Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Zabezpieczenie przed powodzią terenu m. Jarosław poprzez zmianę parametrów hydraulicznych koryta pot. Szewnia-Miłka w km od 16+115 do 16+761 wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji i pozwoleniu na budowę.

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8537 440 , fax. 17 8536421
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Hetmańska 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8537 440, fax. 17 8536421
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Zabezpieczenie przed powodzią terenu m. Jarosław poprzez zmianę parametrów hydraulicznych koryta pot. Szewnia-Miłka w km od 16+115 do 16+761 wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji i pozwoleniu na budowę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest :1) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Zabezpieczenie przed powodzią terenu m. Jarosławia poprzez zmianę parametrów hydraulicznych koryta pot. Szewnia - Miłka w km od 16+115 do 16+761 w ramach którego należy wykonać odrębne dokumentacje projektowe, w następującym zakresie: a)Projekt budowlany i wykonawczy dla zakresu dotyczącego budowy suchych zbiorników przeciwpowodziowych. b)Projekt budowlany i wykonawczy dla zakresu dotyczącego odcinkowego zarurowania koryta potoku Szewnia-Miłka. c)Projekt budowlany i wykonawczy dla zakresu dotyczącego przepustu drogowego w ciągu ulicy Kopcia w Jarosławiu. d)Projekty budowlane i wykonawcze dla występujących kolizji z istniejącą infrastrukturą. 1.Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji, dla zakresu dotyczącego budowy suchych zbiorników przeciwpowodziowych. 2.Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dla zakresu dotyczącego zarurowania koryta potoku Szewnia-Miłka. 3.Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dla zakresu dotyczącego przebudowy przepustu drogowego w ciągu ulicy Kopcia w Jarosławiu. 4.Uzyskanie innych, niewymienionych wyżej decyzji, o ile zajdzie taka potrzeba, w tym również pozwoleń/zgłoszeń. A. STAN ISTNIEJĄCY Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie posiada opracowaną w 2015 roku przez Biuro Projektowo - Inżynierskie WTU, ul. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław okumentację pn.: Koncepcja rozwiązań technicznych zabezpieczenia przed powodzią terenu m. Jarosławia poprzez zmianę parametrów hydraulicznych koryta pot. Szewnia - Miłka w km od 16+115 do 16+700 zwaną dalej Wariantową koncepcją W opracowaniu jw. przedstawiono, a następnie przeanalizowano trzy warianty rozwiązań technicznych mających przyczynić się do eliminacji zjawisk powodziowych na terenach zlokalizowanych w zlewni potoku Szewnia - Miłka w obrębie ulicy Cegielnianej w Jarosławiu. Na podstawie przyjętych założeń, przedstawiciele Zamawiającego dokonali wyboru wariantu III jako wariantu rekomendowanego. Wariant swym rozwiązaniem obejmuje odcinek koryta cieku od km 16+115 do km 16+761 i polega m.in.: na wykonaniu zarurowania koryta potoku Szewnia - Miłka na długości ok. 515 m dwoma rurociągami PE-HD w o średnicy 1500 mm oraz budowie dwóch suchych zbiorników przeciwpowodziowych o łącznej pojemności ok. 21 000 m3 okresowo magazynujących nadmiar wód wezbraniowych, nie mieszczących się w korycie cieku. Przedmiot zamówienia powinien zatem uwzględniać zalecenia preferowanego wariantu Wariantowej koncepcji Przez teren przedsięwzięcia przebiegają liczne sieci uzbrojenia oraz przyłącza doprowadzające media do budynków w tym m.in.: linie elektroenergetyczne, linie telekomunikacyjne, gazociągi, sieci wodociągowe, kanalizacyjne itp. W ramach przedsięwzięcia wystąpi konieczność ich przebudowy lub zabezpieczenia celem ich dostosowania do projektowanych elementów przedsięwzięcia. W marcu 2016 r. Zamawiający zlecił firmie Grad Renata Firma Handlowo-Usługowa Ren opracowanie wniosku (wraz z niezbędnymi załącznikami) o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia. Na potrzeby wniosku, opracowana została Karta informacyjna przedsięwzięcia. Ponadto ww. firma w ramach zlecenia wykonuje od marca 2016 r. inwentaryzację przyrodniczą. Termin zakończenia inwentaryzacji planowany jest w listopadzie 2016 r. Powyższe opracowanie będzie podstawą sporządzenia do 30.11.2016 r. Raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko, gdy taki obowiązek zostanie ustanowiony przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie. Zamawiający przewiduje, że w przypadku braku potrzeby sporządzania Raportu ooś uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach nastąpi w styczniu 2017 r. Natomiast w przypadku konieczności sporządzenia Raportu, uzyskanie przedmiotowej decyzji planowane jest w terminie do dnia 30.10.2017 r. Przedmiotowe zadanie zostało ujęte w oczekującym na zatwierdzenie projekcie Planu Zarządzania Ryzykiem Powodziowym (PZRP). W PZRP przedsięwzięcie w figuruje pod poz. 6.51 na Liście działań strategicznych w regionie wodnym Górnej Wisły. B.ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I.Prac przedprojektowych. II.Prac projektowych. III.Usług towarzyszących pracom projektowym. IV.Operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych. I. PRACE PRZEDPROJEKTOWE 1.Wykonanie prac geodezyjno - pomiarowych, w tym: a) Aktualizacja mapy do celów projektowych. Przedmiotowa mapa winna być zaopatrzona w klauzulę Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, informującą, że mapa nadaje się do celów projektowych.b) Mapy ewidencyjne i informacje z rejestru gruntów na podstawie bazy EGiB , c)Sporządzenie 35 przekrojów dolinowych umożliwiających sporządzenie charakterystyki hydrologicznej i hydraulicznej doliny potoku Szewnia - Miłka. 2.Wykonanie badań geotechnicznych. 3.Wykonanie obliczeń hydraulicznych i hydrologicznych potoku Szewnia - Miłka. 4.Wykonanie koncepcji określającej sposób zagospodarowania suchego zbiornika przeciwpowodziowego nr 2 wraz z terenem przyległym na cele niezwiązane z ochroną przeciwpowodziową. II. PRACE PROJEKTOWE 1)Operat wodnoprawny. 2)Projekt budowlany wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. 3)Projekt wykonawczy wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót. 4)Przedmiar robót - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129). 5)Kosztorys inwestorski szczegółowy wraz z zestawieniem całkowitych kosztów - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). 6)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129). 7)Projekt zagospodarowania terenu - Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 z późn. zm.). 8)Projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego podziału, przedstawiającego podział działek niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych tj. dla ok. 42 działek. 9)Uzyskanie umów cywilno-prawnych z właścicielami działek na zajęcie terenu (stałe lub czasowe dla potrzeb ew. pozwoleń na budowę lub zgłoszeń). III. USŁUGI TOWARZYSZĄCE PRACOM PROJEKTOWYM: 1.Uzyskanie ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego 2.Uzyskanie ostatecznej decyzji o warunkach prowadzenia działań (o ile będzie wymagana, tj. w przypadku braku konieczności sporządzania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji środowiskowej). 3.Uzyskanie ostatecznego pozwolenia wodnoprawnego 4.Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 5.Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.) 6.Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji - o ile zajdzie taka potrzeba - w tym również pozwoleń/zgłoszeń dla kolizji z zaprojektowaną infrastrukturą techniczną. IV. OPERAT SZACUNKOWY WYCENY NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH ORAZ SKŁADNIKÓW ROŚLINNYCH I BUDOWLANYCH NA DZIAŁKACH PRZEZNACZONYCH DO WYKUPU NA RZECZ SKARBU PAŃSTWA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność zagospodarowania terenu inwestycji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach