Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg
- Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 943 142 333
- Data zamieszczenia: 2018-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
Plac Tadeusza Kościuszki 9
76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3142223 do 26, fax. 943 142 333
REGON: 33092093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Makowej, Nagietkowej, Fiołkowej, Chabrowej w Darłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano – wykonawczego sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Makowej, Nagietkowej, Fiołkowej, Chabrowej w Darłowie, służącej odwodnieniu przyległych do ulic działek budowlanych w pierwszej fazie wykonawstwa robót budowlanych oraz odwodnieniu powierzchni ulic. Zakres zamówienia obejmuje: - sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego z wykorzystaniem aktualnej mapy do celów projektowych, wypisem z rejestru gruntów, z wypisem z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, - złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę, wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami czy decyzjami, zgodnie z Prawem Budowlanym, - uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego, - sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego z uwzględnieniem ewentualnej konieczności usunięcia kolizji istniejącego uzbrojenia terenu z projektowaną siecią i przyłączami kanalizacji deszczowej, - sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci - MPGK Darłowo (warunki w załączeniu) , - wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), - sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych przepisami szczególnymi, - sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji - pozwolenia na budowę, w tym m.in. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeżeli konieczna), pozwolenie wodno – prawne (jeżeli konieczne), uzgodnienia ZUDP i inne wymagane w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Na etapie procedury przetargowej dotyczącej wyboru Wykonawcy robót budowlanych obowiązkiem zespołu projektowego będzie udzielenie odpowiedzi na zadane pytania w ciągu 2 dni roboczych od dnia przekazania pytań (dopuszcza się drogę elektroniczną). Dokumentację będącą przedmiotem zamówienie należy wykonać w ilościach: - projekt budowlano – wykonawczy – wersja papierowa – 5 egz. - przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski – wersja papierowa – 2 egz. - szczegółowe specyfikacje techniczne SST – wersja papierowa – 2 egz. Wszystkie powyższe dokumenty powinny zostać również dostarczone Zamawiającemu w wersji elektronicznej celem udostępnienia dokumentacji przetargowej na stronie internetowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, - Ustawą Prawo Budowlane, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw do sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym, - Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, Uwaga! Zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych sporządzając projekt budowlano – wykonawczy, który Zamawiający wykorzysta, jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawcy robót budowlanych, zespół projektowy w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania zapisów art. 29 pkt 1, 2, 3 oraz art. 30, Założenia projektowe. Inwestycja realizowana będzie na działkach: - dz. Nr 25/49 obr. 7 miasta Darłowo – ul. Makowa; - dz. Nr 25/69 obr. 7 miasta Darłowo – ul. Nagietkowa; - dz. Nr 25/48 obr. 7 miasta Darłowo – ul. Fiołkowa; - dz. Nr 25/50 obr. 7 miasta Darłowo – ul. Chabrowa; - dz. Nr 25/51 obr. 7 miasta Darłowo – ul. Sportowa. Projektant zobowiązany jest do zaprojektowania sieci kanalizacji deszczowej oraz odwodnienia - przykanalików do sąsiadujących z ulicami działek budowlanych. Włączenie nowej kanalizacji deszczowej nastąpi do sieci kanalizacji deszczowej biegnącej w ul. Sportowej. Na odcinku bezpośrednio związanym z realizacją dokumentacji technicznej będącej przedmiotem zamówienia jego średnica wynosi 400 mm. Sieć zakończona jest separatorem, który posiada przepływ nominalny rzędu 30 l/s a przepływ hydrauliczny 150 l/s. Powierzchnia zlewni przyjęta przy projektowaniu ul. Sportowej (zlewnia nr 2) wynosi 3,929 ha. Zlewnia projektowana to powierzchnia około 9 ha. Jednostka projektowa zobligowana jest do przeanalizowania istniejącej wydajności separatora w ulicy Sportowej oraz do zgodność zamierzania inwestycyjnego z pozwoleniem wodnoprawnym (zrzut wód w ilości Q max 175,94 dm3/s). Uwaga! Nie należy projektować odwodnienia samych ulic (lokalizacja wpustów ulicznych) – projekt zostanie sporządzony podczas sporządzania projektu budowlanego br. drogowej. Przekrój projektowanej sieci kanalizacji deszczowej musi jednak zapewniać późniejszą możliwość odwodnienia zarówno terenów wzdłuż trasy ulic oraz samych ulic. Jednostka projektowa zobowiązana jest więc do wykonania obliczeń w tym zakresie. Orientacyjne długości sieci w poszczególnych ulicach: - dz. Nr 25/49 – ul. Makowa – 290 m ; - dz. Nr 25/69 – ul. Nagietkowa – 180 m; - dz. Nr 25/48 – ul. Fiołkowa – 290 m; - dz. Nr 25/50 – ul. Chabrowa – ok. 210 m; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 500,00zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Kompleksowa rozbudowa KMS PUM w Szczecinie o nowy budynek przy al. Powstańców Wielkopolskich 72”
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych: część 10
Dodano: 2023-12-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: Przebudowa, nadbudowa i termorenowacja Budynku Przychodni z O. Rehabilitacji Dziennej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie , wraz z peł. nadzoru autorskiego.
Dodano: 2023-11-28 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a
Dodano: 2023-10-13 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a
Dodano: 2023-09-12 - Opracowanie dokumentacji kosztorysowo-projektowej przebudowy Stadionu Miejskiego w Stargardzie przy ul. Ceglanej 1 wraz z niezbędną infrastrukturą.
Dodano: 2023-09-06 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy/remontu lokali mieszkalnych, w podziale na cztery części:
Dodano: 2023-07-27 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania Modernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Choszcznie w celu dostosowania do obowiązujących przepisów - poprawa bezpieczeństwa ppoż.
Dodano: 2023-01-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania : Budowa budynku hali z komorą rozgorzeniowo-dymową przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego "Budowa POSRM w Szczecinie"
Dodano: 2022-10-14