem z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, - złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę, wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami czy decyzjami, zgodnie z Prawem Budowlanym, potwierdzone stosownym dokumentem, - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego z uwzględnieniem ewentualnej konieczności usunięcia kolizji istniejących uzbrojeń terenów z projektowanym zagospodarowaniem terenu, - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci, - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego z wykorzystaniem opracowanej na potrzeby sporządzenia dokumentacji technicznej dokumentacji geotechnicznej, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji, - wykonanie Szczegółowej Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (STWiOR), - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych przepisami szczególnymi, - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji – pozwolenia na budowę, w tym m.in. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeżeli konieczna), pozwolenie wodnoprawne (UWAGA! Teren znajduje się na obszarze bezpośrednio zagrożonym powodzią), uzgodnienia ZUDP i inne wymagane w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie przedmiarów oraz kosztorysu inwestorskiego. Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać w ilościach: - projekt budowlano-wykonawczy – wersja papierowa – 5 egz., - przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski – wersja papierowa – 2 egz., - szczegółowe specyfikacje techniczne SST –wersja papierowa – 2 egz., - dokumentacja w wersji elektronicznej celem udostępnienia dokumentacji przetargowej na stronie internetowej – 1 CD. Zespół projektowy na etapie przetargu na wybór wykonawcy zobowiązany jest również do pisemnego udzielania odpowiedzi na zadane przez wykonawców pytania dot. projektu budowlano-wykonawczego – w ciągu 2 dni roboczych od dnia przekazania pytań (dopuszcza się drogę elektroniczną). Nie dopuszcza się łączenia tych dwóch projektów w jeden dokument. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - Ustawą Prawo Budowlane, - Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw do sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, - Ustawą z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Uwaga! Zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych sporządzając projekt budowlano-wykonawczy, który Zamawiający wykorzysta, jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawcy robót budowlanych, zespół projektowy w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania zapisów art. 29 pkt 1, 2, 3 oraz art. 30. Założenia projektowe: - Inwestycja realizowana będzie na działkach 67/41 oraz 67/37 obręb 06 miasta Darłowo. - Nawierzchnię drogi przyjąć jako dowiązanie do istniejącego zagospodarowania (kostka betonowa). - Oświetlenie – oprawy typu LED. - Należy zaprojektować odwodnienie terenu parkingu. - Zaprojektować ogólnodostępne miejsca parkingowe (maksymalna ilość). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 500,00zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę urządzeń kanalizacji deszczowej w miejscowości Goleniów
Dodano: 2024-03-25 - Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6.
Dodano: 2024-03-12 - Usługa wykonania projektu budowy internatu sportowego
Dodano: 2024-03-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Budowa ul. Sosnowej w Darłowie”
Dodano: 2024-03-04 - Opracowanie dokumentacji projektowych budowy sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy Judyma w Szczecinie.
Dodano: 2024-02-20 - Program funkcjonalno – użytkowy zaopatrzenia w wodę w miejscowościach w Gminie Sianów.
Dodano: 2023-12-28 - „Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej) dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej w Parsowie nr dz. ew. 528, obręb ewidencyjny Parsów, gmina Bielice. Długość przebudowy ok. 500 m.”
Dodano: 2023-12-08 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Królowej Korony Polskiej 31
Dodano: 2023-12-05 - „Opracowanie dokumentacji projektowej remontu Szkoły Podstawowej w Małkocinie oraz Programu Funkcjonalno –Użytkowego dot. budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)”
Dodano: 2023-11-30 - OPRAC. WIELOBRANŻOWEJ DOK PROJ.–KOSZT. DLA ZAD. pn „BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SĄDU WRAZ Z UZYSKANIEM DEC. O POZWOLENIU NA BUDOWĘ”
Dodano: 2023-11-14